Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Tuesday, December 05, 2017

Mahathir Seorang Yang Merbahaya & Tidak Pernah Minta Maaf - Sultan Selangor

Sebelum ini, Sultan Johor telah menyatakan kekecewaan baginda terhadap Tun Dr Mahathir Mohamad.

Baginda telah menegur Mahathir Mohamad kerana tidak setuju dengan konsep Bangsa Johor dan tidak faham dengan sejarah negeri Johor. Baginda juga telah menegur Perdana Menteri era mana berlaku perubahan perlembagaan yang menyekat kuasa raja-raja.

Media juga melaporkan titah Sultan Johor yang mencabar Mahathir Mohamad untuk menyenaraikan kepada Johor pelaburan besar dari negara Arab, Australia atau Amerika Syarikat daripada terus 'menghentam' pelaburan China.

Sultan Johor juga mengulas kenyataan Mahathir Mohamad baru-baru ini yang melabel masyarakat Bugis sebagai lanun.
"Saya terasa juga. Saya keturunan Bugis, Sultan Selangor keturunan Bugis, Rakyat Johor banyak keturunan Bugis. Asal usul saya pun dari Riau Lingga. Banyak Bugis. Apa rasa orang Bugis," titah baginda.
Baginda bertitah, orang Bugis adalah pelaut dan menjaga laluan yang berkepentingan dan tidak memusnahkan kapal yang melalui Selat Melaka.

Titah baginda, kenyataan Mahathir itu dilihat mahu memecah belah kaum dan membenci sesama kaum yang sepatutnya saling menghormati.
Baca seterusnya : http://novandri.blogspot.com/2017/11/video-sultan-johor-tegur-mahathir-kali.html
Yang terbaru, Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah juga kecewa dengan kenyataan Mahathir yang dianggap sebagai penghinaan terhadap komuniti Bugis.
"Saya sedang dalam perjalanan untuk melaksanakan umrah apabila saya mengetahui tentang kenyataan itu.
"Saya tidak mahu bertindak secara membuta tuli. Saya menunggu sehingga saya kembali dan bercakap dengan orang yang berada di sana dan tahu apa sebenarnya yang berlaku. Saya hanya bercakap selepas itu, " titahnya.
Majlis Kesultanan berkata fakta sejarah membuktikan bahawa Kesultanan Selangor berasal dari Bugis, yang merupakan pahlawan yang mempertahankan Islam dan kedamaian di seluruh kepulauan Melayu.

Sultan Sharafuddin bertitah bahawa kontroversi itu tidak sepatutnya berlaku.
"Mereka yang menyokongnya mengatakan saya dipengaruhi oleh orang-orang yang anti-Mahathir. 
"Itu tidak benar. Kita mesti mempunyai bukti. Dia memerintah selama 22 tahun. Dia harus tahu lebih baik, " titah Tuanku.
Ditanya sama ada Dr Mahathir meminta maaf kepadanya, Tuanku menjawab:
"Dia tidak pernah meminta maaf."
Tuanku bertitah Dr Mahathir bukanlah jenis pemimpin yang akan membenarkan orang lain melakukan lebih baik.
"Dia mempunyai inferiority complex dan kebencian yang mendalam di dalamnya. Dia hanya marah dan kemarahanya akan membakar seluruh negara, " titah Sultan Sharafuddin.
Ditanya sama ada kerabat-kerabat Sultan membalas dendam atas langkah Dr Mahathir untuk menyekat kuasa Sultan pada tahun 1980-an, beliau bertitah :
"Tidak kami tidak percaya membalas dendam. Allah Maha Besar. Dia akan tunjukkan kepada rakyat. 
"Pada masa itu bapa saya memberitahu saya, hari ini adalah harinya, esok akan menjadi hari kita."
Baginda mempersoalkan Dr Mahathir yang mendakwa terlalu banyak wang yang dibelanjakan untuk mengekalkan monarki.

Tetapi baginda bertanya :
"Bagaimana dengan kerugian forex? Ia lebih banyak lagi. "
Pada hari Khamis, Suruhanjaya Diraja Siasatan mendedahkan bahawa kerugian Bank Negara Malaysia akibat pertukaran mata wang asing (FOREX) yang mengakibatkan kerugian berjumlah RM31.5 bilion.

Sultan Sharafuddin bertitah Dr Mahathir memerintah selama 22 tahun tetapi dia tidak melakukannya sendiri kerana dia disokong oleh parti-parti yang berdiri tegak di belakangnya.
"Bagi Dr Mahathir mahu memusnahkan asas yang menyokongnya, menjadikannya seorang yang sangat berbahaya," titah Sultan Selangor.
(“For Dr Mahathir to want to destroy the foundations that supported him, makes him a very dangerous man,” said the Sultan)
Sultan Johor dan Selangor telah bertitah. Semoga kita faham dan tahu apa yang patut kita lakukan.
Baca juga artikel ini : Sultan Johor Tegur Mahathir
Terbaru

Seorang pencacai DAP bernama Zaid Ibrahim bersikap kurang ajar apabila menegur Sultan Selangor di twitternya.


Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang disaran untuk memberi respons tentang keceluparan ahli DAP ini. Jangan pula buat-buat tidak tahu atau zip mulut kerana isu ini pasti terpalik kepada parti DAP yang memang cauvinis dan anti-monarki.


