TERBARU !

Tuesday, December 17, 2019

SD Azilah & Kes Altantuya : Peguam Anwar Mengaku Najib Razak Tidak Terlibat.

Rupa-rupanya, Akuan Bersumpah (SD) Azilah Hadri belum diketahui kesahihannya.


Pihak polis beritahu mereka perlu mengesahkan SD itu dahulu sebelum perlu tindakan selanjutnya.

Azilah dan Sirul didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi pada tahun 2009 dan dihukum gantung sampai mati. Mahkamah Rayuan ketepikan sabitan itu pada tahun 2013 tapi Mahkamah Persekutuan kekalkan sabitan dan hukuman mati mereka pada tahun 2015.
1. Siapakah yang terlibat dan mempunyai akses ke dalam penjara Kajang untuk mendapatkan SD banduan ini, jika ianya benar? 
2. Kenapa hanya portal Malaysiakini sahaja yang dapat kenyataan penuh SD yang didakwa milik banduan Azilah? 
3. Apakah kaitan portal ini dengan mereka yang terlibat untuk mendapatkan SD itu di dalam penjara Kajang?
Azilah tentu telah mendapat nasihat daripada pihak itu dan ianya tentu diketahui oleh pihak penjara dan pihak kehakiman. Pihak polis tidak tahu menahu dengan SD itu.
1. Apakah banduan yang sudah melalui sistem kehakiman, undang-undang dan telah dijatuhkan hukuman yang paling berat ini masih ada locus standi untuk dirinya dan prima facie untuk memulakan kes itu?
Pelik apabila SD Azilah ini tiba-tiba muncul ketika isu akaun bersumpah (SD) Yusoff Rawther yang mengaku diganggu secara seksual oleh Anwar Ibrahim dan menjelang PRK Kimanis.

Lebih pelik lagi apabila ahli politik DAP antara yang pertama minta kes Altantuya dibuka semula berdasarkan SD Azilah tapi orang yang sama ini juga yang menolak SD Yusoff Rawther! Jelas ada double standard!

Turut peliknya ialah betapa terperincinya 'akuan bersumpah' ini walau pun ianya 13 tahun yang lepas seolah-olah sudah disiapkan oleh pihak yang ada kepentingan.

Terbaru, peguam Shafee Abdullah mendedahkan bahwa banduan Azilah telah di bawa berjumpa dengan seorang VVIP di luar penjara Kajang pada bulan Februari 2019 serta wujudnya komplot political assasination ke atas Najib Razak.

Siapakah VVIP itu?

Apa pun motif pihak itu, kita tidak lupa kenyataan Zulkifli Noordin, bekas peguam Anwar Ibrahim yang mendedahkan  bahawa Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor tidak terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya.

Lihat video :


Kita juga tidak lupa dengan pembohongan Tian Chua dan puak Pakatan-DAP yang menjaja foto palsu ke seluruh negara untuk menabur fitnah ke atas Najib Razak. Fitnah Tian Chua ini sangat jijik dan memalukan.


Begitu desperado dan pembohongnya puak Pakatan-DAP ketika itu tanpa rasa bersalah dan tidak ingat dosa besar yang ditanggung kerana memfitnah. Begitu juga jentera Pakatan-DAP yang turut menyebarkan fitnah foto palsu itu.

Apakah kes ini akan dibawa ke Jabatan Peguam Negara di bawah Tommy Tomas yang terpalik dengan beberapa kes lain seperti kes pembunuhan Mohd Adib yang belum selesai hingga ke hari ini, atau kes banglo terlajak murah milik Guan Eng DAP?

Kita tunggu dan lihat perkembangan seterusnya. Semakin menjadi-jadi fake news di bawah kerajaan PH ini.

Baca juga : Fake news Lim Guan Eng

p/s : Apakah Mahfuz Omar akan telefon Sirul pula? Berjaya atau tidak kali ini seperti sebelum ini?





73 comments:

  1. Desperadonya puak PHaprak ni! Lawan tetap lawan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Shafee juga secara sinis berpendapat SD Azilah itu sesuatu yang lucu.

