Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Wednesday, June 28, 2017

Perutusan Hari Raya Yang Menghasut & Memualkan !

Apa masaalahnya dengan Lim Guan Eng DAP? Beliau seperti berpenyakit dan penyakitnya itu menular dalam kepalanya hinggakan hampir setiap masa berpolitik sempit, memburuk-burukkan dan menghasut.


Kita sedia maklum bahawa Hari Raya Aidilfitri adalah hari kemerdekaan umat Islam kerana 1 Syawal merupakan hari pertama selepas bulan Ramadan di mana umat Islam kembali menikmati limpahan rezeki Ilahi  seperti makan dan minum tanpa batasan waktu serta larangan khusus yang lain pada bulan Ramadan.

Hari raya Aidilfitri adalah satu ganjaran kemenangan daripada Allah SWT kepada hambaNya. Ia adalah hari kegembiraan kerana dapat menempuh ujian tahunan yang Allah s.w.t sediakan bagi menguji siapakah yang terbaik dalam melaksanakan ibadah kepadaNya. Aidilfitri juga merupakan hari kemenangan secara spritual atau rohani.

Hari Raya Aidil Fitri adalah hadiah daripada Allah SWT kepada hambaNya selepas sebulan umat Islam menyerahkan jiwa raga kepadaNya.

Malangnya, adalah amat memalukan apabila Lim Guan Eng, Setiausaha Agung DAP yang juga seorang Ketua Menteri bagi semua kaum dan agama di Pulau Pinang telah GAGAL untuk memahami makna kebesaran Hari Raya Aidil Fitri!

Bagi Guan Eng DAP, 'hadiah Hari Raya Aidilfitri yang paling baik dan paling bermakna bagi semua rakyat Malaysia adalah dengan menghapuskan Cukai GST'!

What ??!!!

Perkara ini yang dinyatakan di dalam perutusan Hari Raya Aidil Fitri beliau dan disiarkan di dalam blog beliau. Adalah amat memualkan apabila Guan Eng masih mahu menghasut benci-membenci sempena Hari Raya yang mulia ini. Malah, perutusan beliau itu juga lebih kepada angkat bakul sendiri dan kitar semula untuk menegak benang yang basah kononnya beliau mampu mentadbir negeri dengan baik dan transparen.

Guan Eng juga mendakwa,
Jika dahulu, sambutan Hari Raya disambut dengan meriah di mana orang ramai akan berpusu-pusu pulang ke kampung halaman seminggu lebih awal, namun kini budaya itu tidak mampu dipraktiskan lagi.
Jika dahulu, berpusu-pusu pulang seminggu lebih awal? Entah dari mana kroni tegar Kit Siang DAP ini mendapat andaian sedemikian rupa atau kelentong beliau sahaja?

Di perutusan itu juga, Guan Eng kitar semula 'kejayaan pemerintahan kerajaan DAP yang sentiasa mencatatkan lebihan belanjawan berbanding dengan kerajaan BN Negeri terdahulu.

Realitinya, Ketua Audit Negara 2015 melaporkan bahawa prestasi pencapaian perbelanjaan projek-projek di bawah rancangan pembangunan kerajaan DAP negeri bagi tahun 2011 hingga 2015 yang dibiayai oleh Kerajaan DAP negeri adalah kurang memuaskan.

Ianya kerana hanya sejumlah RM951.51 juta atau 55.4% dibelanjakan daripada peruntukan sejumlah RM1.72 bilion.

Kerajaan DAP juga telah membohongi rakyat Pulau Pinang apabila mengingkari janji Manifesto Pilihanraya.
Mei 2013 - Pilihanraya Umum ke-13 dan janji Manifesto Pakatan Harapan untuk turunkan caj air.