Sumber

https://www.thestar.com.my/news/nation/2017/12/05/sultan-only-rebuked-dr-m-after-getting-all-the-facts/

https://www.thestar.com.my/news/nation/2017/12/05/sultan-dont-use-sensitive-issues-fishing-for-votes-in-such-a-manner-will-destroy-country-says-selang/


SHARE ARTICLE :

69 comments:

  1. DAULAT TUANKU !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daulat Tuanku

      Delete
    2. Lihat si BETINA artis BANGANG-OTAK-LEMBU punya ANGKUH-TAK sedaq diri-si PENJILAT madey TAIK kutty kerala anak BERANAK CELAKA ni! Dahlah berSYARAH dulu; mcmlah dia tu penyanyi paling agung; PI MAMPOS lu si BETINA SIAL oi! Lihat di - http://khairulryezal.blogspot.my/2017/12/surat-terbuka-buat-shilamajid.html, Surat Terbuka Buat @ShilaMajid, December 5, 2017!!!

      Kalau kat BARAT lagi terutamanya di JERMAN; org. MISKIN sampai MATI pun TAK boleh beli RUMAH, setakat SEWA sampai MATI! Kat NEGARA ISLAM terCINTA kita ni; begitu ramai rakyat MISKIN diBANTU beli RUMAH!

      Dan TAK pula lu TERLOLONG psl. "FOREIGN/EXTERNAL DEBT" yg. menJAHANAMkan NEGARA2 di seluruh dunia pd. institusi GLOBAL spt. IMF; WB dsbnya - di mana MALAYSIA antara negara TERENDAH; tapi Barat/ISrael serta SingaPORK/Jepun antara negara2 paling TERTINGGI di mana hutang US adalah US $17,437,745 (hampir 18 JUTA) – di -https://www.gfmag.com/global-data/economic-data/xtegh9-external-debt-in-countries-around-the-world?page=12 , Countries With The Most External Debt, November 19, 2015!

      Dan antara negara2 GAGAL yg. mempunyai hutang kerajaan (DALAMAN/”GOVT. DEBT”) yg. paling tinggi, adalah US/Barat-ISrael dan SingaPORK/Jepun - iaitu US $10.5 TRILLION utk. Jepun; dan US $17.6 TRILLION! Sbb. itu depa ni asyik nak MEROMPAK/MENJAJAH Dunia Islam/Dunia Ketiga yg. KAYA minyak/gas skrg. di LAUT DALAM Lautan Pasifik-Laut China Selatan/Lautan Hindi-Langkawi (sbb. itu NA*O-ISrael bersama KULI2nya, terutamanya dr. Jep*n/Kor*a Selatan/SingaPORK/Ind*a mahu MENAKLUK Selat Melaka kami – lihat di http://www.utusan.com.my/bisnes/ekonomi/singapura-antara-yang-tinggi-hutang-1.76879 , Singapura antara yang tinggi hutang, FADZIL ZAINOL | 04 April 2015!

      Juga di:

      - http://www.forbes.com/sites/mikepatton/2014/09/29/the-seven-most-indebted-nations/#2bbdf8ac2cb3 , The Seven Most Indebted Nations, Mike Patton, Sep 29, 2014;

      di - https://www.statista.com/statistics/268177/countries-with-the-highest-public-debt/ , The 20 countries with the highest public debt in 2016 in relation to the gross domestic product (GDP);

      di - http://www.businessinsider.com/wef-countries-highest-level-of-government-debt-vs-gdp-2016-4?op=1 , The 17 countries with the highest level of government debt, Lianna Brinded , 3.04.2016;

      dan di -http://www.visualcapitalist.com/by-this-measure-the-u-s-has-the-2nd-highest-national-debt/ , By This Measure, the U.S. has the 2nd Highest National Debt, Jeff Desjardins, on September 24, 2015;

      di - http://articles.economictimes.indiatimes.com/2016-04-01/news/71977563_1_debt-management-policy-external-debt-non-government-debt , India's external debt went up to $480 billion at end-December: Finance Ministry, By ET Bureau | Apr 01, 2016;

      dan di - http://english.yonhapnews.co.kr/news/2016/01/31/0200000000AEN20160131000600320.html, , S. Korea's national debt to top 600 tln won mark soon, 2016/01/31.

      (Tok Labu).

      #PiMAMPOSPENJAJAH/PARASIT/Diktator/Lanun/PembunuhMadeyTAIKKuttyKeralaAnakBeranakJambanKuliPenjajahParasitLanunPembunuhDAPjuboqBabi

      Delete
    3. Dan mana PDRM?

      Lihat si spesis JANTAN HOMO ANJING KURAP si spesis TERORIS SAMPAH MASYARAKAT PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL TAIK BABI Cash is King DAPJuboq BABI-BerSHIT-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS IS(IS)rael/MOSSAD-NA*O/CIA ni - mengHINA/menGERTAK DYMM Sultan Selangor terCINTA kita!!!!!!

      Lihat di - https://aidcnews.wordpress.com/2017/12/05/aktivis-dap-beri-amaran-kepada-sultan-selangor/ :

      Aktivis DAP Beri Amaran Kepada Sultan Selangor

      December 5, 2017 AIDCNews

      (Tok Labu).

      Si pendatang2 KAFIR HARBI HARAM JADAH kit siang/guan eng - pi lahap TAIK BABI dlm. KANDANG BABI lu!!!

      Delete
    4. IN DEFENCE OF RAJA-RAJA MELAYU

      1. Semenanjung Tanah Melayu dahulu adalah terdiri dari 9 buah negeri yang diperitah oleh 9 raja/sultan Melayu secara berasingan. Kesembilan mereka ini bersetuju untuk membentuk Persekutuan Tanah Melayu dibawah Perlembagaan Persekutuan.

      2. Setiap raja/sultan pada masa itu berkuasa penuh/mutlak di dalam pemerintahan negeri masing-masing sepertimana Sultan Brunei sekarang ini. Pendatang asing (orang Cina, India dsbg) di Brunei tidak diberi hak kerakyatan sehingga sekarang. Sultan Brunei pada satu ketika merupakan orang terkaya di dunia.

