TRANSLATION

08 October 2019

Mahathir Mahu Bertinju Dengan Anwar

Memang kelakar Dr Mahathir mahu 'boxing' dengan Anwar.


Ironi, tiada pun wartawan yang bertanya sama ada wujud pergolakan di antara mereka.

Soalan yang ditanya ialah tentang perlantikan ahli politik PH ke dalam GLC yang meliwat janji manifesto PH.

Tapi Mahathir terasa apabila wartawan minta pandangan Anwar yang duduk sebelah beliau dan Mahathir terus 'buat lawak' nak 'fight' dengan Anwar.

Lihat video:


Dari sudut psikologi, perkara-perkara spontan termasuk body language seperti ini adalah luahan perasaan terpendam yang sebenarnya real. Cuma mesejnya tidak secara direct dan tidak disedari oleh si empunya badan.

DAN mesej yang dibaca oleh rakyat ialah Mahathir dan Anwar sedang cuba menahan diri daripada bertegang leher sesama sendiri di depan khalayak ramai.

Mahathir dan Anwar adalah politician veteran yang mahir berpolitik tapi bila tiba masanya nanti, kita akan saksikan sendiri konfrontasi 2 egois ini.

Ianya mungkin lebih besar (bukan seperti era 1998) kerana era ini ada IT dan socmed.

7 comments:

  1. EJEN2 Zionis DAPpembunuh/pariaKR/anwar PARIA HOMO dan TUAN2 CIA/MOSSAD-SOROS depa, sdg. galak berKEMPEN dgn. MENIPU utk. MEMBUAI2kan si MELAYU2 BANGANG - utk. mengHALANG pemimpin2 ORANG ASAL Islam/Melayu yg. TULEN kita dr. UMNO-PAS-PPBM-KEM AZMIN utk. BERSATU segera - utk. MENUBUHkan KERAJAAN baru SEKARANG juga, demi mengHALANG habis2an anwar PARIA HOMO jadi PM HOMO amat JIJIK dan KEJI yg. PERTAMA kat NEGARA ISLAM/TANAH MELAYU, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni, dan TPM dia dr. TUAN guan eng bangkai ANJING dia, si bangkai SAMPAH DAP ANJING kurap HOMO jijik ZIONIS ISrael, dibawah hak asasi 'KESAMAAN' SAMPAH, RASIS, FASIS dan PENIPU Zionis depa!

    Tgk. OMPUTIH bangkai BABI ni - punya mengHINA ISLAM/umatnya dan bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita seolah PERASUAH dan RASIS; dan cuba nak MENIPU kononnya PAS-UMNO akan MENANG PRU15! Sdgkan PRU15 juga akan diSABOTAJ oleh pengganas MOSSAD/CIA-SOROS dan KULI2 DAPpembunuh/PariaKR-anwar PARIA HOMO depa, yg. berPUSAT di SWITZERLAND, iaitu BERSIH DAPpembunuh yg. dah kuasai SPR baru haram jadah tu, mcm. PRU14 diSABOTAJ depa, utk. MENAKLUK habis2an SELAT MELAKA kita dan LAUT CHINA SELATAN kita yg. amat KAYA dgn. bahan2 KIMIA spt. ZIRCON/THORIUM/URANIUM, di GUNUNG2 BERAPI bawah laut (SUBMARINE VIOLCANOES), utk. pembuatan SENJATA2 NUKLEAR Barat-ZIONIS, hingga akhir zaman!!!!! Maka, kalau PRU14 dah TERANGAN diSABOTAJ oleh PENGGANAS BERSIH yg. mengHASUT POLIS/TENTERA dan disyaki PEKERJA2 SPR – tak kan si pemimpin2 ISLAM/MELAYU dr. PAS/UMNO, nak ‘BERHEMAH‘ konon dan TUNDUK mcm. KULI kpd. DEMOKRASI Zionis PENIPU, utk. TUNGGU shj. PRU15, mcm. si LEMBU2 diCUCUK HIDUNG oi?!! GILA BABI apakah ini?!!!