      Katanya, tindakan Najib yang membuat isyarat potong leher kepada Azilah seperti didakwa bekas anggota polis terbabit dalam SD berkenaan semasa "mengarahkan" pembunuhan Altantuya.

      "Apabila saya membaca beberapa fakta ini, saya fikir agak lucu bahawa anak guam saya - bekas timbalan perdana menteri, bekas perdana menteri - boleh memberitahu Azilah agar bukan sahaja perlu tangkap wanita itu tetapi kamu harus membunuhnya.

      "Dan (memasa mengarahkan) membunuhnya, dia (Azilah) menunjukkan dalam SD dia bahawa Najib dikatakan membuat begiini (gerakan potong leher).

      "Ia benar-benar mendatangkan ketawa. Dan ini nampaknya (didakwa) diulang oleh Razak Baginda.

      "Ini memang tidak boleh dipercaya, sama seperti tak boleh percaya bahawa lembu boleh melompat ke bulan. Begitulah mengarutnya benda ini," katanya.

      Delete
    2. J Kuldeep Kumar yang mewakili Azilah memberitahu pemberita bahawa mahkamah tertinggi itu telah menetapkan 20 April 2020 untuk mendengar kes itu.

      Siapa J Kuldeed Kumar ni ??? Siapa di belakang dia ??

      Delete
    3. Isu Altantoya-najib, adalah utk alihkan isu kelemahan ph:

      1. Dividen2 yg rendah
      2. Kenaikan tariff utiliti
      3. Cukai-cukai baru
      4. Saman-saman baru
      5. Pembuangan kakitangan awam
      6. Pembuangan kakitangan sektor swasta
      7. 'kehilangan' duit tabung harapan
      8. Kegagalan pengurusan banjir
      9. Ekonomi teruk
      10. Duit negara jatuh
      11. Tiada investor nk invest, dn investor yg sedia ada tarik keluar modal
      12. Perangai2 huduh mp ph
      13. Dongzong dn jawi
      14. Kuminih dn ltte
      15. Penutupan bbrpa balai polis komuniti kajang
      16. Tender terbuka scopene
      17. Isu seks songsang azmin dn anwar
      18. Isu perebutan pm, atok dn anwar
      19. Isu perebutan siapa lbih power pbbm, dap atau pkr
      20. Isu pemansuhan aliran sains dn sastera, sampai skrg silibus masih belum diumumkan.
      21. Isu warga China scammer di cyberjaya dn ipoh.
      22. Prk kimanis.
      23. Gagal bawa jlow balik Malaysia
      24. Kes adib

      Lain-lain boleh tambah.

      Delete
    4. Ambil balik wang ralyat Najib curi dari 1MDB RM2.6 billion

      Delete
    5. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
      senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya 1 allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Former police Special Action Unit (UTK) officer Azilah Hadri had allegedly been brought out from death row at the Kajang Prison in February this year to meet a VVIP, alleged lawyer Muhammad Shafee Abdullah.

    The defence attorney for former premier Najib Abdul Razak told reporters this morning that he believed there was a coordinated political assassination plot against Najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anyone wanting to talk with Azilah for a valid reason may do so in the visitors area of the prison.

      Shafee doesn't give details, even date and time.

      It's plausible to assume that Shafee just wants to try to pre-empt any "political assassination ,, against Najib".

      Najib is as good as dead, politically. So, why should anyone want to kill him some more?

      Delete
    2. he..he...siapa lah yg deraf SD si Azilah tu ye!!!

      Delete
  3. Apa cerita terkini MA'ALAUN yang buat gambar superimposed Najib dengan Altantunya skrg?

    Orang kuat PKR ni betul2 muka specis tak tahu malu, tiada maruah, low class dan tidak punyai integriti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "gambar superimposed"?

      Sapa cakap? Ada bukti ke? Ada panggil expert dalam dan luar negara ke?

      Sekurang kurang nya kasi butiran ler e.g bila, di mana keluar, kasi link ler.

      Kalu tak, bunyi mcm temberang ajer.

      Delete
    2. PKR- Parti Kelentong Rakyat...dah nak MAMPOS!!!