      3. Bayangkan sekiranya setiap raja/sultan negeri2 Melayu mahu mengekalkan pemerintahan negeri masing2 dan tidak mahu membentuk Persekutuan Tanah Melayu, sudah tentulah mereka lebih kaya dari keadaan mereka sekarang dan kuasa politik orang2 Melayu dan agama Islam terpelihara dan tidak goyah seperti sekarang.... seperti mana di Brunei.

      4. Jadi hargailah pengorbanan raja-raja Melayu yang bersetuju untuk membentuk Persekutuan Tanah Melayu demi kemerdekaan dan kemakmuran negara serta kebaikan semua rakyat jelata.

      5. Sultan Johor bagaimanapun boleh menarik negerinya keluar dari Malaysia dengan mengadakan pungutan suara dengan peratusan tertentu.

      Delete
  2. Ada raja kalau tiada rakyat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni cebok sapa sebenarnya..

      Delete
    2. Daulat Tuanku. Patek menjunjung dirgahayu dan kebijaksanaan Tuanku

      Delete
    3. Orang yg derhaka patut dinyahkan dari negara ini atau negeri2 yg terkesan dengannya. Negara ini diasaskan oleh kesultanan Melayu tetapi telah dirombak oleh penjajah laknat. Kembalikan semula kuasa YDP yg telah dimansuhkan oleh mantan PM dahulu.

      Delete
  3. RAKYAT dibodohkan najibrosmah BRIM KRIM GST PETROL IMDB KWSP TH LTAT
    Raja tak wujud sama he manusia
    Kenapa mesti dolatkan raja
    ITu rekaaan dan dongeng melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah respons anjing2 RBA DAPig keparat yg memang pun anti-Sultan. Mampos ko!!

      Delete
    2. 1:44 sbb kau berpayung bawah ketiak busuk dapigs..pergi mampus kau..

      Delete
    3. lu si spesis keturunan HOMO ANJING KURAP 144-si spesis PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPtaik BABI KAFIR HARBI aahhh... itu manyak LAHAP TAIK si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/what-the-kok-maria-hannah-betty GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 terKANGKANG TEPI JLN./gobindKANGKANG BABI-ramJUBOQ BABI-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CELAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING ngaNGA KOK ming KANGKANG BABI BERLENDIR/sivarasaJUBOQ BABI HANYIR/BABIga SUNDAL KURAP - bersama se isi KELUARGA BANGKAI BABI lu aaahhh????!!

      Tok Labu.


      Tok Labu.

      (ANTI-DAP/ANTI-PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat CELAKA 100%)

      Delete
    4. Tunggu masa je skmm/pdrm cekup ko anon 1:44. Tak kira la kau rba ke amk ke, aramda ke ape. Seksyen 233(1)(A), Akta Komunikasi Multimedia 1988 (Akta 588) mengeluarkan kenyataan bersifat jelek dengan niat menyakitkan hati orang lain. Banyak kes dah. Hina sultan johor, sultan perak, sultan kelantan, sultan terengganu. Kapal karam benggali pun dah kene.

      Delete
  4. Aku tak faham la depa ni. Depa ingat pakai anonymous so tak boleh kesan di mana & siapa yg komen tu. Memang bodoh!

    Macam 1:44 dia ingat dia selamat pakai anonymous. Sekarang kamu boleh start berpeluh tunggu polis tangkap ko. Padan Muka!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2:07

      Apsal ko bagi tahu??? Biar semua RBA DAPigs masuk lokap!!

      Delete
    2. Lokap sesuai untuk bapak kau shj

      Delete
    3. Depa bodoh sombong. Jahil banyak perkara tapi panggil org bodoh. Makna bodoh pun tak tau. Dia ingat bodoh = lan#@u

      Delete
  5. *REFORMASI 1998 UNTUK JATUHKAN MADEY SEBAGAI PM ... REFORMASI 2017 NK LANTIK MADEY JD PM*

    Macai PH setuju x ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatan harapan sibuk jilat bontot LKS dan Anwar. Dah jadi bebal dan tonggong macam cibai bacin.

      Delete
  6. Beraja di mata, bersultan di hati.

    Tok Labu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AWAS:

      Anonymous December 5, 2017 at 3:06 PM - adalah si spesis PEROGOL/PEMBUNUH HOMO PENYAMAQ PENAKUT yang asyik menCURI identiti & SABOTAJ komen2 TOK LABU - utk. mengHINA/mengGERTAK dgn. amat JIJIK terhadap ISLAM/umatnya dr. BANGSA Orang Asal/Indigenous Islam/Melayu (BUMIPUTERA) kita - utk. MENUTUP mulut berapi TOK LABU!!

      Tok Labu.

      MAMPOS lu si SAMSENG2 KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK BANGKAI BABI DAPjuboq BABI amat CELAKA 100%

      Delete
    2. PEMBETULAN:

      AWAS:

      Anonymous December 5, 2017 at 3:06 PM - adalah si spesis HOMO PENYAMAQ PENAKUT yang asyik menCURI identiti & SABOTAJ komen2 TOK LABU - utk. mengHINA/mengGERTAK dgn. amat JIJIK terhadap ISLAM/umatnya dr. BANGSA Orang Asal/Indigenous Islam/Melayu (BUMIPUTERA) kita - utk. MENUTUP mulut berapi TOK LABU!!

      Tok Labu.

      MAMPOS lu si SAMSENG2 KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK BANGKAI BABI DAPjuboq BABI amat CELAKA 100%

      Delete
  7. Tun Mahathir is Malaysia’s best hope, and Najib’s worst nightmare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepala bapak kau..

      Delete
    2. Madey the dog's best hope, furthermore he is top dog... And anus 7:26 just a fooldog who love barking everywhere...

      Delete
    3. Lol. Seriously?? If Malaysia is full of ignoramus like you then we truly have no hope la.

