TRANSLATION

26 September 2019

Rayer Jelutong Ahli Parlimen DAP Kontroversi Tarik Diri!

Harap tiada yang rasa mual dan termuntah dengan alasan RSN Rayer, ahli parlimen DAP.


Semua tahu MP DAP ini teruk dihentam dan dikritik hebat kerana jadi peguam bela Lai Chin Wah, seorang businessman bangsa Cina yang terbabit dalam skandal penjualan IC di Pulau Pinang.

Rayer pun tarik diri!

TAPI dia masih mahu pertahankan dia tidak bersalah walau pun wujudnya conflict of interest.

Rayer kata tidak ada undang-undang menghalang dia mewakili Lai kerana Lai tidak bersalah sehingga dibuktikan bersalah oleh mahkamah.

Come on .... Rayer. Dengan menarik diri ini saja sudah menunjukkan kamu telah chicken out takut.

Lebih teruk lagi, kamu tarik diri HANYA selepas dikritik hebat oleh rakyat. Ini menunjukkan kamu tidak peka langsung dengan backlash yang akan diterima ketika kamu beria-ia mahu jadi peguambela businessman Cina itu. Lagi pun, kamu MP kerajaan yang memerintah.

So, mengaku salah aja!

Dan rupa-rupanya Rayer tahu ayat 'tidak bersalah sehingga dibuktikan bersalah oleh mahkamah'.

Tapi dia sendiri dan PH meliwat maksud itu apabila menuduh Najib Razak dengan pelbagai penghinaan dan tuduhan yang tidak ada dibuktikan lagi oleh mahkamah.

Untuk rekod, Lai didakwa di Mahkamah Sesyen Pulau Pinang di George Town bersama 5 yang lain pada 12 Sept lalu kerana dituduh menjual sijil kelahiran, MyKad dan pasport negara ini kepada warga asing antara bulan Januari hingga Mac 2019.

9 comments:

  1. Replies
    1. Itulah, patutnya dlm. kes TERORISMA memalsukan BERIBU IC ni, KETUA POLIS NEGARA, IMMIGRESYEN/KDN dan JPN juga mesti MENYIASAT si BANGKAI2 ANJING Zionis Parasit EKSTREMIS/RASIS/FASIS/SUPREMASIS sampah DAP PERASUAH/PEROMPAK/PENJAJAH/PENGGANAS/PENIPU/PENYANGAK bangkai ANJING homo jijik ZIONIS ISrael tu, yg. amat KOTOR dan BUSUK mcm. BANGKAI ANJING - dan disyaki sbg. IKAN JERUNG sebenaq belakang penjualan beribu2 IC PALSU ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Tgk. juga si Jabatan TERORISMA Bukit Aman paling TAK guna ni!! CELAKA betul - asyik nak TANGKAP umat ISLAM, kononnya pengganas Daesh!! Yg. PENGGANAS2/PEMBUNUH2 paria Hindu Tamil Eelam Sri Lanka amat KEJAM dan BUAS, dan PENAJA2/PENYOKONG2 depa dr. pemimpin2 DAP bangkai BABI homo JIJIK Zionis ISrael - terus BEBAS!! PENIPU betul POLIS ni!!

      Maka, Jawab, KETUA POLIS NEGARA oi; baik lu dan si paria bah. TERORISMA tu lETAK JAWATAN kalau tak boleh buat kerja betul2 dengan ADIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lihat di -

      https://www.thethirdforce.net/bukit-aman-local-who-plotted-attacks-on-politicians-among-16-terrorist-suspects-arrested/
      Bukit Aman: Local who plotted attacks on politicians among 16 terrorist suspects arrested

      By Raggie Jessy

      The Third Force net
      September 26, 2019

      Delete
    2. Dan tgk. SEKOQ lagi si pemimpin/AP paria BANGKAI BABI DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael ni - MENYOKONG Pengganas Hindu TAMIL EELAM Sri Lanka ni dgn. juga MENYEMBAH Simbol SENJATA Pengganas/Pembunuh TAMIL EELAM ni, bersama ramasamy PUNDEK dia! Tapi si ramasamy BANGKAI BABI tu nak MENIPU Polis kononnya dia terlibat proses keamanan sdgkan KEDUA EKOQ Pengganas DAP ANJING ni terangan MENYEMBAH Simbol SENJATA Pengganas/Pembunuh TAMIL EELAM Sri Lanka yg. amat KEJAM ni, yg. telah MEMBUNUH dlm. GENOSID2, beratus ribu bangsa BUMIPUTERA Islam dan Katholik Sri Lanka dan diTAJA oleh puak PENGGANAS Hindu RSS/BJP-modi dan CIA/MOSSAD!! BABI betul PENIPUAN kpd. POLIS ni!!

      Maka, juga dah SAH, si parti DAP ni mmg. parti PENGGANAS (selain dr. menerima RASUAH juga dr. rejim PENGGANAS/PEMBUNUH Zionis ISrael bangkai BABI, sbnyk. $1.2 BILLION, yg. disimpan di SINGAPURA atau SWITZERLAND)!!! Lihat di -

      https://www.ismaweb.net/2019/09/24/adun-dap-penyokong-tegar-ltte1/

      Adun DAP penyokong tegar LTTE?

      Satees Muniandy didakwa muat naik hantaran puja V Prabhakaran

      Oleh Fazleen Safina

      Isma Web net
      24/09/2019

      Delete
    3. Dan, menteri PENGGANAS paria BANGKAI babi KEMENTERIAN SUMBER MANUSIA, kulasegaran yg. juga amat RASIS dan ANTI-ISLAM/umatnya ni patut diPECAT segera dan diTANGKAP bawah AKTA TERORISMA bersamaPengganas RAMASAMY DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael dia tu - kerana terangan MENYOKONG PENGGANAS/PEMBUNUH TAMIL EELAM Sri Lanka ni!