November 2013 - Kerajaan DAP naikkan surcaj air sebanyak 100% bagi penggunaan domestik bagi setiap 1,000 liter air untuk penggunaan melebihi 35,000 liter sebulan.
April 2015 - Kerajaan DAP naikkan kadar tarif air (16.7%)
Guan Eng DAP juga gagal berterus terang kepada rakyat tentang hutang negeri yang berkurangan sebanyak 90% kepada RM65 juta. Pengurangan hutang itu tidak ada kena mengena dengan 'kecekapan kerajaan DAP' seperti yang didakwa.
1. Pengurangan hutang 90% itu adalah disebabkan oleh Penstrukturan semula Perkhidmatan Air Negara yang melibatkan pemindah milikan aset air Kerajaan Pulau Pinang yang bernilai RM655.2 juta kepada Pengurusan Aset Air Berhad (PAAD).
2. Penstrukturan Semula Industri Air ini adalah satu inisiatif daripada pihak Kerajaan BN Persekutuan dan inisiatif ini telah dimulakan pada tahun 2005 iaitu apabila Pulau Pinang masih ditadbir oleh BN.
Malah, pertumbuhan ekonomi negeri Pulau Pinang telah jatuh tergolek daripada tangga ke-2 (8% 2014) ke tangga ke-7 (5.5% 2015) di bawah kerajaan DAP.
sumber : Jabatan Perangkaan Malaysia
Guan Eng DAP juga mendabik dada mengatakan bahawa Pulau Pinang merupakan destinasi pilihan pelabur asing. Beliau berkata, Pulau Pinang berada di tempat teratas bagi pelaburan langsung asing (FDI) di Malaysia pada tahun 2010, mengulanginya lagi pada tahun 2011.

Tetapi pada tahun 2012, FDI negeri Pulau Pinang di bawah Guan Eng dan kerajaan DAP negeri telah jatuh mendadak dan amat memalukan. FDI Pulau Pinang merudum jatuh ke tempat 6. Guan Eng dan kerajaan DAP negeri gagal dan tidak mampu lagi untuk menempatkan FDI negeri Pulau Pinang di paling atas.

Malah FDI ke Pulau Pinang merosot teruk dari 2010 hingga 2013 apabila ia berkurangan daripada RM10.4 bilion kepada RM1.7 bilion, jatuh sebanyak RM8.7 bilion!

Begitulah perangai Guan Eng DAP yang menutup segala kegagalan ini, hanya yang baik-baik sahaja untuk mengaburi mata rakyat.

Maka tidak mengejutkan apabila Tunku Aziz membongkar perangai sebenar Lim Guan Eng DAP. Bagi beliau, Guan Eng adalah seorang manusia yang bukan sahaja bongkak dan sombong malah merupakan seorang yang suka mengambil pujian atas hasil usaha orang lain tanpa sedikit pun perasaan bersalah.

Kita minta Guan Eng DAP supaya tidak lagi mengambil kesempatan sempena Hari Kebesaran umat Islam dan agama-agama yang lain. Dan jangan ingat duduk bersila sambil menjamah makanan semasa iftar akan menyebabkan orang Islam dan rakyat akan 'kagum' dan kembali percaya.

Be a gentleman (jika ada) dan jawab sendiri segala kemusykilan tentang isu bayaran perundingan oleh Kerajaan DAP yang 400% lebih tinggi dari standard yang dibenarkan.

Bagaimana boleh pembayaran RM209 juta untuk kajian DEIA sudah dibuat sepenuhnya secara berperingkat dengan transaksi terakhir direkodkan adalah 22 Mac lalu sedangkan kajian tersebut belum selesai sepenuhnya?

Jangan sembunyi diri di belakang orang lain. Face it yourself.


SHARE ARTICLE :

42 comments:

  1. LGE DAPig ni dah gila. Pasai tu dia perangai mcm tu. Patut la jing RBA DAPigs pun dah tak aktif nak pertahan tokong depa ni. Kalau tak, berderet2 depa komen dlm blog ni.

    kahkahkahkahkah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita nasihatkan kepada Lim Kit Siang supaya kotakan kata-katanya dahulu sebelum mencabar Najib Razak. Sehingga ke saat ini, veteran tua DAP ini telah berbohong kononnya mahu menyaman beberapa pihak,

      30 April 2013 - Kit Siang akan menyaman Dr Mahathir jika enggan menarik balik kenyataan bahawa Lim Kit Siang adalah seorang rasis.