      Delete
  8. Tun Mahathir pemimpin terhebat yang pernah negara miliki. Tiada tolok tandingnya. Ketika zaman kegemilangan negara sewaktu beliau menjadi PM, rakyat Malaysia boleh berbangga menjadi rakyat Malaysia.
    Aku berbangga pernah hidup di zaman Tun jadi PM. Terimakasih Tun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau maderkutty tu pencen duk diam kat masjid aku respek la.. Tapi bila tengok perangai makin menjadi2 nyanyuknye memang layak di kahakkan aje.. Puuiii..

      Delete
    2. betapa bodohnye ko ni anony 10.35pm... mahdey kutty cilaka ni le pengikis harta negara ni... atas kebodohan ko... ko rasa bangga org yg dok menipu selama ni... mahdey kutty karala ni menghina org melayu... tidak pernah rasa hormat org melayu... dia tu mamak kutty karala... dia mengikis harta sebab dia tu bangsat paria yg bila diberi peluang akan terus lupa diri... dulu cyber media tak seluas sekarang... dan lagi menggunakan ISA.. umpama firaun... jika seperti sekarang info yg di viral kan.. org yg bodoh aje yg masih menggangap mahdey situa cilaka ni bagus dan nak berbangga.. ya allah... bodoh nye ko ni.... situa nak mampus yg lupa segala nye... yg tak tau ape pun yg berlaku ... yg menjahanamkan ekonomi malaysia ni ko rasa bangga... ko bodoh lah sial.. bodoh nye ko ni...

      Delete
    3. Anon 11:33. Ko mungkin budak hingusan atau pakai lampin ketika tu.

      Delete
    4. anony 11.47 pm... tua kutuk macam si kutty karala tu tak payah le nak bebangga dengan umor ko tu... tua kalu ada akal layak le dihormati... malaysia ni negara bertuah... bijih banyak... petroleum ada... tanah subor... bencana alam pun hanya banjir... negara tengah membangun... peluang tengah banyak... time tu le kutty karala ni muncul macam dajal.... peluang yg banyak ni le si tua kutty karala ni kaut utk kepentingan tembolok anak beranak dia... betapa kaya nye negara ni... dapat ke kutty karala anak beranak habis dikikis nye... peluang yg banyak dorang sapu.. pengswastaan..pink form... si azmin ni sanggup bagi bini dia utk sianuar pakai seperti kata nalakarupan..dia akui benar oleh umi hafilda.. adik ipar dia tau tak..hanya utk pink form... pink form hanya perlu bayar RM 1 utk mengatakan setuju utk melanggan saham yg mana jika dia perlu bayar.. gadai segala keturunan pun tak mampu bayar.. bila masalah serangan dari soros.. saham jatuh harga... bila bank minta bayar harga saham.. jadi hutang tak bebayar... bank bumiputra pun tutup sebab kes ni... tu sebab jika dia jujur memang le peluang yg banyak ni mampu memajukan malaysia... dasar kutty karala cilaka.. anak beranak aje ada syarikat 400 buah... kalu maju pun tak pe le jugak... ni bila rugi... duit petronas buat bail out... keturunan mahdey kutty karala ni asal dari babi ko tau tak.. rakus dan menjahanamkan... ni semua terdapat dalam sejarah... dan sejarah ni dibicarakan perihal org yg masih hidup.. bukan zaman firaun lah bodoh... pasal ipp... pasal highway.. perwaja.. mas.. pkfz.. bank bumi.. dan bemacam lagi... ini semua dah boleh di goggle aje... kalu dah tua tu.. cuba dok muhasabah diri... sedor kebodohan diri tu.. tua kutuk tu bior kat mahdey kutty karala.. dia jenis makan harta haram seketurunan.. beli kilang arak lagi.. ko ape yg ada... rasa bangga bodoh aje .. bodoh..

      Delete
    5. Kalau perangai macam ni, bukan lanun lagi ke?
      Ini bukan cerita lama, keluar dalam the edge edisi harini.
      http://www.theedgemarkets.com/article/us-doj-chief-calls-malaysias-1mdb-scandal-kleptocracy-its-worst

      Delete
    6. us doj chief... call its- worst... berapa sebenar nye duit 1mdb tu yg hilang... off set dengan asset 1mdb ni rugi ke...
      kes yg dah tentu confirm hilang... forex 30 billion.. ipp tu.. total lost berapa billion... perwaja... proton .. dan bemacam lagi tu total berapa billion.. ada terbaca kat mana entah.. hampir trillion RM.. tu bukan the worst ke... baru aje lawyer us ngata tak de ape tindakan pun kat makamah us... us doj chief tu baru dapat duit tambahan dari situa kutuk kutty karala kut.... kalu dah ada bukti dakwa le... tunggu ape lagi... kalu betul njib bersalah... dakwa le dia... aku bukan nak sokong dia macam korang sokong babi tua cilaka tu.. dah sah babi sial.. tua nak mampus... menipu pun masih ada nak memuja dia..
      selagi najib tak didapat bersalah.. dia labih baik dari mahdey kutty karala sial nak mampus.. jika najib bersalah... dia cuma sama aje ngan kutty karala tua nak mampus tu.. kutty karala tu tak mungkin ada org lain boleh mengatasi kebabian keturunan dia.. jenis mampus nanti tanah melayu ni tak terima... jenis kubor berasap...

      Delete
    7. Macai najib makan taikkkkk

      Delete
    8. Macai Najib bodoh sombong. Najib suruh makan taik pun depa makan juga.