      Delete
  4. Kenyataan Tun M mengenai Azilah dan Sarul sebelum menjadi PM 7... Katanya adalah tidak adil jika Sirul Azhar Umar dan Azilah Hadri dikenakan hukuman bunuh kerana mereka hanya mengikut arahan.

    "Bagai mana pula dengan syuhada Jalil Ibrahim yang dibunuh semasa kes BMf disiasat...!?" , Sampai sekarang pembunuhnya tidak di hukum.. mungkin pembunuhnya sudah kaya raya bersama anak cucu..!!

    Siapa yang mengarahkan Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh di Hong Kong..!?

    SIAKAP SENOHONG GELAMA IKAN DURI
    FITNAH BOHONG AKHIRNYA MAKAN DIRI
    ORANG MELANCAP DIA SANGAT PEDULI
    BILA DI SOAL 'TAK INGAT' & 'BUKAN SALAH SAYA INI..!"

    tak ke babi namernye tu...!!!

    Dr Mahathir Mohamad berkata, beliau hanya bertanya siapa yang mengeluarkan perintah kepada dua anggota polis yang didapati bersalah membunuh Altantuya Shaariibuu.

    Katanya adalah tidak adil jika Sirul Azhar Umar dan Azilah Hadri dikenakan hukuman bunuh kerana mereka hanya mengikut arahan.

    “Ini bukan masalah (kes pembunuhan) lapan tahun dahulu. Yang saya soal ialah berkenaan masalah hari ini – masalah nyawa dua orang anggota polis yang dihukum bunuh.

    “Amatlah tidak adil jika mereka dibunuh sedangkan mereka sebagai pegawai rendah polis hanya mengikut perintah."

    Begitu juga amatlah tidak adil jika Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh sedangkan pembunuh bebas dan kaya raya dan siapa yang memberi pula memberi arahan bunuh Syuhada Jalil Ibrahim..!?

    FORMULAELAKDOSAFITNAH = TEPUK PADU + POP CORN TAMBAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu sendiri menanya "Siapa yang mengarahkan Syuhada Jalil Ibrahim dibunuh di Hong Kong..!?". Makna nya tak tahu.

      Habis, kenapa kamu mengarut babi dsb nya? Kamu babi ker, biasa cakap begitu.

      Suka makan pop corn, yer? Otak omputih ker? Makan kacang putih ler, Mamat.

      Delete
    2. he..he...siapa lah yg deraf SD si Azilah tu ye!!!

      Delete
  5. azilah..cakap la betul2..300k ke atau 1 jota ke.cakap yg nenar..letak kt sd tu
    .najib bagi 1 jota..
    baru nampak real.

    ni 300 hengget..pi ronda ambil duit kopi jual rokok seludup pun sekali pau 100 -200..tu satu kedai..klu 4-5 kedai..tkder le ke tali gantung.

    ReplyDelete
  6. Suruh tembak tapi tunjuk isyarat potong leher! kahkahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pernah dengo ke bahawa isyarat potong leher u makna nya bunuh?

      Delete
    2. he...he...kalau orang suruh terjun lubuk...dia pun terjun....

      Delete
    3. Betul, penganut2 Najib memang mcm itu

      Delete
    4. Mahacai PH upah RM 50 pun dia sanggup bergaduh bertumbuk, tgk je la masa kongress PKR tempoh hari.

      Delete
  7. Banyak perkara yang pelik didalam kes ini. Apa motif dia dibunuh? Bagaimana Zirul lepas lari ke Australia. Kenapa Razak Baginda di lepaskan dan tiada appeal yg dibuat dari AG.ke
    Retrial patut berlaku supaya mantan PM Najib dapat membersihkan namanya. Dengan ikhlas hati saya mendoakan agar apa yg benar akan Allah tunjukkan dan jika mantan PM Najib tidak ada kaitan what so ever dgn kes ini supaya namanya dibersihkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di bunuh supaya dia tak boleh sebit siapa "ngurat" dia, ambik komisen jualan kapal selam Scorpene dll.

      Razak Baginda lepas sebab dia irang Najib TPM di masa itu. Sirul lepas ke Australia sebab di "aturkan" kerana telah buat apa yang di arah.