      2 Januari 2016 - Kit Siang membuat kenyataan peguam DAP akan mulakan prosiding dalam 1 atau 2 hari lagi tentang isu parti cauvinis DAP ditawarkan dana sebanyak US$300 juta oleh Israel untuk PRU13 dan juga pemimpin DAP dilatih oleh pakar perisikan Israel untuk menjadi pakar strategik.

      Setahun hampir berlalu tetapi Lim Kit Siang DAP masih belum lagi menyaman pihak-pihak yang telah membuka rahsia bahawa parti itu bersekongkol dengan negara Israel dan mendapat dana yang begitu banyak.

      Dinasti Lim DAP takut untuk menyaman Mohd Razali, bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, individu yang mendedahkan perhubungan di antara DAP dan Israel.

      Selain daripada itu, turut didedahkan,

      Pihak DAP telah setuju untuk bekerjasama dengan pihak Kristian untuk menjayakan misi ini. DAP akan berganding bahu dengan pihak Kristian untuk pastikan dalam masa sepuluh tahun agama rasmi Malaysia adalah agama Kristian.

      Kit Siang dan Guan Eng DAP sehingga ke hari ini juga takut untuk menyaman Tunku Aziz, bekas naib Pengerusi parti DAP, padahal Tunku Aziz telah membongkar segala pekung hanyir jijik parti DAP.

      Pada awalnya, Tunku Aziz fikir DAP adalah sebuah parti demokratik tetapi itu bukanlah satu kebenaran. Kononnya DAP mengamalkan budaya kebebasan bersuara.

      Macam-macamlah diperkatakan seolah-olah DAP juara dalam semua perkara. Semua yang dikatakan hanyalah retorik semata-mata. Apabila berhadapan dengan realiti, mereka tidak lakukan apa yang mereka cakap sebelum ini. Itulah parti DAP.

      Tunku Aziz juga telah membongkar perangai sebenar Lim Guan Eng DAP. Bagi beliau, Guan Eng adalah seorang manusia yang bukan sahaja bongkak dan sombong malah merupakan seorang yang suka mengambil pujian atas hasil usaha orang lain tanpa sedikit pun perasaan bersalah.

      Delete
    2. BILA MASA DAPigs & TOKONG DAPig NI HORMAT PADA ISLAM??

      DEPA BOHONG & KENCING RAKYAT AJA YG TAU !!!

      Delete
    3. Cilaka DAPig ni !!

      Delete
    4. Percanggahan fakta terhadap dua kenyataan yang berlainan dalam urusan pembayaran perundingan kepada Zenith Construction telah menjadi pertikaian dan keraguan mengenai fakta mana satu yang betul.

      Adun Pulau Betong, Datuk Seri Muhammad Farid Saad berkata, kenyataan yang bercanggah ini menunjukkan ada sesuatu yang tidak kena dan ingin disembunyikan oleh Kerajaan DAP Pulau Pinang daripada pengetahuan rakyat.

      Justeru itu Muhammad Farid mendesak Adun DAP Bagan Jermal, Lim Hock Seng untuk mengesahkan fakta dalam kenyataan yang dibuat rakannya iaitu Adun DAP Padang Kota, Chow Kon Yeow adalah benar atau palsu.

      “Ini adalah bercanggah dengan jawapan yang diberikan oleh Hock Seng semasa menjawab soalan saya di Sidang DUN yang lalu.

      Oleh itu saya mohon Hock Seng memperjelaskan samada kenyataan yang dibuat oleh rakannya Chow Kon Yeow adalah betul dan benar atau jawapan beliau kepada soalan saya di Sidang DUN pada 22 Mei 2017 adalah betul dan benar?” kata Farid dalam satu kenyataan media, Rabu.