    Maka, si umat ISLAM/MELAYU - JANGAN terTIPU dgn PENIPUAN oleh ejen2 ZIONIS DAPpembunuh/pariaKR/anwar PARIA HOMO dan TUAN2 CIA/MOSSAD-SOROS depa, mcm. depa buat masa PRU14, kononnya BN akan MENANG masa tu, sdgkan depa dah tahu pun PRU14 masa tu akan diSABOTAJ2 habis2an oleh PENGGANAS BANGKAI2 BABI DAPpembunuh/pariaKR dan TUAN2 BERSIH/CIA/MOSSAD-SOROS depa!!

    Lihat PENIPUAN omputih BANGKAI BABI ni di -

    https://www.malaysia-today.net/2019/10/06/umno-pas-will-win-the-next-general-election/

    UMNO-PAS will win the next general election

    By MT Webmaster

    Sumber: Murray Hunter, Asia Sentinel

    Malaysia Today
    On Oct 6, 2019

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maka, demi ALLAH SWT, ISLAM/umatnya, seluruh bangsa BUMIPUTERA kita dan TANAH MELAYU/NEGARA ISLAM, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni – mmg. pemimpin2 ORANG ASAL Islam/Melayu yg. TULEN kita dr. UMNO-PAS-PPBM-KEM AZMIN mesti BERSATU segera - utk. MENUBUHkan KERAJAAN baru SEKARANG juga, dan mengHALANG habis2an anwar PARIA HOMO jadi PM HOMO amat JIJIK dan KEJI yg. PERTAMA kat NEGARA ISLAM/TANAH MELAYU, pusaka nenek moyang BUMIPUTERA berzaman kita ni, dan TPM dia dr. TUAN guan eng bangkai ANJING dia, si bangkai SAMPAH DAP ANJING kurap HOMO jijik ZIONIS ISrael , dibawah hak asasi 'KESAMAAN' SAMPAH, RASIS, FASIS dan PENIPU Zionis depa - kerana PRU 15 dan masa hadapan, mmg. akan diSABOTAJ habis2an oleh PENGGANAS2 SPR-Bersih DAPpembunuh tu, mcm. PRU14 (apalagi pengganas MOSSAD/CIA-SOROS dan KULI2 DAPpembunuh/PariaKR-anwar PARIA HOMO depa, yg. berPUSAT di SWITZERLAND, iaitu BERSIH - dah kuasai SPR baru haram jadah tu HABIS2an)!!

      Lihat artikel amat BERNAS dan BERANI ni dr. Timbalan Presiden UMNO, YAB DS Mohamad Hasan ni, di -

      https://www.ismaweb.net/2019/10/08/esok-tubuh-kerajaan-baru-kalau-betul-pm-jujur-nak-perkasa-islam/

      Esok tubuh kerajaan baru kalau betul PM jujur nak perkasa Islam
      Ucapan Tun M di kongres sahkan Islam, Melayu terhakis di bawah PH

      Oleh Siti Hafidah

      Isma Web net
      08/10/2019

      Delete
  2. Ayuh tunggu apa lagi.Bergasaklah bagai
    anak jantan.Baru boleh jadi pemimpin.
    Encik I.S.A pun dah jadi mendiang. Jangan bergantung pada Barua2. Macamlah
    Dua2 bagus sangat nak selamatkan negara.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. “Biar dia (Tun Mahathir), (sejak) Kongres ‘Baruah’ ni semangat dia lain macam,” sindir Anwar sambil menunding jari ke arah Tun Mahathir.

      Delete
    2. KEPALA2 BUTOH jijik Anwar PARIA HOMO/mat sabu mmg. PENJILAT2 DUB*Q berLENDIR BERNANAH BANGKAI2 BABI kit siang/guan eng/ramasamy/kulasegaran/gobind DAP bangkai ANJING homo jijik ZIONIS ISrael!!

      Delete
  4. Memang tun geram tu..tapi ade ke tenaga nk tumbuk orang..ki ki ki..nnti jadi mcm filem labu labu ber boxing..kelakor..ki ki ki

    ReplyDelete

DISCLAIMER

Jika ada sebarang maklumat untuk dikongsi dalam blog ini, sila emelkan ke drnovandrihasan@yahoo.com

Pandangan penulis di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan boleh didebat oleh sesiapa sahaja dalam blog ini.

Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi dek blog ini.

Sila komen dalam blog ini jika ada yang tidak puas hati dengan sebarang artikel di dalamnya.

Blog ini tidak bertanggungjawab di atas mana-mana komen di dalam blog ini.