      "Retrial ... Najib dapat membersihkan namanya"? Boleh mimpi lah, kawan, Najib dah tak berkuasa dan dia mesti dibunuh politik nya sehabis habis nya.

      Itu pun belum politik Machiavelli lagi, melibatkan bunuh physically, spt Mokhtar Hashim buat kpd rival dia di Gemas / Tampin (?) di masa lalu.

      Delete
    2. Spy mana pulak ni!!!

      Delete
  8. SEPATUTNYA KES INI MENJADI PILIHAN UTAMA BG PH UTK PENJARAKAN NAJIB BUKAN 1MDB N SRC...NAMPAK TAK PH REKA CERITA UTK MENIPU... Berani betul PH secara sengaja n berterusan ketagihan candu tipu n menipu... MALAYSIA MEMILIH... ANDA MAMPU MNGUBAHNYA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coming, mate ... coming. SRC sebagai prelude saja, 1MDB sebagai naik climax, ada lain yang real climax nanti.

      Anda patut jadi HAMBA REALITI POLITIK juga. Tapi anda betul - PENJARAKAN NAJIB memang tujuan musuh nya, tujuan hingga bila2 masa.

      Delete
    2. Rule of the jungle mamak kutty...

      Delete
    3. Waaah 10:51, masih menuduh liar lagi ker? Be responsible sikit ler.

      Delete
    4. Fakta Yang Tidak Dipertikaikan Adalah Azilah Telah Membunuh Altantuya.
      LETTERS/SURAT
      By MT Webmaster Last updated Dec 19, 2019
      1.1k
      Shares
      Share Tweet Share Share





      Shamsher Singh Thind
      ‘The first respondent [Azilah Hadri] in his reply reiterated his non-involvement with the murder and repeated his defence as submitted at the High Court. He submitted that he only took the deceased [Altantuya] to Bukit Aman, and after handing over the deceased to the second respondent [Sirul Azhar], his involvement in this case ended.’ – Para 32 Judgment of the Federal Court (2015)

      Dalam kata lain, Azilah memberi kenyataan bersumpah dalam Mahkamah bahawa dia tidak berada tempat kejadian dan tidak melakukan pembunuhan. Ini dipanggil defence of alibi. Sekarang, dia bersumpah dalam SD bahawa dia telah membunuh Altantuya tetapi atas arahan rasmi. Ini dipanggil defence of superior orders atau Nuremberg Defence. Pembelaan ini diterima di Malaysia dan dinyatakan di dalam seksyen 76 Kanun Keseksaan.

      Saya katakan Azilah bercakap bohong sekarang kerana sekiranya dia membunuh Altantuya atas arahan rasmi, kenapa dia tidak membangkitkan pembelaan ini lebih awal? Pembelaan ini juga tidak dibangkitkan selepas Mahkamah Tinggi menjatuhkan hukuman mati. Sebelum ini, saya telah pun menjelaskan bahawa arahan membunuh musuh hanya boleh diberikan oleh pegawai atasan Azilah, dan TPM bukan pegawai atasannya. Kalau ya pun TPM telah memberi arahan tersebut, Azilah masih boleh check dengan pegawai atasannya. Kenapa tak buat?

      P.S. Ertinya Azilah adalah contract killer. Dia bekerja untuk #GrabKill. Dia tau apa dia buat itu salah. Sama ada Najib suruh dia bunuh atau Pak Lah suruh, itu isu untuk polis siasat. Tapi fakta yang tidak dipertikaikan adalah Azilah telah membunuh Altantuya. Oleh itu, tiada keperluan untuk menyemak semula sabitan Azilah. Of course, Dr M boleh buat sesuatu supaya Azilah dimaafkan hukumannya.

      Delete
  9. Wawasan 2020 hanyalah ilusi bodoh seorang pemimpin,Fakta Tahun 2020 hanyalah Wawasan Fitnah Jijik pemimpin korap dan tak bermoral..

    Ininkah pemimpin yang macai katakan pembawa panji hitam....


    puiiiii..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bunyi mcm budak kecik aje kamu nih.

      Tuduhan liar tarak bukti, fakta atau punca maklumat yang boleh di percaya.

      Grow up, man, give some evidence.