      Dahlah PENGGANAS kulasegaran BABI ni TAK nak DEDAHkan samada RAKYAT atau termsk. PEKERJA2 ASING (termsk. 250,000 PATI2 atau PENGGANAS2 tamil Eelam Sri Lanka, yg. akan dpt. KERAKYATAN tak lama lagi atau BERIBU2 yg. dah dpt. IC2 PALSU) - yg. dpt. hampir (kononnya) 250,000 PEKERJAAN2 baharu ni bawah KEMENTERIAN SUMBER MANUSIA DAP bangkai BABI ni; tapi berapa PERATUS sebenaqnya PERATUS bangsa BUMIPUTERA kita, termsk. bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita yg. dpt. pekerjaan antara 250,000 pekerjaan baharu tu , sbb. bangsa ORANG ASAL Islam/Melayu kita mmg. diDISKRIMINASI oleh syarikat2 DAPpembunuh dan OMPUTIH dan makin ramai MENGANGGUR!! SEBENAQnya, Agung dan kita, RAKYAT dr. bangsa BUMIPUTERA, mmg. BERHAK tahu PERATUS Bumiputera yg. dpt. hampir 250, 000 PEKERJAAN2 baharu ini (kalau betul), berdasarkan UNDG2 PERLEMBAGAAN 153, yg. MEMBELA dan MELINDUNGI hak dan identiti bangsa BUMIPUTERA!! Lihat di -

      https://www.ismaweb.net/2019/07/16/243000-peluang-kerja-baharu/

      Tarik lebih pelaburan supaya satu juta pekerjaan gaji RM2,500 sebulan

      Oleh Fazleen Safina

      Isma Web net
      16/07/2019

      Delete
    4. Tgk. juga betapa makin MUDAHnya bagi PATI2 utk. dpt. IC PALSU negara kita - termsk. BEKERJA sbg. PENGAWAL2 KESELAMATAN di MAHKAMAH!! Dahlah tu - IDENTITI2 depa sdg. diRAHSIAKan pula oleh media2 atau puak2 Immigresyen bangkai ANJING DAPpembunuh!! APA KEJADAHnya ni muhyiddin paling TAK GUNA tu oi?!!! Bayangkan PATI2 yg. MUDAH dpt. IC2 PALSU ni dan BEKERJA pula sbg. PENGAWAL2 KESELAMATAN, dan di PEJABAT2 KERAJAAN termsk. MAHKAMAH2 kita - adalah PENGGANAS2/PEMBUNUH2 PARIA Tamil Eelam Sri Lanka yg. diTAJA oleh DAPpembunuh tu - BINATANG betul!!!

      Maka, bayangkan juga BERJUTA2 anak2 PATI ni, termsk. anak2 PENGGANAS PARIA HINDU Tamil Eeelam Sri Lanka yg. amat ANTI-ISLAM/umatnya, akan dpt. IC dan KERAKYATAN negara ISLAM kita, dan kemudian MENYERAP masuk ATM/PDRM/APM/RELA/BOMBA/KEDUTAAN2 dan seluruh JPA kita!!! Sbb. tu juga, anak2 PATI ni dibenaqkan bersekolah kat SEK.2 KEBANGSAAN CINA dan skrg. nak tubuhkan SEK. MENENGAH KEBANGSAAN TAMIL pula, dan SIJIL UEC HARAM dr. TAIWAN dan tak lama lagi, mungkin UEC dr. INDIA pula, diIKTIRAF sewenangnya, oleh si PENDATANG timbalan Menteri PENDIDIKAN Cina BANGKAI BABI DAP KULIT ANJING ni dan si SAMSENG Penipu/Penjenayah PEGUAM NEGARA PARIA SAMPAH pundek bangkai ANJING DAP PENGGANAS tu!!! Lihat di -

      https://www.hmetro.com.my/mutakhir/2019/08/481370/guna-kad-pengenalan-tipu-rupanya

      Guna kad pengenalan tipu rupanya...

      Nurul Hidayah Bahaudin

      Harian Metro Online
      1 Ogos 2019

      Delete
  2. Diharap kes serius menjual IC dibawa kemahkamah tinggi KL! Kalau dijalankan di Pulau Pinang takut2 semua pihak termasuk AGC akan membuat2 lakonan terkejut macam kes rasuah banglo murah LGE dahulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana boleh percaya dgn puak DAPig ni!

      Delete
    2. Mmg. betul pun anon 9:18! makin berlambak HAK*M2 PERASUAH SAMSENG-SAMSENG Penipu/Penjenayah PEGUAM NEGARA PARIA pundek bangkai ANJING DAP PENGGANAS tu!! KETUA HAKIM NEGARA - mesti memBERSIHkan sistem MAHKAMAH2 dr. sbrg. RASUAH, bawah rejim PEROMPAK/PERASUAH PH-DAP bangkai ANJING homo JIJIK Zionis ISrael ni!!!

      Delete
  3. Kesinabungan dari Tragedi RCI IC SABAH
    dulu.Masa tu atas kepentingan politik
    Pribadi. Kini duit dan politik rasis.

    ReplyDelete

DISCLAIMER

Jika ada sebarang maklumat untuk dikongsi dalam blog ini, sila emelkan ke drnovandrihasan@yahoo.com

Pandangan penulis di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan boleh didebat oleh sesiapa sahaja dalam blog ini.

Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi dek blog ini.

Sila komen dalam blog ini jika ada yang tidak puas hati dengan sebarang artikel di dalamnya.

Blog ini tidak bertanggungjawab di atas mana-mana komen di dalam blog ini.