Follow us on Facebook
Powered by: Internetsmash

Thursday, January 11, 2018

Sebab Sebenar Mahathir Tidak Berjumpa Anwar

Cubaan Tun Dr Mahathir untuk memburuk-burukkan kerajaan BN Persekutuan gagal sekali lagi.


Segalanya disebabkan oleh kegagalan beliau untuk berjumpa Anwar Ibrahim yang dirawat di Hospital Rehabilitasi Cheras, Kuala Lumpur.

Beliau menuduh Jabatan Penjara mendapat arahan daripada 'pihak tertinggi' iaitu Menteri Dalam Negeri iaitu Datuk Seri Zahid Hamidi.

Zahid Hamidi telah menafikannya. Beliau berkata, kuasa memberi kebenaran bagi sebarang pertemuan adalah tertakluk kepada pihak Jabatan Penjara dan Penjara Sungai Buloh.
"Bukan kerana Menteri (Menteri Dalam Negeri), kuasa itu kuasa dia (pihak penjara). Saya memberi kepercayaan sepenuhnya kepada ketua jabatan di bawah Kementerian Dalam Negeri (KDN)," katanya.
Lebih memalukan lagi ialah kegagalan Mahathir berjumpa Anwar disebabkan oleh Mahathir sendiri.

Mahathir atau pihak beliau TIDAK PERNAH memohon secara rasmi daripada Jabatan Penjara dan Penjara Sungai Buloh.

Perkara ini dinyatakan sendiri oleh Ketua Pengarah Penjara, Datuk Seri Zulkifli Omar. Beliau juga memaklumkan bahawa keputusan untuk tidak memberi kebenaran itu datang daripada pihak Penjara Sungai Buloh dan bukan keputusan Menteri Dalam Negeri.

Ketua Pengarah Penjara juga berkata, mereka akan mempertimbangkan jika ada permohonan daripada Mahathir.

Kata mudah, Mahathir main redah sahaja untuk berjumpa Anwar. Padahal, beliau perlu mengikut undang-undang yang telah ditetapkan.

Malah, jika Mahathir dan puak pembangkang cuba memutar belitkan isu ini dengan mendakwa kononnya pihak kerajaan cuba sabotaj, mereka perlu tahu bahawa Lim Guan Eng DAP telah diberi kebenaran untuk berjumpa Anwar di Hospital tersebut.

Jika kita merujuk kepada Bahagian IV (Jagaan Dan Pengalihan Banduan) dalam Akta Penjara:
Jagaan
26. (1) Seseorang banduan -
(b) hendaklah tertakluk kepada tatatertib penjara dan kepada semua undang-undang bertulis berhubungan dengan penjara atau banduan dan kepada Perintah Tetap Komisioner Jeneral dalam tempoh pemenjaraannya, sama ada dia berada dalam kawasan penjara atau tidak; dan
(c) semasa berada dalam jagaan atau di bawah kawalan seseorang pegawai penjara-
(iii) selainnya berada di luar batasan penjara, hendaklah disifatkan berada dalam penjara dan hendaklah tertakluk kepada semua keadaan yang sama seolah-olah dia sebenarnya berada dalam penjara.
Maksudnya, Anwar Ibrahim masih tertakluk kepada undang-undang kerana beliau adalah seorang banduan.

Hanya satu sahaja cara untuk Mahathir mempertahankan kenyataan beliau itu iaitu dengan mendedahkan surat rasmi kepada Jabatan Penjara dan Penjara Sungai Buloh untuk membuktikan kenyataan beliau. Itu pun jika ada.
1. Jika gagal menujukkan bukti surat rasmi, pelan beliau untuk berjumpa Anwar Ibrahim itu hanya sekadar sandiwara beliau untuk mengaburi orang ramai terutamanya penyokong-penyokong Pakatan Harapan.
2. Kita sedia maklum bahawa wujud perbalahan, tidak puas hati dan marah di antara kepimpinan Pakatan pembangkang dan penyokong-penyokongnya. Mereka tidak puas hati dengan perlantikan Mahathir sebagai calon Perdana Menteri mereka.
3. Jika gagal menunjukkan bukti surat rasmi, Mahathir memang tidak mahu berjumpa dengan Anwar Ibrahim, musuh beliau untuk sekian lama. Mahathir yang menyumbat Anwar Ibrahim ke dalam penjara dan telah memalukan seluruh keturunan Anwar Ibrahim.
4. Perjumpaan di Hospital Cheras itu sudah tentu lebih lama bukan 'sekelip mata' sahaja seperti perjumpaan mereka di dalam Mahkamah. Mana mungkin Mahathir yang begitu tinggi egonya, mahu mendengar 'syarahan' dan komentar Anwar secara one to one.
5. Anwar Ibrahim pun tinggi egonya. Dalam isu Pakatan Harapan, beliau boleh berkata apa sahaja kepada Mahathir Mohamad. Beliau tidak mungkin mahu dinilai sebagai individu yang tunduk daripada Mahathir.
6. Anwar sudah tentu mahu input dan berita pertemuan yang akan disiarkan di dalam media menunjukkan beliau dapat mengawal dan lebih superior daripada Mahathir.

7. Anwar tahu bahawa Mahathir serta parti PPBM adalah pihak yang tiada bargaining power dan amat bergantung kepada budi bicara serta keputusan beliau.
8. Mahathir pula tidak boleh berbohong atau tidak menyatakan intipati sebenar perbualan beliau dengan Anwar kerana Nurul Izzah ada bersama mereka.
Atau segala yang berlaku hanya sekadar diversion untuk mengalih perhatian rakyat daripada isu calon PM puak pembangkang dan pembahagian kerusi parlimen yang benar-benar telah merobek dan memecah belahkan puak pembangkang.

Persoalannya sekarang, apakah Mahathir akan membuat permohonan rasmi kepada Jabatan Penjara dan Penjara Sungai Buloh?

Beliau perlu melakukannya kerana bagaimana tinggi pun egonya, Mahathir terpaksa juga menghadap Anwar Ibrahim untuk mendapat restunya.

Cuma satu, janganlah pula perjumpaan nanti tanpa diketahui atau tanpa kehadiran Nurul Izzah.

Kita tunggu dan lihat.


SHARE ARTICLE :

148 comments:

  1. Fuhh..dapat idea masa berak ke? Ni merapu kalahkan psikik boleh tau apa mahathir nak buat, apa anwar nak buat..lu gilalah novandri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. WOW!!! AWALNYA JING RBA DAPigs & CACAI MADEY MENYALAK HARI NI.

      TERUSKAN!

      Delete
    2. madey dgn auta keling dia tak dpt dipisahkan..

      Delete
    3. Jing rba dapig tunjuk lagak..tak habis2 dgn juak liberal & anti Melayu.

      Delete
  2. Takpa..lagi 3 bulan najib masuk sg buloh, rosmah masuk kajang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape ade kena mengena dgn Rosmah lak?

      Delete
    2. Ape ade kena mengena dgn Rosmah lak?

      Delete
    3. Dulu duk mjerit2 madey akn d sumbat d sg. buluh... geng2 pyokong nuar brehim... skrg madey dah slmat... aku dulu duk igat cmne la madey nak masuk pnjara dah tua2... rupanya madey hebat lg... lipat ckit dah tukar terbalik... pelepap kena kat najib plk....

      Delete
    4. 6:10pm..kau sepatutnya dah masuk hospital tampoi..kau otak x siuman lg..

      Delete
    5. suami seorg peliwat kini isteri plak di jadikan pelacur politik.. dua2 hidup bwh kangkang madey..

      Delete
    6. kesihan madey, terhegeh2 mengejar dunia yg ciput dan saat mady udah terlalu senja..daif kau boboi membiarkan moyang terhegeh2 kesana kemari...