      Delete
    9. lu si spesis keturunan HOMO ANJING2 KURAP-si spesis PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPtaik BABI KAFIR HARBI aahhh... itu manyak sedap LAHAP TAIK si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/what-the-kok-maria-hannah-betty GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 terKANGKANG TEPI JLN./gobindKANGKANG BABI-ramJUBOQ BABI-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CELAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING ngaNGA KOK ming KANGKANG BABI BERLENDIR/sivarasaJUBOQ BABI HANYIR/BABIga SUNDAL KURAP - bersama se isi KELUARGA BANGKAI BABI lu aaahhh????!!

      lu si PENJILAT2 Madey kutty kerala amat CELAKA-si DIKTATOR ZioNAZI PENYANGAK/PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN anak BERANAK KEPARAT JUBOQ BABI berIJAZAH JAMBAN-si PENJILAT TERORIS PENJAJAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPjuboq BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS IS(IS)rael/MOSSAD-NA*O/CIA ni - dasar TAK sedaq diri dan patut MAMPOS dr. TANAH MELAYU, pusaka nenek moyang berzaman BUMIPUTERA kami ni oi!!!!

      Tengoklah Tokey-Tokey PENYAMUN BANGKAI BABI DAPjuboq BABAI-si PENJILAT2 madey kutty TAIK BABI ni! Lihat di - http://ibm-akusayangumno.blogspot.my/2015/10/cina-balaci-era-tun-mamak-mahathir.html , CINA BALACI ERA TUN MAMAK MAHATHIR MUNCUL DAN DESAK NAJIB UNDUR?..LU SAPA? SABTU, Posted by Ismail Bukit Mas, 03 OKTOBER 2015!

      Buka juga balik kes-disyaki-PENIPUAN 12.5 BILLION dalam kes “Port Klang Free Zone”(PKFZ) dan skandal PERWAJA Steel – semuanya berlaku di bawah si PENYAMUN-madey tu! Lihat di - http://www.malaysia-today.net/the-perwaja-steel-scandal/ , The Perwaja Steel Scandal, by MT Webmaster, September 22, 2015!

      Dan tengok TOKEY-TOKEY PENYAMUN lain yg. juga jadi hartawan anak-beranak berBILLION masa zaman si DIKTATOR/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH-madey TAIK kutty kerala ANAK BERANAK CELAKA ni; DASYATnya! Lihat di - http://theunspinners.blogspot.my/2015/10/politik-najib-dibunuh-kerana-tak.html , Politik Najib dibunuh kerana tak sambung YTL Power?, Posted by The Unspinners at 10/07/2015; di - http://wwwmegatpanjialam.blogspot.my/2015/10/mansuh-ipp-mansuh-ap-mansuh-perniagaan.html, MANSUH IPP, MANSUH AP, MANSUH PERNIAGAAN MESIN SLOT... PATUTLAH BERIA-IA DESAK NAJIB LETAK JAWATAN!!!; dan di - http://theflyingkick.blogspot.my/2015/10/bapanya-perah-duit-rakyat-malaysia.html , BAPANYA PERAH DUIT RAKYAT MALAYSIA MENERUSI KONSESI IPP, ANAK PEREMPUANNYA ANTARA 50 ORANG 'WANITA BERKUASA DI ASIA' DI SINGAPURA!!! October 13, 2015!

      Semua Tokey-Tokey PEROMPAK/LANUN ni sebenaqnya PEMUJA JAMBAN TERORIS2 si KETURUNAN PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPjuboq BABI/PKRHOMO ANJING KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD!

      Tok Labu.

      Tok Labu.

      (ANTI-DAP/ANTI-PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat CELAKA 100%)

      Delete
    10. Macai madey baru makan taik. All crap and bs coming out of the old man is swallowed whole.

      Delete
  9. http://ugmc.bizland.com/TributeToDrMahathir.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. OI si TERORIS JIJIK GILA BABI HOMO - TAK pula lu TERLOLONG mcm. PUAKA psl. si TUAN lu, si TERORIS ZioNAZI madey TAIK kutty Kerala anak beranak JUBOQ2 BABI yg. habis dok MENYAMUN berBILLION selama berPULUH TAHUN sampai sekrg. dr. RAKYAT dulu aaahhh??!!

      Selama ni, si keturunan PENYANGAK/PENYAMAQ/PEROMPAK-suka MEMBACA dulu sebelum SAMUN (tak ke KELAKAQnya ni!!), si spesis TERORIS SAMPAH MASYARAKAT PENJAJAH ZioNAZI (Zionis NAZI) KANIBAL Madey TAIK kutty KERALA-si DIKTATOR PARASIT/PENYANGAK/PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN anak BERANAK KEPARAT berIJAZAH BANGKAI2 BABI amat RASIS-si PENJILAT JAMBAN TERORIS PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPjuboq BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD-NA*O/CIA ni- dok punya BONGKAK pikiaq MAS, BANK BUMIPUTERA, BANK NEGARA, TNB, PETRONAS, LADA (Langkawi), dan PROTON utamanya, depa serta KULI2 depa anak BERANAK JAMBAN; dan TUAN2 si madey anak BERANAK JAMBAN, si TOKEY2 DAPjuboq BABI punya; sedgkan ini kepunyaan KERAJAAN dan RAKYAT!!

      Apalagi PETRONAS telah diTUBUHkan dgn. PENAT-LELAH oleh NEGARAWAN ULUNG TERCINTA kami, BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN, Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein, iaitu BAPA kpd. YAB PM TERCINTA kami!

      Si DIKTATOR madey anak BERANAK ni - TAK habis2 nak MENYAMUN/MENIPU rakyat terutamanya BANGSA Bumiputera (Orang Asal/Indigenous) kita!

      Tapi JANGAN haraplah si SPRM tu akan buka balik kes ini! Walaupun si LANUN-LANUN ni terus nak MEROMPAK PETRON*S serta RAKYAT - lagi $700 JUTA SEKARANG dari PETRON*S setelah MEROMPAK PETRON*S dan rakyat sebanyak RM16.21 bilion, dengan perjanjian konsesi IP* mereka yang dianugerahkan oleh si madey-LANUN tu - sehingga rakyat terpaksa TANGGUNG sampai SEKARANG!