      Delete
    2. panji hitam dah jadi panji semerang dah!!!

      Delete
    3. Ada panji tak reti perang ker? Perang cyber, Mamat. Bagi hujjah le.

      Delete
    4. Panji tail hitam.

      Delete
  10. Oooppsss....sampai kat tomi tumis! kahkahkahkahkah

    Kuldeep berkata pihaknya telah menyerahkan SD dan afidavit kepada Pejabat Peguam Negara, selain permohonan di mahkamah, justeru tiada keperluan untuk membuat laporan polis.

    "Tiada keperluan untuk buat laporan polis. Kita ada permohonan di mahkamah. Kita sudah serahkan (dokumen) kepada peguam negara. Jadi ia memadai," katanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus. Pendirian yang bertanggung jawab. Kita biarkan Hakim yang buat keputusan lah.

      Delete
    2. Nak harapkan si keling Tommy tu...tak payahlah!!!

      Delete
  11. Menteri PH, VVIP orang PH bebas keluar masuk dan bawa keluar banduan macam penjara tok nenek dia punya? harap pihak polis siasat?... AG orang PH, hakim PH? Habis la sistem perundangan negara kalau macam ni, dah jadi macam tosai basi? Betul2 rule of the jungle? Ha..ha..ha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada bukti ker? Panggil kamu kera, jangan marah. Kamu tuduh liar ajer.

      Delete
    2. bukan kera tu....tapi monyet...

      Delete
    3. Beruk pun ia, dia tu.

      Delete
  12. Ini semua rancangan terselindung DAP?

    Senang cerita jom semua sama2 kita istiqamah boikot kedai2 dan produk2 DAP? Sekolah sessi 2020 dah nak buka tak berapa hari je lagi!!!

    Apakah persiapan anda? Nampak gayanya ada yang hanya berselipar sahaja pergi kesekolah nanti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ker? Jangan main "senang cerita" saja, Mat. Nanti terkena boikot kedai2 geng kamu MCA dll.

      Delete
  13. Kerajaan PH, PM PH, Menteri Undang2 PH, AG PH, Hakim PH?

    Masih ada lagikah harapan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gitu lah, Mamat. Bila korang dah kalah di Pru14, harapan tak cerah lah bagi korang. Tunggu Pru15. Tapi korang kena tulis komen2 yang menarik ler.

      Delete
    2. Pakatan Haprak sepenggal je!!!

      Delete
    3. Mana kau tau. Yang penting Najib dah tersumbat dalam lubang. Bukan senang nak kelur tu.

      Delete
  14. vvip tu sapa orang nya... cer teka cer teka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku rasa dr mim kot. Hahahaha..

      Delete
    2. Cakap gitu, camna korang nak narik pengundi di Pru15?

      Delete
    3. tak payah tarik....PRU 15 malingkoplah Pakatan Haprak....

      Delete
    4. Umno Bn yang dah lingkup akan terus melingkup

      Delete
  15. Aku baca dr atas smpi bwh takda sekor pun anjing PH menyalak dulu ada jugak sekor dua..dah mati kena tembak ke atau tgh kenyang mkn taik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beruk monyet ada sekor saja, pakai banyak nama.

      Delete
    2. anon 8.48...ko lah monyet tu!!!

      Delete
    3. 12:07, kau berok, monyet, loong, ungka, baboon, kesemua nya asalkan melompat, bergayut di pokok

      Delete
  16. Dulu berpolitik 24/7/365.Dh berkuasa pun
    sama.Mamak dan keeling bergasak rebut
    kuasa.Segala mcm taktik kotor dan jijik
    sebagai benteng berterusan utk berkuasa.
    SEMOGA ALLAH tunjukan kebenaran didunia
    dan azab seksa disana KELAK.
    AMIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. azab seksa dan sangsara kpd kamu.

      dia jahat dibalas jahat.