      Delete
  3. Komen pencacai pengangkut tahi Pakatan Haprak. Takde nak balas hujah, tahu bagi komen bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa la. Dah nama puak pembangkang. Depa ni bodoh & lemah IQ. Mustahil la depa ni boleh hujah elok2. Otak banyak taik jadi komen pun mcm taik.

      Delete
    2. Hehehehe... Bro sekalian. Itulah perangai azali anjing-anjing fuckatan... Asal boleh komen je.. 1 komen tokong upah 1 tulang babi... Kalau ada 10 komen dari anjing fuckatan, 10 tulang boleh dapat ooo....komen bodoh pun jadi la..

      Tu sebab anjing fuckatan kata dia selalu kais pagi makan pagi, kais petang makan petang.... Kais tulang babi pemberian tokong lim guan eng la tu maksudnya......

      Keh keh keh keh keh keh

      Delete
  4. Bila Tun M dijanjikan bakal PM pembangkang, Najib pula dijanjikan akan terus jadi PM bila BN menang. Agak-agak BN boleh perasan menang lagi ke? Tu yang Dr Mim hari-hari keluarkan artikel dok kutuk Tun M.

    ReplyDelete
    Replies
    1. CACAI MADEY SUDAH PANAS BUNTOT. KAHKAHKAHKAH...

      Delete
    2. BN menang bergaya...
      PH blom pru sibok bercakaran...jgn berangan la nak menang...haha

      Delete
    3. anjing rba dapig bila bersuara suara kat kepala taik!! siapa nak naik aljub, juak2 ph yg terencat akal yg sokong!!

      Delete
  5. Najib dah dpt masuk dlm kaabah... hnya PM/org terpilih ja yg dpt masuk... yg aku tahu org malaysia yg dpt masuk dlm kaabah... mahathir, dr.harun din, najib...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atok peliwat pun dapat masuk gak bang.... Lubang bontot jambu je ler......

      Muahahahahahahahahahahaha

      Delete
  6. Geng2 PH duk gila nak sumbat najib dlm pnjara... mcm geng2 PH tu baik sgt... klu najib xda lps nie gila nak sumbat zaid hamidi plk... sumbat ja semua ahli umno senang bg puas hati... madey duk sumbat berekor2 geng2 PH d taiping ISA lupa abis dah... eh2 blh pulak angkat jadi ketua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PH memang suka berketuakan Kepala Taik.

      Delete
  7. Aduhhh..bertambah janda kt mesia nii..diana daniel malang sungguh nasib kamu dpt suami seperti farid kamil..BERSATU kita teguh..berceraii kita kawin lagii..yeahhhhh..hehehe..bunga bukan setangkai kumbang bkn seekor...πŸ’πŸ’πŸŒΈπŸŒΊπŸŒ»πŸŒΉπŸŒ·πŸŒΈπŸŒΌπŸ‚πŸπŸπŸ›πŸŒπŸžπŸžπŸžπŸ’πŸ²πŸ’πŸ’

    ReplyDelete
    Replies
    1. I πŸ’˜πŸ’žπŸ’—πŸ’–πŸ’˜πŸ’πŸ’”πŸ’œπŸ’™πŸ’šπŸ’›new pm

      Delete
    2. Kesian minah diana dinaelle tu, dapat suami kaki ganja.... tapi suami ada title Dato', segala pahit maung taik ganja, akan ku telan jua.....

      Koh koh koh koh koh koh

      Delete
    3. betul3x...bunga bukan setangkai...kumbang taik mcm ted bukan seekor.

      Delete
    4. Ted punya perangai macam abang Mat Sabun je.

      Delete
  8. Haiii macaii pm najib.. Sapa yg ckp geng2 ph buat komen bodoh tadii..komen ko tuu pandaii sgt kerr taiiikkk anjing..ok dr mim mlm nanti aku komen berkaitan dgn entri diatas...yeaahhhhh..prOoTtπŸ’¨πŸ’¨πŸ½πŸ·

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan semua puak haram ph komen bodoh2 tp hampir semua..kah.kah

      Delete
    2. Hehehe.... Nak cakap macam mana kan bro 9:15... Dah terang benderang, tapi puak anjing fuckatan masih bersuluh-suluh lagi.....

      Wakakakakakakakaka

      Delete
    3. Macai fuckatan 8.01 pm tengah gila-gila Google nak copy and paste. Mana reti nak komen on the spot. Bila komen on the spot akan ternampaklah sel-sel otak yang masih belum berhubung atau sebenarnya dah putus dan bersimpang siur sebab banyak sangat makan dedak dari maharaja fuckatan. Teruskan carian Google anda untuk alih tiang gol Ted.

      Delete
  9. Siapa la Menteri Dalam Negeri tahun 1995 waktu Akta Penjara 1995 tu di buat eh...????

    Nampak sangat bentang akta tapi diri sendiri tak hadam apa isi akta.....

    Itu ke bakal calon PM baru Pakatan Haprak...??? Sama BODOH dengan anjing-anjing dia jugak.....

    Kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib tu yang bodoh. Semenjak jadi PM, satu persatu kebodohannya terserlah. Kalau masih ada yang tak nampak kebodohan Najib tu, maka yang dok sokongnya lagi teruklah kebodohannya.

      Delete
    2. Tak ada fakta saudara nak kata orang bodoh...

      Delete
    3. Yang jelas semakin bodoh sekarang ni ialah pemimpin2.. Ahli2..Macai2 pH!!!!!Dulu memang dah BODOH sekarang dibodohkan pulak oleh org yg dahulunya digelar dgn berbagai gelaran yg hina dan DIANGKAT pulak sebagai bakal PM.... WOW...kalau dlm matematik tu dikatakan BODOH KUASA DUA...

      TOAD SUNTUT

      Delete
    4. Hehehe... Bagus anjing puaka 8:46... Teruskan berhujah cara bongok begitu... Lagi banyak kamu buat.. lagi ramai yang benci kamu dan fuckatan haprak....

      Aku awal-awal ucapkan TAHNIAH....

      Muahahahahahahahahahahahaha

      Delete
    5. 8:46... Najib tak bodoh sebab dia tak makan taik madey mcm kau. Hehehekikikihahahakahkahkah

      Delete
    6. Saya bakal mr PM..
      Saya juga mr SerbaTakTau...hehe

      Delete
  10. mugade terbau anuar tak suka dia..cepat2 lah nak jumpa..konon nak ucap t.kasih..sblm ramai lg yg akan tinggalkan dia..pan dah boikot..pkr tak suka..yg tinggal sahabat sebabi dapigs..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan apa tu... Risau tak sempat nak jumpa dah lepas ni.. maklum la 93 lilin atas kek...

      Hehehehehehehehe

      Delete
    2. Takut Anwar pulak kena ziarah atok kat kubur nanti. Dah takde tempat nak taruk lilin 93 batang atas kek.

      Delete
  11. Aku rasa ted babi aka anjing puaka aka mat azren tak bagi komen malam ni...

    Mungkin awal pagi esok dia akan hantar komen bodoh dari dalam jamban sambil meneran taik dia yang keras macam tulang babi tu.....

    Keh keh keh keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perghhhh...sejuk gila hujan masih belom mau berhenti..nk komen pun xde mood..komen² sampah en.mugabe sekadar sedapkn hati saja..sejuk2 gini kalau ada bini kan bagus..mlm jumaat pulak tuu..πŸ’πŸ’πŸ’

      Delete
    2. Keh keh keh keh keh... Siapa la yang nak berlakikan anjing puaka ek..??? 24 jam mengadap internet cari bahan untuk tabur fitnah je....

      Lebih baik ko pergi peluk babi... Sama spesis macam ko jugak.....