      SIAL lu si Madey dan mana-mana KETURUNAN lu serta PENYOKONG/Tokey-Tokey yg. juga amat-JAHAT-si PEMUJA-JAMBAN DAPbangkai BABI! Di - http://wakeupmalaya.com/2015/12/ytl-menang-saman-petronas-rm-700juta/ :

      December 31, 2015 In Photo By WakeUp Malaya

      YTL Menang Saman Petronas RM 700juta

      Memandangkan kem pro-Tun begitu sibuk mempertahankan YTL selepas Najib menjelaskan bagaimana ERL yang dikuasai oleh YTL tidak mempunyai pilihan lain selain dari menaikkan tambang atau bayar RM2.9 bilion sebagai pampasan kepada mereka akibat dari perjanjian konsesi yang ditandatangani oleh Tun M, saya fikir adalah wajar saya menulis mengenai perkara di bawah – juga masalah legasi Tun M yang perlu ditanggung oleh kerajaan sekarang.
      ________________________________________

      Awal tahun ini, YTL telah menyaman Petronas di London dan telah memenangi pampasan berjumlah RM700 juta dari Petronas.

      Berdasarkan Perjanjian Pembekalan Gas (GSA) yang ditandatangani pada tahun 1993, Petronas sepatutnya perlu menjual gas kepada YTL Power pada harga yang dikira berdasarkan formula yang sudah ditentukan yang tidak mengikut harga pasaran gas.

      Walaubagaimanapun, apabila kerajaan mula menggunakan formula harga tetap untuk gas, YTL Power, di dalam laporan tahunannya, menyatakan Petronas secara bersendirian telah menarik balik diskaun yang disediakan di bawah formula yang berkaitan harga pasaran dan akibatnya, satu pertikaian telah tercetus sama ada diskaun tersebut, di dalam keadaan tersebut, adalah tertakluk di bawah GSA.

      Di dalam satu pendedahan yang mengejutkan, Petronas sepatutnya membekalkan gas kepada YTL Power pada harga diskaun tetapi menarik balik diskaun itu pada tahun 1997, apabila harga gas telah ditetapkan kerajaan pada harga RM6.40 untuk setiap mmbtu (yang masih lagi satu diskaun yang besar berbanding harga pasaran) untuk kesemua loji janakuasa di negara ini, disebabkan oleh krisis kewangan Asia......

      (Tok Labu)

      #PiMAMPOSDiktatorMadeyKuttyKeralaAnakBeranakJambanKuli2PenjajahParasitLanunPembunuhDAPjuboqBabi

      Delete
  10. Tun M pemimpin terulung.
    http://cronkitehhh.jmc.asu.edu/blog/2011/10/tun-dr-mahathir-bin-mohamad-the-legendary-leader/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahathir TAIK adalah!

      Apa KEJADAHnya lu si spesis keturunan HOMO ANJING KURAP dok asyik MELAHAP TAIK si spesis TERORIS SAMPAH MASYARAKAT PENJAJAH ZioNAZI (Zionis NAZI) KANIBAL Madey TAIK kutty KERALA-si DIKTATOR PARASIT/PENYANGAK/PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN anak BERANAK KEPARAT berIJAZAH BANGKAI2 BABI amat RASIS-si PENJILAT JAMBAN TERORIS PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPjuboq BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD-NA*O/CIA tu oi???!!

      Tok Labu.

      (ANTI-mahathirTAIK kutty kerala anak BERANAK BANGKAI BABI-si PENJILAT TAIK DAPjuboq BABI amat CELAKA 100%)

      Delete
  11. Zaman aku sekolah dulu, ramai yang tanpa rasa malu jadikan Tun M sebagai idola mereka. Tapi, zaman sekarang tak ada pula yang berminat nak jadikan Najib sebagai idola pula. Kalau ada satu kelas akan ketawakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kelebihan diktator... cerita yg baik aje dorang nak dengor... bukak mulut cerita yg sebenar belaku.. masok lokap... ISA.. nak bangga ke kalu gitu cara yg dibuat utk capai taraf idola... idola kepada mereka yg telah ditipu... mahdey kutty karala tu jika org samakan cam babi pun babi akan malu... bodoh punya argument... bodoh sungguh...

      Delete
    2. Kahkahkah. Zaman reformasi nuar aljub, budak2 tadika nampak muka madey kat tv ke paper ke sume cakap ini org jahat.

      Delete
  12. Ini manusia yang lebih bahaya kepada Malaysia.
    https://www.reuters.com/article/us-malaysia-scandal-doj/jeff-sessions-calls-malaysias-1mdb-scandal-kleptocracy-at-its-worst-idUSKBN1DZ0MX?il=0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg. paling MERBAHAYA kpd. DUNIA ISLAM termasuk NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman BUMIPUTERA kami ini, adalah DAP - UNITED TERRO*IST MOSS*D ORGANIZATION!

      CELAKA lu si TERORIS spesis PENYAMAQ KAFIR HARBI ANJING KURAP HOMO-si PENJILAT JUBOQ BABI dr. spesis BAPA HOMO KULIT BABI-si PENCUCI KANDANG BABI/MAK PELACUR BITCH/WHORE/HANTU PELESIT, si spesis KANGKANG BABI PENJAJAH PARASIT/LANUN DAPjuboq BABI oi!

      Si TERORIS2 KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPjuboq BABI dok MELAHAP Rasuah berBILLION dr. ISrael/MOSSAD-CIA - TAK pula lu terLOLONG mcm. PUAKA ya?!!

      Tok Labu.