      Kenyataan Chow Kon Yeow pada 24 Jun 201 itu telah memetik, Kerajaan Negeri Pulau Pinang telah mempertahankan bayaran perundingan kepada Zenith Construction yang dikatakan 400% lebih tinggi dari skala dibenarkan.

      Menurut Kon Yeow, kerajaan negeri telah menyatakan bahawa jumlah RM177.5 juta dibayar sepenuhnya itu adalah termasuk bayaran bagi Kajian DEIA.

      Delete
  2. Malaysian Official 1' (MO1) menerima atau menyimpan set barangan kemas seperti yang didakwa oleh Jabatan Keadilan (DOJ) Amerika Syarikat (DOJ), kata seorang anggota badan propaganda kerajaan, Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA).

    Tun Faisal Ismail Aziz, yang adalah anggota panel penasihat JASA, berkata set barangan kemas itu hanya sekadar "cerita" dalam aduan yang dibuat kepada DOJ.

    “Tiada bukti ia dibeli menggunakan wang 1MDB yang didakwa dicuri, tiada bukti ia diserahkan kepada isteri MO1 dan tiada bukti kesemua set barangan kemas ini disimpan oleh isteri MO1,” katanya dalam posting di Facebook hari ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tarikh...pereka...penerima...semua ada dlm dokumen doj...sah puak latnatullah..

      Delete
    2. Pereka fitnah anon 30.1 Sila beri takrikh, resit pembelian barang kemas itu adakah ada berani ke?
      Suruh midin lakukan dan tunjuk bukti sekali

      Doj main yahudi, mereka tahu kita berkerjasama china majukan asian, yahudi sekarang telah jual diri pada china ada faham tak, mereka cuba rosakan hubungan baik kita dengan china,rockefeller and rothschilds cuba cetuskan perang dunia di asian dengan menyalahkan china tapi malaysia tak berminat

      Ingat malaysia dah tak ada hubungan rockefeller dan rothschilds amerika itu

      Delete
    3. rasanya..ko pun masuk puak latnatullah tu...siannn

      Delete
  3. Tang mana ekonomi negara yng dikatakan baik tu. Belum pernah dalam sejarah negara, matawang menjunam dan tak naik-naik dah. Tak ada niat ke BNM nak menjaga nilai matawang atau nanti takut dituduh menyebabkan kerugian dalam Forex. Kebodohan yang tidak terhingga sedangkan BNM sepatutnya berfungsi untuk menjaga nilai matawang. Nak mengaku ahli UMNO pun dah naik malu sebab mempunyai pemimpin yang tidak mampu berfikir secara cerdik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila bagi aku fakta ia kalau nak tahu pada zaman tun razak pm dulu mata wang kita 2rm apabila zaman tun mahathir memerintah mata wang jatuh pada 2.50sen 1985 kenapa ia, pada tahun 1998 mata wang kita jatuh 5rm disebab murid tun mahathir iaitu anwar,tapi kenapa ekonomi kita tak boleh bertahan dan export kita jatuh nampak sangat tun mahathir dan anwar tak tahu uruskan ekonomi, betul tun mahathir selamat negara kita tapi tun mahathir buat silap dia kena betulkan keadaan tambat mata wang 3.80sen,kalau export jatuh tak reti nak tengok, kalau tahu kenapa kita punya simpanan merosot apabila nak bertahan pun tak boleh, siapa selamatkan ekonomi malaysia ini kalau tak wang dari jepun dan china itu.

      Kalau hebat tun mahathir
      1)kenapa tak gunakan dana ada untuk selamatkan ekonomi malaysia kanapa pinjam dari jepun
      2)ketika china mata wang jatuh dia banyakan export,tapi kenapa export kita boleh jatuh sila tanya pada tun mahathir dan anwar itu.


      Delete
    2. 8.44 ni mesti tinggal kat ceruk felda sebelah hutan tebal. Berjirankan gajah dan harimau.