      Wakakakakakakakakakakakaka

      Delete
    3. Hahaha..terkantoi...sapa lah nak berlaki kan babiDap bongok ted azren bongok ni...hehe

      Delete
    4. Patutlah Ted punya komen cam hampeh selama ni. Gersang rupanya, bini takde. Korang tak rasa ke Ted punya komen macam gaya orang tengah onani depan laptop. Itu je yang mampu. Kah kah kah... 5 pukul 1 Ted.

      Delete
  12. Malaysia bakal masuk Guinness Book Records 2 Kali tahun ni...
    1) PM paling tua dan paling sekejap
    2) PM dan TPM laki Bini
    Wow... MUAHAHAHAHA...

    Toad SUNTUT

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3) PM paling nyanyuk.

      Delete
    2. 4) mr PM serbaTakTau terbongok...haha

      Delete
    3. 5. PM recycle / reuse.

      Delete
  13. HEBATT.. 'maulena' Madey (PEYANGAK TERBILANG) bagi nasehatt...

    Farid Kamil Jumpa Dr Mahathir, Minta Nasihat- 19 DISEMBER 2017







    SELEPAS 24 HARI 'DAPAT NASIHAT' MDEY KUTTY..

    FaridKamil Ditangkap Sebab Tumbok Polis & Tendang Orang Awam - 11 JANUARI 2018


    Kahh..kah...kah..kahh..

    Mahadey the SPOILER.. PENYESAT.. ATOK PAKAR ↺ ↻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan Diana Danielle pun tutup ruangan komen Instagramnya....

      Penangan 'nasihat' atok madey KERA-la juga ke tu....????

      Keh keh keh keh keh keh

      Delete
    2. Akibat terlebih makan taik atok mahataik.

      Kih kih kih kih kih

      Delete
    3. Nasihat atuk 'nahi mungkar' tu bermaksud kena hisap ganja kot...hehehe

      Delete
  14. Kesian macaiii pm najib.. Kes farid pun nk salahkn tun..nii yg dikatakn sebagaii bangang otak letak lutut..kecil2 tak mau kojol sudah besar kasi org tonjol..kehkehkeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko dngn mahataik dan farid sama je, tiga2 jerangkong taik..kehkehkeh..

      Delete
    2. Ted Taik Babi.

      Delete
    3. ted oii.. tak jemu2 ke ko nak kutuk najib..
      dia tengah buat Umrah tu.. jenuh ko nak mintak ampun kt dia..

      dia tak kacau orang pun.. dia buat keja dia sebangai pm..

      madeey je yg suka kacau org lain spnjang hidup.. dia di balas Tuhan tua2 jadi mcm ni sbb muda2 dulu BANYAK JAHAT taw!

      Delete
    4. Spot on anon 7.11 am.
      Masalahnya orang macam Ted tu sesat. Mana faham dosa pahala. Pada dia apa dia buat tu semua mendatangkan pahala.

      Delete
  15. Agak agak agak agak
    Najib dan zahid datang jumpa Anwar sebelum ini
    (1) ada mohon ke penjara atau tidak
    (2) redah macam tu sahaja
    (3) beri arahan ke penjara "saya nak jumpa"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe..lps tuu selpi ramai2 masuk fb konon nk tunjuk baiik padahal dlm hati ada agenda lain..πŸ“·πŸŽ₯πŸ“²πŸ”Œ☎

      Delete
    2. HEBATT.. HASIL NASEHAT 'maulena' Madeykutty (PENYANGAK TERBILANG)...

      Farid Kamil Jumpa Dr Mahathir, Minta Nasihat- 19 DISEMBER 2017







      SELEPAS 24 HARI 'DAPAT NASIHAT' MADeeY KUTTY..

      Farid Kamil Ditangkap Sebab Tumbok Polis & Tendang Orang Awam - 11 JANUARI 2018


      Kahh..kah...kah..kahh..NASEHAT APEKAH YANG DIBERIKAN KUTTYMADEY PADA SI PARIT SUAMKUKU NEH???

      "AMAL DADAH NAHI POLIS" kah...kah..kah..

      Mahadeey the SPOILER.. PUNASEHAT PAKAR ↺ ↻

      Delete
    3. Agaknya si Keluaq 1145 dan si Toad adalah
      1) keturunan raja mendaliar
      2) keturunan si kitol
      3) keturunan si kutty
      MUAHAHAHAHA

      Delete
    4. najib dan zahid iawat nuwa ai juburi di hospital tapi maathir mungabe nak redah jail ada beza ....jangan jadi bodoh macam mat sabu atau mathir mungambe..

      Delete
  16. Bayangkan kalau Tun M yang sudah 22 tahun jadi PM pun boleh masuk pembangkang. Berapa ramai rakyat biasa yang sebenarnya sudah menyampah dengan BN. Menyampah dengan perangai menteri2 BN. Bukan setakat tu, penyokong BN juga, dalam kekalutan mereka membela kebodohan Najib, mereka turut mengajar semua supaya menjadi bodoh seperti mereka juga.
    Kalau dulu rakyat tak suka nak menyertai pembangkang, tetapi sekarang rata-rata sudah tidak berpuashati dengan kerajaan.
    Tengok saja blogger-blogger UMNO, ramai yang lebih berminat keluarkan artikel memburukkkan pembangkang dari sibuk memperbetulkan apa yang ramai rakyat tidak berpuashati dengan kerajaan. Cubalah keluarkan artikel menerangkan kenapa nilai matawang kita dah melepasi tahap dimana ringgit pernah diikat pada 3.80. Macamana tanah felda boleh dikatakan hilang. Macaman GST boleh membantu rakyat. Macamana duit 1MDB menjadi derma tok arab. Dimana Jho Low menghilang diri. Kemana duit derma tok arab dipulangkan. Semuanya jadi seperti kehilangan MH370, sampai sekarang lebih banyak misteri dari jawapan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita tak ada masa la nak jawab semua fitnah tu. sekarang yang penting nak selamatkan negara dari dap.

      Delete
    2. Macai Pakatan Mahazalim seperti SENAK PERUT malam ni..kekeke

      KO POSTING NI TAHUN 2016 KE?? KO TENGAH LALOQ GANJA KE?

      Bodoh macai.. bayangkan ke tak..tunggu PRU14
      Rekod pemerintahan zaman UMNO BN sampai sekarang

      PRN Sarawak diperbaharui BN jugak

      3 PRK semasa dikatakan 'ramai rakyat menyampah' UMNO BN jugak dimenangi.

      Untuk pengetahuan ko..macai dedak pakatan, Atok Madey masok pembangkang sebab dia nak gunakan pembangkang utk naikkan anak dia yang serba lemah tu jadi Pi Em.. Boboi.. sekarang ni dha ubah 'penampilan' ala2 hero keling Tamil..

      sejak masuk Pakatan, penampilan pun dah berubah serabut tengok di mata.. melambangkan keserabutan Pakatan itu sendiri..

      Yang ko membebel berperenggan tu.. tanda ko resah UMNO BN semakin kukuh, kalau tak kukuh kenapa blogger2 macai PH semakin menyusut karya2 mereka.. ada sudah tutup

      Orang bodoh macai kau apa kena mengena dengan matawang? Ko bisnes import china doll ke pakai matawang USD??

      Untuk pengetahuan kau yang bengap.. matawang MYR semakin mengukuh dengan cepat setelah disabotaj oleh rejim penyangak 2 tahun lepas.

      Hampir mencecah 1USD= 4.5 ++ pada 2016, kini sudah kembali kepada RM3.90 pada Disember 2017.

      Lepas tu ko nak membebel pasal MH370, negara China pun tak bising rakyat dia ramai dalam tu, apa ko menyalak macam wakil tetab PBB?