      Delete
  17. Allah Maha Adil saksama, Masa saja Akan tentukan segala, siapa benar siapa tipu akan tahu juga nanti, baik buruk akan terjawab,.kah kah kah pi buat kerja jaga anak jaga isteri jaga kerja ya...wahai bani melayu jaga diri.sendiri ya

    ReplyDelete
  18. bukan najib ke yang cabar untuk siasat semula kes ni .. ? ta kan lepas keluar sd terus telur hilang.. jangan jadi macam nuar cakap degar2 .. nak jawab i
    pasal bi ke gay.. pun pusing satu dunia ��

    ReplyDelete
  19. Kahkahkahkah.....kesianlah korang ni duduk menyalak. Najibkan dah bersumpah lslnat tahun 2007 di 7 buah mesjid, konon dia tak kenal Altuntya. Nah!...
    SD nilah hasil sumpah lsknat Najib.
    Najib dah pun hilang segalanya akibat bersumpah laknat tahun 2007. Nak bersumpah lagi....?
    Elok buat ujian poligraf in LUMP SUM kali ni. Apa yg korang takutkan. Najibkan suci bak embun pagi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada Aku Kesah!!!

      Delete
    2. Kerajaan Pakatan Harapan Tajaan DAP Takut Dedahkan Kebenaran Skandal Terowong Ghaib Legasi Lim Guan Eng

      Delete
    3. KERAjaan Haprak..Rule of the jungle Mamak Kutty...

      Delete
    4. 11:12, bila kamu sudah di istiharkan sebagai beruk, monyet, kera, lotong, ungka dsb nya, spt di atas, maka kamu lah yang diam di bawah Rule of the Jungle.

      Delete
  20. lari tajuk sikit....

    Budin Sontoloyo di laman Blog beliau kata....KL summit 2019...telah GAGAL.....kehkehkeh...

    ....Matdey...oh Matdey...nak tonjolkan diri lah kunun!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You simply have no clue about measuring the success of an international conference.

      Kamu bercampur lebih ler, dengan masyarakat tempatan dan masyarakat antarabangsa. Supaya pemikiran kamu tidak macam katak di bawah tempurung.

      Delete
  21. ".. kenyataan Zulkifli Noordin, bekas peguam Anwar Ibrahim yang mendedahkan bahawa Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor tidak terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya."

    Zulkifli ada maruah atau integriti ke? Lihat, dia "bekas peguam Anwar Ibrahim. Tak tahu lah dia bekas apa lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak ada maruah atau integriti, dia boleh di percaya ke?

      Menafikan Najib tidak terlibat dalam kes pembunuhan Altantuya, dia tak nafikan Najib curi wang rakyat RM2.6 billion dari 1MDB ke, hehe.

      Delete
  22. *Malaysia Need New Captain*.

    Since GE 14 and Mahathir became the oldest Prime Minister, what has he achieved so far ?
    Any good news for the people ? Or matters getting worst than before?

    Yes, the general feeling of people are NOT GOOD with the current government especially Mahathir style of leadership.
    Maybe as an old FOX going back on his old style of divide and rule.

    The people of Malaysia are aware of this old man's tactics and style. Say one thing but doing another. Playing up racial issues to the core to divide the people.
    A known fact, that his whole family made to be billionaire's.

    No dispute about that fact!!
    But as a whole, he is targeting certain countries such as America, China, India by highlighting remedial issues of race and religion. This is done so that his own failure to lead the country for better as outlined in GE 14 Pakatan Harapan Manifesto.

    So all Malaysians, beware of this old man. He is sure to live long. Bad people live longer. Let us all be united to see the truth and evil in this beautiful country. May we throw all the evils out of this country.

    Share to all Malaysian.

    ReplyDelete
  23. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
    senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya 1 allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete
  24. poker online dengan pelayanan CS yang baik dan ramah hanya di AJOQQ :D
    ayo di kunjungi agen AJOQQ :D

    ReplyDelete

DISCLAIMER

Jika ada sebarang maklumat untuk dikongsi dalam blog ini, sila emelkan ke drnovandrihasan@yahoo.com

Pandangan penulis di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan boleh didebat oleh sesiapa sahaja dalam blog ini.

Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi dek blog ini.

Sila komen dalam blog ini jika ada yang tidak puas hati dengan sebarang artikel di dalamnya.

Blog ini tidak bertanggungjawab di atas mana-mana komen di dalam blog ini.