      Delete
    3. Penjilat tegar PAKATUN mana boleh terima fakta, hanya auta je yg diorang hadam...dok bandar pun hanya sosial media je rujukan diorang ni...kalau fitnah pun diorang terima bulat2...biarlah duduk kat tepi hutan tapi tak mudah diperbodohkan dalam media sosial...nampak cerdik tetapi lebih bangang daripada gajah dan harimau...

      Delete
  4. Kami ahli-ahli UMNO sangat berbangga mempunyai penyangak sebagai pemimpin kami. Jadi, janganlah dok kerja nak mensabotaj pemimpin kami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi dia jadi pemimpin kami, kami akan sanjung melangit. Bila dah turun nanti, baru kami akan kutuk dia lebih teruk dari pembangkang.

      Delete
    2. ye ke... pak lah tak pulak kena kutuk... ooo mungkin pak lah bila dah stop jadi pm dia tak jadi pengkianat... tak kjadi pengkianat org tak kan le nak kutuk... ni jadi pengkianat.. tarik balik tun tu.. bagi tan.. pengikut seTAN.. seTAN bila sebut nama dia kita kena sebut seTAN yg direjam... anony 4:04 dan 4:06 ko tu bodoh setan...

      Delete
  5. STEADY LA 3:58, 4:06, 4:04 !

    MCM NI BARU LAYAK DPT TULANG BABI DARI TOKONG DAPig KORANG.

    TERUSKAN KERJA JING RBA DAPigs! TERUSKAN!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4.30 keling mengaku melayu. Muka tak malu. Bangsa pun tipu

      Delete
  6. 3:58. Tak usah dok meyamar Ahli UMNO. Lebil afdal jika sambil tabur fitnah sambil minum air Ketum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alo keling mengaku melayu..bangsa pun mau tipu ka?? Mamak = keling. Taraf bumiputera pun nak mintak. Gila2..alasan : mengamalkan cara hidup melayu. Lanciauuu...

      Delete
  7. Pemimpin UMNO ditipu hidup-hidup oleh si babi tembam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PI MAMPOS lu si spesis ANAK HARAM BANGKAI BABI spesis HOMO KULIT BABI JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK PELACUR SUNDAL terKANGKANG TEPI JLN.-main JUBOQ BABI /BAPAK HOMO terTONGGENG JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

      Delete
  8. Aku benar-benar bersimpati dengan pengikut UMNO yang terpaksa mendokong biawak hidup sebagai pemimpin mereka dalam mengharungi PRU14. Berapa lama nak hidup dalam penafian?

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku ahli umno.. tak le pulak merasa macam mendokong biawak ke ape ke... bahkan la ni le aku rasa bangga jadi ahli umno... masa mahdey tu ye... malu jugak aku kat kenkawan dari pas... ada ke mahdey cakap nabi saw dulu bejanggut sebab tak de gillette... mempermainkan sunnah nabi... lepas tu nak makan sup tangan boleh pergi ke serambi mekah... lah mempermainkan hukum tuhan pulak.. tu malu kita org umno sebab pemimpin time tu tak tau hukum hakam... lepas tu dah disahkan habis duit rakyat dikikis sesama kroni... dibuktikan dah... tol lah ipp lah forex lah syarikat anak di bail out lah.. bank bumiputra lah...tak yah le nak menipu..org dah tau dah...la ni nak dilantik balik jadi pemimpin... gila ke ape...
      la ni najib ok aje... banyk dia selesaikan krisis yg barak obama pun akui kebolehan najib... pengiktirafan pakar ekonomi dunia... buka rafizi penipu yg begurau tu atau serawak report..yg tersebar kat alam cyber ni fitnah yg bersumberkan org kapir... cakap org kapir... ada ke org islam nak percaya... kapir aje yg bepegang cakap kapir utk fitnahkan org islam... dah dibuktikan ini semua fitnah... nak pilih lagi cakap org kapir ke... anony 8:05... ko bodoh

      Delete
    2. Dok felda mana kau nih?