      Apa ko nak Najib buat?? semua negara terlibat tak menyalak macam kau..sebab mereka faham isu ini dan kemalangan pesawat boleh berlaku, selagi jasad pesawat tak ditemui, jangan pandai2 buat spekulasi macam Sarawak Report atau Meloyakini.com

      Lagi satu.. ko musti ingat.. INIKALILAH.. PH mesti tumbang.. PAS tonggak kekuatan undi Melayu dalam Pakatan..kini sudah hilang..

      dan PAS berjanji akan bertanding disemua kerusi PAKATAN.. kelebihan besar untuk UMNO BN walaupun UMNO dan PAS tak bersatu atas tiket Barisan Nasional. Bayangkan 3 penjuru undi akan dipecahkan. UMNO BN kekal dengan pengundi tradisi, sikit sebanyak berubah mungkin ada..

      tapi MAJORITI undi Pakatan akan berubah dengan tentangan PAS...

      Rakyat 2/3 majoriti akan buktikan bahawa pemerintah PRU14 ialah UMNO BN Insyaaa Allah.. berdasarkan rekod buruk pakatan yanga TAMAK dan GILA KUASA tak MALU berebut harta rampasan perang yang belum lagi berperang dan jadi milik mereka.

      Kedua Najib Razak Insya Allah insan terbaik akan kekal jadi PM. Kerana dia AMPUH dan gagal dijatuhkan oleh MAHAZALIM MAHAFIRAUN melalui jalan belakang!

      Satu2nya pemimpin UMNO yang GAGAL dijatuhkan oleh MAHAZALIM Kutty ialah Najib Razak. Insha Allah Amiin

      #HidupUMNOBN
      #KekalNajibRazakPM
      #HancurPakatan

      Delete
    3. Takpayah jawab betul2 sangat dengan MACAI Bengap Pakatontaik.
      Puak bodoh low IQ loyar buruk ni jawab berfakta pun bukan mereka terima.. sama sahaja dengan pearangai lahanak Bani Israel satu zaman Nabi Musa dulu

      Lagi tunjuk kebenaran lagi mereka menipu dan menafikan..
      sama lah spesis pencacai Pakatontaik ni.. so lanyak je dengan ayat2 bodoh, biar berbahasa sikit paham ke idak!

      Pasal tanah FELDA tu ko tanye lah ATok Keling Kutty..kan dia serba bijak.. pastu pasal mengikat RM3.80 tu ko tanye ATok keling kenapa dia ikat duit??

      Apakah sebab dia pengecut atau takut bahawa fundamentals ekonomi pada zaman dia jadi Firaun Malaysia dulu.. TAK KUKUH..so kalau lepaskan wang tu floating ikut pasaran..pakai MAMPOS le.. mak bapak ko zaman tu makan belacan je silap2 ko pun sekarang tak tak cukup nutrisi.

      Zaman Najib dia lebih bijak dan telus dari Mahakutty.. dia berada di zaman rakyat konon serba tau dan serba cakap banyak dan serba meminta.. lagi banyak beri lagi naik LEMAK.

      Sebabnya memang MELAYU BODOH MUDAH LUPA.Tak reti syukur zaman mana lebih senang dan mewah. MELAYU CERDIK kami reti bersyukur dan INGAT mana Intan mana KACA!!

      Ringgit dibiarkan dalam pasaran bebas tidak ditambat sebab Najib dan BNM yakin ekonomi Malaysia, fundamentals nya kukuh. Alhamdulillah memang benar. Tak tambat, ekonomi pulih secara bebas, rakyat TAK KEBULUR malah ramai yang OBES, memenuhi kedai2 24jam, McD, KFC, Nandos, hotel2 sesak time cuti sekolah, penerbangan domesti dan antarabangsa meningkat disebabkan rakyat berduit melancong ke Eropah, Australia, China, Taiwam, paling lekeh Bali, Medah atau Bandung, mungkin mencari BETINA di Hatyaii.. bagi yang beriman duit dibelajakan untuk menunaikan UMRAH sekali setahun atau lebih.

      APAKAH BUKTI KO NAK SANGKAL hujah2 aku ngok macai Pakatontaik??

      Zaman KuttyMadey, rakyat boleh minta2 mengada2 macam sekarang ke? Kalau KuttyMadey putuskan sesuatu perkara..sampai mampos lah ko takkan boleh ubah.

      Delete
    4. x sangka la pulak lembu blh bg fakta cmni.fuhhhh.kih kih kih

      Delete
    5. Ted babi 10:32 punye 'fakta', satu pun tarak dengar.....

      Muahahahahahahahaha

      Delete
  17. HEBATT.. HASIL NASEHAT 'maulena' Madey (PENYANGAK TERBILANG)...

    Farid Kamil Jumpa Dr Mahathir, Minta Nasihat- 19 DISEMBER 2017







    SELEPAS 24 HARI 'DAPAT NASIHAT' MADeeY KUTTY..

    Farid Kamil Ditangkap Sebab Tumbok Polis & Tendang Orang Awam - 11 JANUARI 2018


    Kahh..kah...kah..kahh..NASEHAT APEKAH YANG DIBERIKAN KUTTYMADEY PADA SI PARIT SUAMKUKU NEH???

    "AMAL DADAH NAHI POLIS" kah...kah..kah..

    Mahadeey the SPOILER.. PUNASEHAT PAKAR ↺ ↻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reformasi juboq rizalJanuary 12, 2018 at 4:48 AM

      Kahkahkah, najib kepit lagi teruk jadi penasihat 1mdb rugi berbillion!!menteri krwangan paling teruk asia!macai lagi bodoh otak penuh taik hanya tau angguk saja!

      Delete
    2. perdana menteri paling SIAL dalam dunia bila duit negara lesap RM31,000,000,000.00 (31 BILLIUN), keling tua tu cakap - SAYA TAK TAHU!!

      Delete
  18. Pagi doc!wah lu punya hati byk senang bila tun mahathir dpt jadi pm! Tengah buat apa tu doc?berak ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi keling kutty bangun awal keje ari ni.. dedak tambahan ke??

      kikikiki

      Delete
    2. yeaahhhhh..prOoTt..ah leganya πŸ’¨πŸ’¨πŸ½πŸ·

      Delete
    3. Uiii... Apa bau tengik macam babi ni....??? Ooo, bau kentot ted babi rupanyee...

      Keh keh keh keh keh keh

      Delete
  19. kah..kah..kah!

    "Boboi Mockeris botak macam Nek Semah.. aku perasan sekarang semakin kusut masai muka diaa.. macam Keling dari wilayah Tamil Nadu pulak.. mungkin stress ikut rentak bapaknya yang bernafsu BIAWAK!"

    Reply

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perrgh, sampai hati bro 7:07 kata begitu pada boboi botak tu. Ini keling bukan sebarang keling... Keling botak licin wang berjuta-juta dalam poket le... Lain kali kena ikut cara boboi tu bekerja cari duit... Cukup ber'daddykasi' tau.....

      Jangan ikut macam mat azren aka ted babi aka anjing puaka... Cari duit dengan adudomba manusia sambil lancap depan laptop.... Berbini pun melepas.....

      Muahahahahahahahahahaha

      Delete
  20. boboi,kemana boboi...kesihan moyang terhegeh2 kehulu kehilir mencari dedak?? takan moyang boleh sentiasa menongkat langit...

    ReplyDelete
  21. Walawei... Seperti komen aku semalam pada January 11, 2018 at 9:33 PM...

    Sekali lagi ,segunung TAHNIAH buat ted babi aka anjing puaka aka mat azren..... Ramai 'peminat' ko kat sini kan...????

    Teruskan usaha BONGOK kamu tu lagi.... Makin ramai 'peminat', makin tinggi peluang PH untuk menang dalam PRU-14 nanti.....MENANG SORAK je....

    Wakakakakakakakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. admin dok bela byk kaldai n lembu kt dlm ni.hahahaha

      Delete
    2. Keh keh keh keh... Ted babi dah malu nak guna nama samaran dia yang banyak tu... Terpaksa la menyanar guna anon....

      Wakakakakakakakakaka... Ted babi dah sentap begitu je la komen dia.....

      Koh koh koh koh koh koh

      Delete
    3. menyanar?eja pn x betol.klu kata bodoh mcm lembu..marah la pulak.
      tp mmg bodoh la.punya nk komen smpi spelling pn x check.bodoh.hahaha

      Delete
    4. Rileks la babi oiii... Setakat satu dua huruf tersalah tekan... Maksud dia tetap boleh difahami juga....

      Wakakakakakakakakaka

      Delete
  22. aku x paham pn.lembu mcm hang ja yg paham kot,bodoh.hang pi makan rumput belakang rumah aku lg elok.x payah aku upah bangla.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang la ko tak faham... Sebab ko tu spesis babi tonyok yang BONGOK....

      Muahahahahahahahahaha

      Delete
  23. Buat fitnah pandai... nak bayar duit kalah saman dengan duit sendiri tak pandai....

    Akhirnya minta pembaca setia yang semulajadi BONGOK menderma untuk tampung kerugian.....

    Keh keh keh keh keh... Ada sesiapa yang sanggup tanam 'syer akhirat' kat Soroskini tu...???? Nanti Steven Gan dan George Soros bayar balik dalam kubur.....

    Tak payah minta kat ted babi la, bukannya dia ada duit pun... Tulang babi boleh la dia dermakan.....

    Wakakakakakakakakakakaka


    Malaysiakini mohon bantuan orang ramai untuk bayar gantirugi RM350,000

    12 Jan 2018, 8:52 pagi (Dikemaskini 12 Jan 2018, 9:44 pagi)


    Malaysiakini memohon bantuan orang ramai untuk membantunya mengumpul RM350,000 selepas Mahkamah Rayuan membatalkan keputusan Mahkamah Tinggi dalam satu kes fitnah.

    Jumlah yang dianugerahkan oleh Mahkamah Rayuan kepada syarikat Raub Australian Gold Mine (RAGM) terdiri daripada gantirugi RM200,000 dan kos perundangan RM150,000.

    "Peguam kami akan memohon untuk menangguhkan pelaksanaan keputusan itu, Sementara menunggu keputusannya, kami perlu menyediakan wang itu," kata ketua pengarang Malaysiakini, Steven Gan.

    ReplyDelete
  24. Mari kita tengok bagaimana seekor babi fuckatan yang TERLEBIH SENTAP akan menyondol-nyondol di sini dengan membuat provokasi murahan macam babi 10:29,10:42& 10:53 atas tu.....

    Keh keh keh keh keh keh

    ReplyDelete
  25. jgn lupa mkn lalang tepi parit sekali tau.kesiannn..admin bela lembu tp x bg makan.patut la dok mencarut x habih2.

    ReplyDelete
  26. Kan dah cakap, babi fuckatan tu menyondol-nyondol dengan provokasi murahan dia.... Cukup tipikal beb..

    Kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  27. 3 kali mathir mungambe kutik karalla menangis 1. bila nak lepaskan jawatan president UMNO 2. menangis merayu2 minitak jadi pmm dan 3.menangis tak dapat jumpa nuwa brahim..(TUJUAN NYA NAK MINTAK MAAF KERANE DIA YG SIMPAN NUWA BRAHIM BALAM JAIL)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bakal ada yang ke-4 tu bro... 4. Bila PH kalah teruk dalam PRU-14 nanti....

      Keh keh keh keh keh keh

      Delete
  28. Jemput makan semua...πŸͺ☕πŸ΄πŸ¨πŸ§πŸ¦πŸ«πŸŸπŸ™πŸπŸ–πŸ—πŸ€πŸ£πŸ”πŸ²πŸ›πŸšπŸ™πŸœπŸžπŸŽπŸŒπŸ πŸ˜πŸ‘πŸ’πŸ‰πŸπŸ’πŸ“πŸπŸ‘πŸŒΊπŸŒΊπŸŒΊπŸŒΊπŸŒΊπŸŒΊπŸŒΊπŸŒΉπŸŒΌπŸŒ»πŸŒ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buruk lantak... Nafsu mengalahkan babi....

      Wakakakakakakakakakaka

      Delete
  29. Sebenarnya aku mls nk berhujah dgn langau mugabe nii..kalau xde hujah baikk ko diam jerr..setakat maki hamun ko tuu xde hal punya..ko hanyalah seketul taiik anjing saja...kahkahkah..😸😹

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap je ko tak reti berhujah... Senang....

      Dengan pengomen lain pun ko tak berani nak berhujah, ini bagi alasan macam budak tadika...

      Memang gaya komen ko tu kalau tak buat provokasi, pasti akan alih tiang gol.... Dah biasa sangat la babi ooiiii....

      Keh keh keh keh keh keh keh

      Delete
    2. Mana reti berhujah mamat tu, paling nampak "bijak" pun bila cut and paste. Adake cerita pasal hujan sejuk, bini takde. Sorry Ted, takde satu pun komen kau yang masuk akal dan boleh dihadamkan. Macam bebudak terjerit2 "mak kau hijau".

      Delete
    3. Hidup nii jgn terlalu serius sgt..ada masa perlu gurau senda..ada masa jadii anon..ada masa jadii tanpa nama..ada masa jadii mugabe..kalau semua nk serius boleh streessss broo..πŸ‘Œ✊✌✋πŸ‘Š☝πŸ‘†πŸ‘ŽπŸ‘πŸ‘πŸ‘‹πŸ‘‰πŸ‘‡

      Delete
    4. Hehehe... Setiap kali aku komen pasti aku ketawa... Apakah itu tandanya aku dalam keadaan stressss...????

      Kah kah kah kah kah

      Delete
    5. Tu bkn ketawa...tuu ketawa stress bila tun jadii calon pm..ketawa sedapkan hati sendiri..πŸ‚πŸŽ£

      Delete
    6. Kah kah kah kah... Apa-apa je la ted babi ooiii... Ada pulak istilah 'ketawa stress' eh...??? First time aku dengar pula ni...

      Ketawa sebab stress.. kalau tak ketawa maka tak stress la eh...??? Pulak....

      Wakakakakakakakakakaka

      Delete
  30. Xda sapa nak bgtau duit dah mcecah 3.9 brbndng USD ka... najib mmg terbaik... xmgelabah xtntu hala... sabar dgn semua pkara... mmg layak utk jwtn PM utk zaman skrg... xmcm geng PH punya la xda pmimpin... madey d angkatnya... madey tu ada rekod xbaik lg pun dah 100 tahun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ikut anjing puaka aka ted babi punye hujah... Itu semua lakonan menjelang pilihanraya.. lepas pilihanraya kalau BN tetap menang, ringgit akan menjunam kepada AS $1 = RM 10.....

      Keh keh keh keh keh keh... Malaysia kan ke dah muflis. Semua rakyat hidup merana, Najib kuat tipu rakyat.... Bank dunia pun kena tipu dengan Najib...

      Koh koh koh koh koh koh

      Delete
    2. khairulryezall osmanJanuary 12, 2018 at 3:08 PM

      Najib terbaik!? Kepala bapak kau macai!bodoh!stupid!

      Delete
    3. Tambah sikit lagi. Kalau ikut zikir macai fuckatan kalau BN menang
      1. GST akan naik lagi.
      2. Segala cukai akan naik.
      3. BR1M akan dikurangkan.
      Rilekla bro "khairulryezall osman". Janganlah sentap.
      Itu zikir dan doa macai fuckatan la kan.