      ANTI-DAP/ANTI-PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat CELAKA 100%


      Delete
    2. Ahahaha madey baru betul bapak kleptokasi kat anak2 dan kroni

      Delete
  13. Bangunlah wahai dungu-dungu UMNO. Pilihlah presiden baru dalam PAU ni.
    https://www.todayonline.com/world/us-attorney-general-calls-1mdb-scandal-kleptocracy-its-worst

    ReplyDelete
    Replies
    1. PI MAMPOS lu si PELAHAP TAIK HOMO ANJING KURAP si TERORIS PENJAJAH/PARASIT/LANUN ZIONIS DAPjuboq BABI KURAP lu tu!!

      HAPUSkan rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD-NA*O/CIA

      D uboq
      A njing
      P anggang

      SELAMAnya!

      Tok Labu.

      (ANTI-DAP/ANTI-PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat CELAKA 100%)

      Delete
  14. Taipei Times
    http://www.taipeitimes.com/News/world/archives/2017/12/06/2003683531

    ReplyDelete
  15. https://www.dailymotion.com/video/x6b2ntd

    ReplyDelete
  16. Satu dunia dok cakap pasal Najib merbahaya kepada Malaysia, buat-buat tak dengar pula. Bab Tun M, pasal benda kecik pun heboh siap buat artikel pulak. Itu namanya dunggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dunia yang mana tu? Dunia di dalam kain Mahataik di bawah kelankangnya?

      Delete
    2. Yang pasti bukan dalam dunia tempurung UMNO.

      Delete
    3. Yg. paling MERBAHAYA kpd. DUNIA ISLAM termasuk NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman BUMIPUTERA kami ini, adalah DAP - UNITED TERRO*IST MOSS*D ORGANIZATION!

      CELAKA lu si TERORIS2 spesis PENYAMAQ KAFIR HARBI ANJING KURAP HOMO-si PENJILAT JUBOQ BABI dr. spesis BAPA HOMO KULIT BABI-si PENCUCI KANDANG BABI/MAK PELACUR BITCH/WHORE/HANTU PELESIT, si spesis KANGKANG BABI PENJAJAH PARASIT/LANUN DAPjuboq BABI oi!

      TAK pula lu TERLOLONG mcm. PUAKA kat RASUAH BERATUS BILLION utk. INDUSTRI2 SENJATA Barat/ISrael - apabila si puaka KRISTIAN ZIONIS MEROMPAK/MENJAJAH Dunia Islam dgn. amat KEJAM! Dahlah memBUNUH umat ISLAM dlm. GENOSID sesuka hati bersama IS(IS)rael termasuk MENUBUHkan IS/ISIL/ISIS yg. diTUBUHkan oleh MOSSAD/CIA spt. diDEDAHkan oleh Snowden)! Dasar puak TERORIS JUBOQ BABI BARAT/ZIONIS dan KULI2 dia!

      Si ANJING2 CASH-is-KING DAPjuboq BABI-KULI2 si rejim PENGGANAS KANIBAL/NECROPHILIA (merogol mayat2)/PEDOFILIA ISrael/MOSSAD-NA*O/CIA HARAM JADAHPENIPU ni - TAK pula TERLOLONG mcm. PUAKA psl. dpt. RASUAH HARAM JADAH yg. berBILLION selepas dok lahap TAIK rejim TERORIS KAFIR HARBI KANIBAL/NECROPHILIA (nerogol mayat2)/Pedofilia IS-rael/ZIONIS aaahhh??!!

      Dan TAK juga si PENJAJAH TERORIS DAPjuboq BABI nak SAMAN Razali kalau berita ni TAK benaq?! Dasar si PENAKUT HARAM JADAH! Di - http://www.pisau.net/terima-dana-1-2billion-dari-israel-dap-perlu-segera-kemuka-saman/ , Terima Dana 1.2Billion Dari Israel, DAP Perlu Segera Kemuka Saman, Published on 17/08/2016 in DAP by pisau!

      Itulah, bilalah juga si SPRM tu nak MENYIASAT si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPjuboq BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni yg. boleh dapat DERMA USD 300 JUTA (RM 1.2 BILLION) dari rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael tu - begitu juga PDRM untuk siasat bawah AKTA TERORISMA kerana 17 pakar strategi DAPJUBOQ ANJING yg. diKETUAI si TODI-puaKA, di LATIH oleh TERORIS MOSSAD dan si KM spt. TONGGENG eng BANGKAI BABI boleh pula asyik jumpa DUTA IS(IS)rael, serta IS(IS)rael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia di Port Dickson – utk. MENAKLUK Selat Melaka; sbg. laluan UTAMA Submarin2 NUKLEAR HARAM JADAH IS(IS)rael/NA*O (yg. berPUSAT di Diego Garcia), serta sbg. laluan UTAMA perkapalan MINYAK/GAS (“oil/gas CHOKEPOINT”) yg. MENYAMBUNGkan Lautan PASIFIK-HINDI hingga ke Laut MERAH/MEDITERRANEAN (utk. ke ISrael/Barat)!! Kami RAKYAT tengah TUNGGU ni! SPRM/PDRM bah. TERORISMA – hang buatlah KERJA betul-betul oi!

      Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ :

      DAP Terima Latihan Dari Mossad?

      January 4, 2016 By WakeUp Malaya

      Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali Abdul Rahman menegaskan beberapa kali bahawa DAP mempunyai hubungan istimewa dengan Israel.

      Pada 2012, Razali telah mendedahkan hubungan DAP-Israel ketika berceramah di Putrajaya:
      —–
      Tapi apakah hubungan istimewa Israel dengan DAP? Kalau tak istimewa, tidak kami dilatih hampir 3 tahun oleh Israel. Dilatih oleh pihak Mossad. Saya terima latihan daripada Mossad.

      Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.

      Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.

      Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya. .......

      Tok Labu.