      Delete
    3. Kau lak duduk bawah jambatan mana kat bandar mana ye?

      Delete
    4. Oi si spesis DAPjuboq BABI HOMO KAFIR HARBI 805/121, lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/what-the-kok-maria-hannah-betty GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 terKANGKANG TEPI JLN./gobindKANGKANG BABI-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CELAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/sivarasaJUBOQ BABI HANYIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

      Delete
  9. Pan kata Dap baik..

    ReplyDelete
  10. Semenjak timbul kes 1MDB ni, wartawan pun dah tak dibenarkan tanya soalan spontan pada Najib lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dei...dah tak de isu lain lagi ke?

      Delete
    2. PM takut reporter. memalukan.

      Delete
  11. Malaysiakini
    Terkini
    Sukan
    Seni & Hiburan
    Kolum
    Surat
    TV

    4
    ‘Hanya yang bodoh percaya Najib tempah 41 suite presiden'

    29 Jun 2017, tengahari 12:50 (Dikemaskini 29 Jun 2017, tengahari 12:57)



    Sebuah portal pro-Umno hari ini membidas penyebaran berita palsu bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak telah menempah "41 suite presiden" untuk percutiannya di Bali, Indonesia.

    Sambil menuduh penyokong Pakatan Harapan dan bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad, menyebarkan fitnah berkenaan, MyKMU.net menyifatkan mereka itu sebagai bodoh dan kurang atau tidak ada langsung didikan agama.

    “Jika guna otak dan ada sikit-sikit pengetahuan agama, tiada siapa yang akan percaya ada hotel yang membina sehingga 41 buah presidential suite, sebab bodohlah benda mudah macam ini pun boleh masuk kepala juga.

    Pilihan Editor

    Kenapa babitkan 'Rosmah' jika berlian bukan untuk dirampas?
    “Malangnya, inilah majoriti orang yang kita berlawan di media sosial ini pun... Insiden ini harus dijadikan pengajaran supaya jangan percayakan penyokong Pakatan Harapan dan Mahathir,” kata penulis.

    Portal itu juga menegaskan bahawa Najib adalah anak kepada bekas perdana menteri dan adalah pemimpin yang amanah, jujur serta dasar pentadbirannya telah terbukti membawa banyak kebaikan kepada rakyat.

    “Belum ada seorang pun anak bekas perdana menteri yang kita tahu hidupnya papa kedana - tengok anak-anak Mahathir saja dah cukup, majoriti besar jutawan, billionwan.

    “Kalau betul pun beliau (Najib) nak bermewah pada waktu cutinya, itu tidaklah begitu mengejutkan melihat kepada latar belakangnya yang memang ada duit - tak payah guna duit rakyat pun tak apa,” katanya.

    Media Indonesia melaporkan bahawa Najib yang berada di Bali sejak 26 Jun lalu dan menginap di Hotel St Regis Nusa Dua. Beliau diiringi oleh rombongan sebanyak 23 orang.

    Metronews memetik seorang pegawai Indonesia sebagai berkata, perdana menteri Malaysia itu menempah sebuah suite presiden dan 11 bilik standard.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ya...songlap duit 1MDB lagi...berbillion...latnatullah

      Delete
    2. jebon tak ajak ko sekali ke novandri...cai no 1..setia kalahkan anjing.....

      Delete
    3. Mana ada standard nak ajak puak UMNO ni. Puak ni bagi tulang saja. Isinya mestilah bagi kat si babi tembam tu.

      Delete
    4. HARI RAYA pun nak punya mengHINA pemimpin2 ORANG ASAL/INDIGRENOUS Islam/Melayu terCINTA kami!

      CELAKA lu si TERORIS spesis KAFIR HARBI si GILA KANGKANG BABI HOMO RASIS dr. spesis BAPA2 HOMO KULIT BABI -si PENCUCI KANDANG BABI/MAK2 PELACUR BITCH/WHORE/HANTU RAYA, si spesis KANGKANG BABI PENJAJAH PARASIT/LANUN DAPJUBOQ BABI oi!