      Delete
    4. Ada satu je yang confirm turun... Burung atok madey yang berusia 93 batang lilin... Kalau masih naik jugak, aku tabik spring la kat atokwan tu.....

      Keh keh keh keh keh

      Delete
  31. Dr. MiM... Tadi masa makan dengan kawan -kawan lepas solat Jumaat, seorang kawan aku memberikan satu teori yang amat bernas kenapa atok madey KERA-la tidak dapat berjumpa peliwat kelmarin..... Sebab sebenarnya atok madey terlupa nak bagi KATA LALUAN yang betul kat pegawai penjara di hospital tu...

    Atok madey sebut "Najib"... Kata laluan yang sebetulnya ialah "MOKHTAR".. baru la pegawai penjara kasi lepas...

    Briliant betul kawan aku tu... Semua tepuk meja tanda setuju... Macam dalam parlimen pula jadinya.....

    Keh keh keh keh keh keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. khairulryezall osmanJanuary 12, 2018 at 3:10 PM

      Mokthar tu bapak kepada mak tiri kau ke lahanat?

      Delete
    2. Adoiii... sakit perut aku ketawa bro. Memang first class lawak dia. Boleh guna buat modal "maharaja lawak". Kena pulak Leman Raja Lawak jadi juri. Hahahaha...
      BTW khairulrezall osman aka mat gunung aka puaka bimbo aka ted manoff aka che rohani sentap.

      Delete
    3. Keh keh keh keh keh... "Mokhtar" punya pasal... Ted babi aka anjing puaka aka mat azren pula terlebih sentap....

      Muahahahahahahahahahaha... Aku 'ketawa stress' gila ni....

      Koh koh koh koh koh

      Delete
    4. Tu la pasal bro 3:14... Sharing is caring...

      Puaka bimbo?? Lama tak dengar pasal puaka tu ek... Entah ke mana la dia menghilang... Mungkin dah terpenjara dalam botol kicap gamaknya....

      Muahahahahahahahahahaha

      Delete
    5. Siut, hampir putus urat kentut aku. U really make my day

      Delete
    6. Maaf,sekadar bertanya siamang 2 ekor ni sembang pasal apa? Sembang lebat habuk pun tada,mabuk ketum ke?

      Delete
    7. osman hashim pulak dah. Lepas ni Osman Jailani pulak. Lepas tu Kasim Selamat. Penjilat tegar atok madey sentap ya amat dengan lawak tu.

      Delete
  32. Khairullrezal osman kutty@January 12, 2018 at 4:11 PM

    Siamang Afrika dapat pisang kat masjid tadi, tu yg gembira sangat tu.

    ReplyDelete
  33. Kata dulu nak dekat pun takut , sekarang nak jumpa walau kena buat surat dalam jel pulak lagi .. memalukan.. dimalukan.

    ReplyDelete
  34. Alhamdulillah, selamat dah sampai ke rumah... Hujan renyai-renyai ni buat badan jadi sejuk. Tapi tak sangka penangan cerita "MOKHTAR" tadi ada yang buat darah babi dia mendidih tak tentu hala....

    Malam ni kalau masih hujan dan sejuk lagi, lepas Isyak boleh la peluk isteri pula. Tiap malam bagaikan malam jumaat beb.....

    Nak "ketawa stress" jap....

    Keh keh keh keh keh keh

    ReplyDelete
  35. MOKHTAR.! Lawak lah Mugabe ni. Keh.Keh..keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mugabe takde... Madey-mugabe ade.... Malu pulak si ted babi ni nak tulis nama penuh.....

      Kah kah kah kah kah kah

      Delete
  36. Tahniah. Kalau BN menang kita dapat PM bodoh dan korup untuk tempoh 5 tahun lagi. Tak tahu apa yang akan tinggal lagi. Ni baru balik dari jumpa Raja Salman, tunggu saja berapa billion pulak dapat derma tok arab dapat kali ini. Kayalah barua-barua UMNO untuk PRU ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko berpaut dan berpegang kpd tunggul taik sebab tu ko bodoh sampai mati.

      Delete
    2. Najib pi minta balik duit derma yang kononnya dipulangkan kepada tok arab dulu. Mana nak cekau duit nak PRU14 nanti. Ramai pariah-pariah UMNO dok tunggu duit derma haram tu.

      Delete
    3. DAP - UNITED TERRO*IST MOSS*D ORGANIZATION!

      DAPjuboq BABI memang spesis TERORIS PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL - dasar si spesis PELAHAP berBILLION RASUAH2 dr. Israel/MOSSAD/SOROS-NA*O/CIA!!

      Jadi, baik MAMPOS lu si TERORIS2 KAFIR HARBI 954/1134 si PARIAH2 DAPjuboq BABI-si GILA KANGKANG BABI HOMO RASIS dr. keturunan CELAKA BAPA HOMO KULIT BABI si PENCUCI KANDANG BABI/MAK PELACUR BITCH/WHORE/HANTU PELESIT-main JUBOQ2 BABI, si spesis PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPjuboq BABI oi!

      Tok Labu.

      CELAKA betul DAP & si PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat SIAL 100%

      Delete
  37. Anon 10:20. Ko tak rasa malu ke letak presiden bodoh macam tu. Tungul taik ko tu lagi pandai dari presiden ko. Dah lah bodoh, kaki songlap pulak tu. Dulu orang tengok UMNO ada rasa hormat, tapi sekarang dek perangai jahanam presiden ko, orang tengok UMNO serupa bangkai saja. Tunggu masa nak ditanamkan terus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak habis2 nak mengHINA Islam/umatnya serta bangsa ORANG ASAL/INDIGENOUS Islam/Melayu kami termasuk YAB PM terCINTA kami serta keluarga terCINTA beliau; serta parti KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN bangsa BUMIPUTERA yg. paling GEMILANG, UMNO!!

      CELAKA lu si TERORIS spesis PENYAMAQ KAFIR HARBI 1224-si ANJING KURAP HOMO-si PENJILAT JUBOQ BABI dr. spesis BAPA HOMO KULIT BABI-si PENCUCI KANDANG BABI/MAK PELACUR BITCH/WHORE/HANTU PELESIT, si spesis KANGKANG BABI PENJAJAH PARASIT/LANUN DAPjuboq BABI oi!

      Si ANJING2 CASH-is-KING DAPjuboq BABI-KULI2 si rejim PENGGANAS KANIBAL/NECROPHILIA (merogol mayat2)/PEDOFILIA ISrael/MOSSAD-NA*O/CIA HARAM JADAHPENIPU ni - TAK pula lu TERLOLONG mcm. PUAKA psl. dpt. RASUAH HARAM JADAH yg. berBILLION selepas dok lahap TAIK rejim TERORIS KAFIR HARBI KANIBAL/NECROPHILIA (nerogol mayat2)/Pedofilia IS-rael/ZIONIS aaahhh??!!

      Dan TAK juga si PENJAJAH TERORIS DAPjuboq BABI nak SAMAN Razali kalau berita ni TAK benaq?! Dasar si PENAKUT HARAM JADAH! Di - http://www.pisau.net/terima-dana-1-2billion-dari-israel-dap-perlu-segera-kemuka-saman/ , Terima Dana 1.2Billion Dari Israel, DAP Perlu Segera Kemuka Saman, Published on 17/08/2016 in DAP by pisau!