      (ANTI-DAP/ANTI-PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat CELAKA 100%)

      Delete

    4. Aiya lagi2 1mdb. Peliknya ucapan jeff sessions tu takde sebut lak nama jho low, riza aziz, najib razak. Tapi "allegedly" ada digunapakai. Sebab apa? Sebab tiada bukti, kang dia sebut nama tapi last2 abuk pun tarak, susah lak dia kene saman fitnah. Alaa mcm si syed segaraga tu cakap ade org nama H offer rm5 juta utk dia tinggalkan madey kesayangan dia tu. Nasib baik takde org nama H bin abdullah dlm ic dia. Klu tak senang2 je boleh saman fitnah budak ingusan tu.

      Jadi apa perkembangan terbarunya kes kleptokeralakasi ni? Ituari doj saman civil. Pastu mintak tangguh. Sekarang apa cer terkini? Dah jumpa saksi2, dokumen2 yg boleh dijadikan bukti ke?

      Takde pape pun kan? Yg ada hanyalah ucapan dr current us ag nak alihkan perhatian umum dr siasatan kes emel server hillary clinton yg lembab ngalahkan siput babi. Alah sama mcm laki hillary buat masa kes monica lewinsky dululah. Tembak tomahawk ke iraq masa dekat pilihanraya presiden usa. Sama mcm madey slalu ngungkit2 psl singapore tiapkali ada isu panas dlm negeri.

      Sikit punya hebat fbi ni, tapi kes 1mdb ni masih tak dapat apa2 bukti ka? Berapa tahun mau siasat da?? Bila mau umum "we have irrefutable, incontrovertible proof that will convict pm of malaysia of money laundering without a shadow of doubt"?

      Selagi takde kenyataan camtu, apa kata pakatun sokong siasatan pdrm ke atas kes forex bnm. Suruh madey jgn sibuk2 hntar haniph kutty nak saman rci la ape la.

      Delete
  17. Penulis artikel ni hanya kuli batak UMNO. eh silap terhina kaum batak pulak. Susah sangat ke nak faham Bahasa Malaysia. Dalam bahasa Malaysia noun kat depan, adjective kat belakang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau plak kuli Dapigs sondol selagi boleh...

      Delete
    2. CELAKA lu si TERORIS spesis PENYAMAQ KAFIR HARBI 1143 ANJING KURAP HOMO-si PENJILAT JUBOQ BABI dr. spesis BAPA HOMO KULIT BABI-si PENCUCI KANDANG BABI/MAK PELACUR BITCH/WHORE/HANTU PELESIT, si spesis KANGKANG BABI PENJAJAH PARASIT/LANUN DAPjuboq BABI oi!

      Tok Labu.

      ANTI-DAP/ANTI-PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat CELAKA 100%

      Delete
    3. Asalkan jangan jadi baruah penjilat kapir anak beranak kit sial.

      Delete
    4. 1143pm contoh terbaik 'KITA GUNA MELAYU UNTUK SKREW MELAYU'.

      Satu geng dgn Jing LGBT daPIGS.

      Delete
    5. Dan kau pula kuli komunis sanggup jual bangsa agama dan negara.

      Delete
  18. KUALA LUMPUR: The World Economic Forum (WEF) has named Malaysia as the region's top emerging economy in its Global Competitiveness Report (GCR) 2017-2018.

    The report listed Malaysia as 23rd out of 137 countries in Global Competitiveness Index, improving the nation’s ranking from 25th last year, ahead of countries such as China, which was ranked 27th. Malaysia took second spot among nine ASEAN countries with Thailand ranked at (32), Indonesia (36), Brunei Darussalam (46), Vietnam (55), Philippines (56), Cambodia (94) and Laos (98).

    WEF has been measuring competitiveness among countries since 1979. The annual report measures national competitiveness, which is defined as ‘the set of institutions, policies and factors that determine the level of productivity’. The study used 70% survey data from the United Nations and 30% data from 137 countries, and tracks the performance of the 137 countries on 12 pillars of competitiveness via the Global Competitiveness Index (GCI).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau bagus tak adalah terdesak sangat kenakan GST, tarik semua subsidi, kejatuhan nilai ringgit. Semuanya membuktikan data yang cuba ditunjukkan hasil titik peluh rakyat bukannya dari kepandaian kerajaan seperti suatu zaman dahulu. Kita lihat saja hasilnya dalam PRU nanti bila rakyat sendiri ditenyeh oleh kerajaan demi kepentingan mereka.

      Delete
  19. "Kita guna Melayu untuk SKREW Melayu" - kata2 laungan pejuang biaDAPigs.

    Contoh Melayu yg dianjingkan oleh biaDAPigs? Zaid berahim, nuor berahim,wan jijjah, nurool ijjah, mat sabutoh, husam kambing, khalid gereja, mahfoooz bean...dan rekruit2 terbaru, firaun kerala mahataik dan bf amoi bini org, Mah Yee Ting.

    ReplyDelete
  20. Syarat nak jadi calon dap @ org kpercayaan dap... mesti utamakan kluarga LIM lebih drpd tuhan... klu raja2 nie jatuh no.2 dah... sbb tu stiap kyataan dap yg cnggah dgn syariat pun tetap mdpt sokongn drpd mat sabu, zaid + kuncu2... klu tidak mmg xdpt duit la bulan2....

    ReplyDelete
  21. Setuju dengan artikal ini. Mahadir, anwar, kit siang memang nampak mengamalkan politik bahaya sehingga melibatkan pihak luar negara termasuk yahudi. Mereka seolah2 tak peduli apa akan jadi pada rakyat dan negara ini, asalkan hati puas. Mereka bukan lagi rakyat yg baik dan setia kepada negara. Mereka adalah ahli politik yg sangat2 extremis dan tak sepatutnya menjadi rakyat negara ini lagi. Mereka memalukan negara dan rakyat negara ini dengan pelbagai fitnah dan konspirasi. Something got to be done.

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.