      Yg. lu nak JUAL Negara Islam kami dgn. melahap RASUAH berBILLION drp. TUAN lu, si rejim2 TERORIS KANIBAL/NECROPHILIA IS-ra*l-MOSSAD/NA*O tak pula lu MELALAK, si ANJING KURAP ya – lu ingat NEGARA ISLAM kami ni bapa homo BANGKAI PENJAJAH DAPJUBOQ BABI lu punya?! BABI BABI lu!

      lu manyak sedap aahhh... itu LAHAP TAIK dan JILAT LENDIR HANYIR si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/what-the-kok-maria-hannah-betty GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 terKANGKANG TEPI JLN./gobindKANGKANG BABI-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CELAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING NGAnga ming KANGKANG BABI BERLENDIR/sivarasaJUBOQ BABI HANYIR/BABIga SUNDAL KURAP!!

      Jadi, PI MAMPOS lu si spesis ANAK2 HARAM BANGKAI BABI spesis HOMO KULIT BABI JIJIK ZIONIS KAFIR HARBI dr. spesis MAK2 PELACUR SUNDAL terKANGKANG TEPI JLN.-main JUBOQ BABI/BAPAK2 HOMO terTONGGENG JIJIK si BABI2 HANYIR-penuh NANAH lu yg. diSONDOL BERGILIR2 oleh si SAMSENG2 DAPJUBOQ BABI anak beranak KEPARAT lu!

      Delete
  12. Tahniah untuk UMNO. Najib tersenarai

    https://100r.org/corruption-allstars/

    ReplyDelete
    Replies
    1. OI si TERORIS spesis PENIPU KAFIR HARBI GILA BABI si HOMO JIJIK PENYAMAQ ZIONIS PENJILAT JUBOQ BABI si puak TERORIS PENJAJAH ZioNAZI CASH-is-KING DAPjuboq BABI/PKRhomo ANJING KURAP/DIKTATOR madey anak beranak BANGSAT-KULI2 si rejim PENGGANAS KANIBAL/NECROPHILIA ISrael/ZIONIS ni - TAK pula TERLOLONG mcm. PUAKA psl. dpt. RASUAH yg. berBILLION selepas dok lahap TAIK rejim TERORIS KANIBAL/NECROPHILIA IS-rael/ZIONIS aaahhh??!!

      Dan TAK juga si PENJAJAH PARASIT TERORIS DAPJUBOQ BABI ni nak SAMAN Razali kalau berita ni TAK benaq?! Dasar si PENAKUT! Di - http://www.pisau.net/terima-dana-1-2billion-dari-israel-dap-perlu-segera-kemuka-saman/ , Terima Dana 1.2Billion Dari Israel, DAP Perlu Segera Kemuka Saman, Published on 17/08/2016 in DAP by pisau!

      Itulah, bilalah juga si SPRM tu nak MENYIASAT si spesis TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPJUBOQ BABI RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD-CIA/NA*O ni yg. boleh dapat RASUAH sbnyk. USD 300 JUTA (RM 1.2 BILLION) dari rejim TERORIS KANIBAL/NECROPHILIA IS(IS)rael tu - begitu juga PDRM untuk siasat bawah AKTA TERORISMA kerana 17 pakar strategi DAPJUBOQ BABI yg. diKETUAI si tony puaKA, di LATIH oleh TERORIS MOSSAD dan si KM spt. TONGGENG eng HOMO boleh pula asyik jumpa DUTA IS(IS)rael, serta IS(IS)rael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia di Port Dickson – utk. MENAKLUK Selat Melaka; sbg. laluan UTAMA Submarin2 NUKLEAR HARAM IS(IS)rael/NA*O (yg. berPUSAT di Diego Garcia), serta sbg. laluan UTAMA perkapalan industri MINYAK/GAS laut dalam yg. berBILLION(“oil/gas CHOKEPOINT”) yg. MENYAMBUNGkan Lautan PASIFIK-HINDI hingga ke Laut MERAH/MEDITERRANEAN (utk. ke ISrael/Barat)!! Kami RAKYAT tengah TUNGGU ni! SPRM/PDRM bah. TERORISMA – hang buatlah KERJA betul-betul oi!

      Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ :

      DAP Terima Latihan Dari Mossad?

      January 4, 2016 By WakeUp Malaya

      Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali Abdul Rahman menegaskan beberapa kali bahawa DAP mempunyai hubungan istimewa dengan Israel.

      Pada 2012, Razali telah mendedahkan hubungan DAP-Israel ketika berceramah di Putrajaya:
      —–
      Tapi apakah hubungan istimewa Israel dengan DAP? Kalau tak istimewa, tidak kami dilatih hampir 3 tahun oleh Israel. Dilatih oleh pihak Mossad. Saya terima latihan daripada Mossad.

      Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.

      Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.

      Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya....


      Delete
  13. sian pembangkang...skrg da penat da menjawab isu madey dan midin...pemuda sendiri tanya pun kena tindakan dsiplin..patut cerdik la skit mcm guang eng tepis slagi bley tepis..

    ReplyDelete
  14. Bayangkan imej amat NGERI ini - kalau si rejim PENJAJAH Kafir Harbi PARASIT/LANUN DAPjuboq BABI/PKRhomo ANJING KURAP dpt. MENAKLUK Putrajaya, bdr. BERLIAN sbg. pusat K'jaan PERSEKUTUAN kita, yg. antara terCANGGIH di DUNIA!

    Itulah juga ANGAN2 bangsat si si ZioNAZI (Zionis NAZI) KANIBAL Madey-si DIKTATOR PARASIT/PENYANGAK/PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN anak BERANAK KEPARAT berIJAZAH JAMBAN-si PENJILAT TERORIS PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPjuboq BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS IS(IS)rael/MOSSAD-NA*O!

    Sepatutnya ATM juga mesti bina MARKAS TENTERA terbesar di situ - di tepi Tasik Putrajaya yg. amat INDAH itu! Apalagi, ISTANA2 DYMM Kesultanan Melayu kita, Residensi YAB PM terCINTA kita serta Agensi2 K'jaan Persekutuan, serta Residensi beribu pekerja JPA, semua di situ. Juga akan jadi pusat KEDUTAAN. Jadi PUTRAJAYA mesti diKAWAL dgn. lebih KETAT.

    Apalagi, puak TERORIS2 Tamil Eelam Sri Lanka (yg. diLINDUNGI si DAPjuboq BABI), Pertubuhan Gulen Turki (yg. diTAJA oleh MOSSAD/IS-rael-CIA - utk. MENUMBANGkan Presiden Erdogan) dan IS (yg. diTUBUHkan oleh MOSSAD/IS-rael-CIA spt. diDEDAHkan oleh Snowden, bekas EJEN CIA/NSA) - makin berPUSAT kat Malaysia, NEGARA ISLAM terCINTA kita ni!

    Tok Labu.

    ReplyDelete
  15. Xda sapa nak nasihatkn madey ka?... byk kes pmbunuhan zaman madey.. isu memali@ ibrahim libya salah satunya... bila la madey nak duk d tikar sejadah.. duit byk dah, ank2 kaya raya, jwtn PM pun dah dpt dah,

    ReplyDelete
  16. Taktik LGE Dapigs tiru taktik mendiang Lee Kuan Yew Papigs Singpork....Dahulu diawal penubuhan S'pork,LKY bukan baik ngan org melayu,bila lawat masyarakat melayu bukan main sopan dan bersongkok lagi.Tapi bila dah berkuasa dan rasa kuat,org melayu diterajang ketepi dan dilayan seperti rakyat kelas kedua. Orang Dapigs dan Papigs dari sepsis yang sama juga pemakan tegar the dirty,ugly and dirty animals sebab itu perangai diorang similar dengan haiwan itu.

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.