      Itulah, bilalah juga si SPRM tu nak MENYIASAT si KETURUNAN TERORIS PENJAJAH ZioNAZI PARASIT/PERASUAH/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL DAPjuboq BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD ni yg. boleh dapat DERMA USD 300 JUTA (RM 1.2 BILLION) dari rejim TERORIS KANIBAL IS(IS)rael tu - begitu juga PDRM untuk siasat bawah AKTA TERORISMA kerana 17 pakar strategi DAPJUBOQ ANJING yg. diKETUAI si TODI-puaKA, di LATIH oleh TERORIS MOSSAD dan si KM spt. TONGGENG eng BANGKAI BABI boleh pula asyik jumpa DUTA IS(IS)rael, serta IS(IS)rael nak tubuhkan MARKAS TENTERA PENGGANAS dia di Port Dickson – utk. MENAKLUK Selat Melaka; sbg. laluan UTAMA Submarin2 NUKLEAR HARAM JADAH IS(IS)rael/NA*O (yg. berPUSAT di Diego Garcia), serta sbg. laluan UTAMA perkapalan MINYAK/GAS (“oil/gas CHOKEPOINT”) yg. MENYAMBUNGkan Lautan PASIFIK-HINDI hingga ke Laut MERAH/MEDITERRANEAN (utk. ke ISrael/Barat)!! Kami RAKYAT tengah TUNGGU ni! SPRM/PDRM bah. TERORISMA – hang buatlah KERJA betul-betul oi!

      Lihat di - http://semuthitam80.blogspot.my/2016/03/12-billion-dana-israel-masuk-akaun.html , 1.2 BILLION DANA ISRAEL MASUK AKAUN PROKSI??? , Posted by Semut Hitam ; dan di - http://wakeupmalaya.com/2016/01/dap-terima-latihan-dari-mossad/ :

      DAP Terima Latihan Dari Mossad?

      January 4, 2016 By WakeUp Malaya

      Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP, Mohamad Razali Abdul Rahman menegaskan beberapa kali bahawa DAP mempunyai hubungan istimewa dengan Israel.

      Pada 2012, Razali telah mendedahkan hubungan DAP-Israel ketika berceramah di Putrajaya:
      —–
      Tapi apakah hubungan istimewa Israel dengan DAP? Kalau tak istimewa, tidak kami dilatih hampir 3 tahun oleh Israel. Dilatih oleh pihak Mossad. Saya terima latihan daripada Mossad.

      Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.

      Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.

      Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya. .......

      Tok Labu.

      (ANTI-DAP/ANTI-PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat CELAKA 100%)

      Delete
  38. lu si 1224 spesis keturunan HOMO ANJING KURAP TAIK BABI-si spesis PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPtaik BABI KAFIR HARBI aahhh... itu manyak sedap LAHAP TAIK si BANGKAI2 BABI JIJIK kit SIAL KANIBAL/TONGGENG eng HOMO JUBOQ BABI/what-the-kok-maria-hannah-betty GILA BABI BETINA2 SUNDAL-PELACUR2 terKANGKANG tepi LONGKANG HANYIR/gobindKANGKANG BABI-ramJUBOQ BABI-jagdippyANJING KURAP-raveentharanBANGKAI BABI/rayerHANYIR CELAKA/tony puaKA JUBOQ BABI/KENCING ngaNGA KOK ming KANGKANG BABI BERLENDIR/sivarasaJUBOQ BABI HANYIR/BABIga SUNDAL KURAP - bersama se isi KELUARGA BANGKAI BABI lu aaahhh????!!

    Tok Labu.

    Yg. akan diKUBURkan adalah rejim TERORIS ZIONIS KAFIR HARBI PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD-NA*O/CIA

    D uboq
    A njing
    P anggang

    SELAMAnya!

    ReplyDelete
  39. DAJAL betul GENG SAMSENG PEROMPAK/PENYAMUN/LANUN/PEMBUNUH si spesis TERORIS PENJAJAH ZioNAZI (Zionis NAZI) KANIBAL Madey KITOL kutty kerala-si DIKTATOR PARASIT/PENYANGAK/PENYAMAQ/PENYAMUN/PEMBUNUH/PERASUAH/LANUN anak BERANAK KEPARAT berIJAZAH JAMBAN amat RASIS-si PENJILAT JAMBAN TERORIS PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL BerSHIT-DAPjuboq BABI KURAP RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS/IS(IS)rael-MOSSAD-NA*O/CIA!!#

    APA KEJADAHnya ni - kes PEROMPAKAN duit RAKYAT dr. BANK NEGARA utk. main JUDI FOREX sbnyk $35 BILLION diPERMAINkan seolah makan KACANG oleh si KETURUNAN2 HARAM PEROMPAK-geng SAMSENG madey ANAK BERANAK BANGKAI BABI ni semua! Ini baru SATU rompakan dr. BANYAK lagi!

    Tapi PENJENAYAH2 ni semua terus BEBAS dgn. KEMEWAHAN hasil dr. ROMPAKAN2 duit RAKYAT! BABI lu semua dan KETURUNAN HARAM JADAH lu yg. juga si PUAKA2 PEROMPAK/PEMBUNUH!

    GERAMNya aku - RAKYAT terutamanya BANGSA Orang ASAL/INDIGENOUS Islam/Melayu kita diPERMAINkan terutamanya oleh KETURUNAN PENDATANG PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH RASIS CELAKA di bumi PUSAKA nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita mcm. ni!

    Lihat di - http://thekl-chronicle.blogspot.com/2017/09/dr-mahathir-tidak-tahu-wang-kerajaan-rm.html:

    Dr. Mahathir tidak tahu wang kerajaan RM 32 Billion hilang? #Negaraku #Malaysia

    Wednesday, September 6, 2017; dan di -

    https://theflyingkick.blogspot.com/2017/09/rci-forex-alasan-dan-keterangan-nor.html:

    RCI FOREX: ALASAN DAN KETERANGAN NOR MOHAMED YAKCOP HANYA CUBA SELAMATKAN TENGKUK MAHATHIR!!!

    Wednesday, September 6, 2017

    (Tok Labu)

    #PiMAMPOSDiktatorMadeyTAIKkuttyKeralaAnakBeranakJambanKuliPenjajahParasitLanunPembunuhDAPbangkaiBabi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tok Labu Peliwat Anjing GomenJanuary 13, 2018 at 12:00 PM

      Apa yg kamu merapu ni Syaitan.

      Delete
    2. IBLIS 1200 tahu marah juga ar!!!
      Dah tukar nama lagi IBLIS2¿¿¿¿¿

      Ikan Bilis

      Delete
    3. Yg. lu si PENAKUT HOMO-GILA SEKS 1200 nak CURI identiti "Tok Labu" apahal si PELIWAT JUBOQ DAPbangkai BABI oi?!!!!

      Oi si TERORIS KAFIR HARBI 1200 PENAKUT si PARIAH DAPjuboq BABI-si GILA KANGKANG BABI HOMO RASISyg. diLAHIRkan dr. keturunan CELAKA BAPA HOMO KULIT BABI si PENCUCI KANDANG BABI/MAK PELACUR BITCH/WHORE/HANTU PELESIT-main JUBOQ2 BABI, si spesis PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPjuboq BABI oi!


      Tok Labu.

      CELAKA betul DAPeliwat ANJING2 KURAP Zionis/ISrael & si PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat SIAL 100%

      Delete
    4. AWAS: (Dari Tok Labu tulen)

      Pemberi komen di January 13, 2018 at 12:00 PM - adalah si spesis PEROGOL/PEMBUNUH HOMO PENYAMAQ PENAKUT JUBOQ ANJING KURAP yang asyik menCURI identiti & SABOTAJ komen2 TOK LABU - utk. mengHINA/mengGERTAK dgn. amat JIJIK terhadap ISLAM/umatnya dr. BANGSA Orang Asal/Indigenous Islam/Melayu (BUMIPUTERA) kita - utk. MENUTUP mulut berapi TOK LABU!!

      Tok Labu.

      PI MAMPOS lu si DAPeliwat ANJING2 KURAP Zionis/ISrael & si PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat SIAL 100%!

      Delete
  40. Taik 12:24...Ko bnyk mkn dan jilat tunggul taik sebab tu ko bodoh dan mudah ditaikkan oleh kepala taik, muka ko hodoh busuk serupa taik kerana sebab ko bertuankan tunggul taik jahanam haramjadah, puiii!!! Hehehekikikihahahakahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO dulu dihormati. UMNO sekarang sudah jadi parti untuk golongan pariah saja. Geng makan taik rasuah dan duit songlap presiden depa.

      Delete
    2. Bukankah pH yg dikepalai oleh kepala2 TAIK dan pengikut2 yang berfikiran sepertimana TAIK!!!!!
      Jgn marah heh... NASIHAT aje!!!!

      Ikan Puake

      Delete
    3. Yg. DAPeliwat ANJING2 KURAP ZIONIS/ISrael BABI-si spesis TERORIS PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL - si PELAHAP berBILLION RASUAH2 dr. Israel/MOSSAD/SOROS-NA*O/CIA - TAK pula lu terLOLONG mcm. PUAKA aaahhh?!!

      Jadi, baik MAMPOS lu si TERORIS KAFIR HARBI 140 si PARIAH DAPjuboq BABI-si GILA KANGKANG BABI HOMO RASIS dr. keturunan CELAKA BAPA HOMO KULIT BABI si PENCUCI KANDANG BABI/MAK PELACUR BITCH/WHORE/HANTU PELESIT-main JUBOQ2 BABI, si spesis PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPjuboq BABI oi!

      Tok Labu.

      CELAKA betul DAPeliwat ANJING2 KURAP Zionis/ISrael & si PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat SIAL 100%

      Delete
    4. PA Tok Labu Peliwat Anjing Gomen.January 13, 2018 at 5:11 PM

      Tok Labu dah makan ubat?

      Delete
    5. Yg. lu si PENAKUT HOMO-GILA SEKS 511 nak CURI identiti "Tok Labu" apahal si PELIWAT JUBOQ DAPbangkai BABI oi?!!!!

      Oi si TERORIS KAFIR HARBI 511 PENAKUT-si PARIAH DAPjuboq BABI-si GILA KANGKANG BABI HOMO RASISyg. diLAHIRkan dr. keturunan CELAKA BAPA HOMO KULIT BABI si PENCUCI KANDANG BABI/MAK PELACUR BITCH/WHORE/HANTU PELESIT-main JUBOQ2 BABI, si spesis PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPjuboq BABI oi!


      Tok Labu.

      CELAKA betul DAPeliwat ANJING2 KURAP Zionis/ISrael & si PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat SIAL 100%

      Delete
  41. Dan FELDA mesti LAWAN habis2an EU yg. sudah diKUASAI puaka2 ZIONIS BANGKAI BABI - yg. memang mahu MENUMBANGkan PETANI2 kecil dr. BANGSA Orang Asal/Indigenous (BUMIPUTERA) kita serta FELDA, yg. merupakan LEGASI amat GEMILANG NEGARAWAN ULUNG TERCINTA kita, BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN, Almarhum PM Tun Abdul Razak Hussein, iaitu BAPA kpd. YAB PM TERCINTA kita!

    Maka, BOIKOT produk2 MINYAK MASAK dll dr. EU! Kenapa kita nak TAKUT - kalau CHINA atau RUSSIA; tak akan diBIAQkan diBULI mcm. ni!

    Kat EU-si HIPOKRIT dajal-no-1 tu; hampir semua hutan ASAL (PRIMARY FOREST) dia telah diMUSNAHkan utk. PEMBALAKAN dan LADANG2 MULTINATIONAL gergasi; lepas tu ada lagi "SECONDARY FOREST" (hutan yg. ditanam menggantikan hutan asal) yg. terus diMUSNAHkan utk. semua ni! Tgk IKEA tu - ingat mana dia dpt kayu?!!!! Lepas tu si EU/BARAT ni nak berSYARAH kat kita pasal cara kita nak jaga Hutan/Alam Sekitar kita?!!!

    Lihat di - http://articles.latimes.com/2012/jun/02/local/la-me-gs-true-cost-ikea-logging-oldgrowth-forests-20120601:

    The true cost of IKEA: logging old-growth forests

    June 02, 2012|By Dean Kuipers;

    di - http://www.dw.com/en/farmers-struggle-to-survive-in-eastern-germany/a-17299993

    Farmers struggle to survive in eastern Germany

    Young farmers in eastern Germany are scrambling to find land as the demand for regional and organic products grows. But they can't seem to gain ground as they compete with large multinationals for farmland.

    Author Michael Scaturro

    17.12.2013; dan di -

    http://www.businessinsider.com/europe-imports-wood-biomass-from-us-for-power-2015-12/?IR=T :

    Europe's 'renewable' energy plan is actually destroying US forests

    Rebecca Harrington Dec. 23, 2015

    (Tok Labu)

    ANTI-si spesis TERORIS SAMPAH MASYARAKAT PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEROMPAK/PERASUAH/PENYANGAK/PEMBUNUH/PEROGOL TAIK BABI Cash is King DAPJuboq BABI-BerSHIT/PKRhomo ANJING KURAP/madeyTAIK kutty kerala anak BERANAK JAMBAN-si puak RASIS/PORNO/HOMO-KULI2 ZIONIS IS(IS)rael/MOSSAD-NA*O/CIA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PA Tok Labu Peliwat Anjing GomenJanuary 13, 2018 at 5:14 PM

      Jangan lupa makan ubat Tok Labu.

      Delete
    2. Yg. lu si PENAKUT HOMO-GILA SEKS OTAK BABI 514 nak CURI identiti "Tok Labu" apahal si PELIWAT JUBOQ DAPbangkai BABI oi?!!!!

      Oi si TERORIS KAFIR HARBI 514 PENAKUT si PARIAH DAPjuboq BABI-si GILA KANGKANG BABI HOMO RASISyg. diLAHIRkan dr. keturunan CELAKA BAPA HOMO KULIT BABI si PENCUCI KANDANG BABI/MAK PELACUR BITCH/WHORE/HANTU PELESIT-main JUBOQ2 BABI, si spesis PENJAJAH PARASIT/LANUN/PEMBUNUH DAPjuboq BABI oi!


      Tok Labu.

      CELAKA betul DAPeliwat ANJING2 KURAP Zionis/ISrael & si PENDATANG2 Cina RASIS SAMSENG KAFIR HARBI kit siang-guan eng anak BERANAK TAIK BABI amat SIAL 100%

      Delete
    3. Sudahlah nek tempoyak..jgn bikin ribut disini..meluat org tgk asyik meroyan ayat yg sama..

      Delete
    4. ted kepala taik..kenapa sibok di mim, dulu selalu dlm cucu tok selampit..udah tak dpt dedak taik lagike??

      Delete
    5. PA Tok Labu Peliwat Anjing GomenJanuary 13, 2018 at 9:50 PM

      Bila saya mencuri identiti TOK. Saya kan Tok lantik sebagai Personal Assistant Tok. Tok Labu lupa ye?. Tak pe Tok. Faktor usia memang macam tu. Tok Labu semakin NYANYUK.

      Delete
    6. PA Tok Labu Peliwat Anjing GomenJanuary 13, 2018 at 9:55 PM

      Bila saya mencuri identiti TOK. Saya kan Tok lantik sebagai Personal Assistant Tok. Tok Labu lupa ye?. Tak pe Tok. Faktor usia memang macam tu. Tok Labu semakin NYANYUK.

      Delete
    7. 6:54

      Ko marah meroyan dan menggelupur kepanasan sebab ko memang jenis PELIWAT JUBO BABI.

      Delete
  42. PH sepatutnya angkat president parti bebas rasuah jadi PM sementara... ezam mohd noor... dia antara president terbaik... npe la duk angkat dr.m...

    ReplyDelete

ARTIKEL TOP MINGGU INI.