TERBARU !

Thursday, December 19, 2019

Sumpah Laknat : Selepas Najib, Giliran Yusoff Rawther Dan Haziq Aziz ?

Apabila Najib Razak kata akan sumpah mubahalah pada hari jumaat ini, timbul pula cerita yang kata Haziq Aziz dan Yusoff Rawther juga akan sumpah mubahalah.


Benarkah?

Kes video semburit Haziq Aziz dikaitkan dengan Azmin Ali. Pihak polis sangat yakin laporan ketulenan video dan pengecaman wajah daripada pakar badan bebas di USA akan diperolehi pada hujung tahun ini.

Yusoff Rawther pula adalah bekas pegawai Anwar Ibrahim yang buat Akuan Bersumpah mengaku beliau telah diserang oleh Anwar Ibrahim. Peguambela Yusoff ialah Haniff Kathri, peguam terkenal yang juga merupakan peguam Dr Mahathir.

Puak PH 5.5 cuba perlekeh hasrat Najib Razak untuk sumpah mubahalah. Nanti keluarlah dalil-dalil ciptaan sendiri.

Tidak mengejutkan dan biasalah ..... takkanlah PH 5.5 nak sokong dan puji Najib pula. Mereka perlu buat demikian untuk menutup malu pemimpin tertinggi mereka dan betapa teruknya negara di bawah PH 5.5.

Puak PH 5.5 tahu pemimpin tertinggi mereka pun tidak berani langsung bersumpah laknat untuk bersihkan nama mereka daripada video semburit, aktiviti songsang dan Akuan Bersumpah gangguan seksual.

Modus operandinya sama saja seperti ketika Shaiful Bukhari bersumpah mubahalah. Macam-macam teori dan dalil keluar. Cuma bezanya, ada di antara mereka yang pertahankan Saiful Bukhari ketika itu, sudah sekapal dengan Anwar Ibrahim sekarang.






122 comments:

  1. Mana Anwar & Azmin??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana depa berani? Najib aja yg beranai!

      Delete
    2. Tentu lah Najib berani. Sumpah tak di rekod, tak bertulis, takda hitam putih. Cakap apa pun boleh.

      Nak sumpah tak curi wang rakyat di 1MDB, tak boleh, sebab selepas kes SRC, kes 1MDB akan naik mahkamah.

      Delete
    3. Bang Non kempunan nak makan telok tembakul...kihmihkih...

      Delete
    4. Apa dia telok tembakul?

      Kau cakap sorang diri ke?

      Orang lain tak faham.

      Kau sekolah mana dulu?

      Delete
    5. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
      senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya 1 allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. Sumpah lahknat ni makna nya kalau tak betul kena sunat. Kalau gitu baru lah depa tak main2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan potong kulit nya ajer .. jugak sikit kepala nya.

      Delete
  3. ANWAR PANIK, SD AZILAH HADRI MAKIN JADI MISTERI... JABATAN PENJARA DAH NAFI, PEGUAM AZILAH JUGA NAFI, TIBA TIBA MAHATHIR PUN NAFI TAK PERNAH JUMPA AZILAH.. AKHIRNYA NAJIB BUAT SUMPAH LAKNAT..!!!

    Brother Anwar Bin Ibrahim cemas , panik pergi Bukit Aman senyap2 dan kenyataan nya bercanggah dng keterangan mangsa. Polis pula kena pergi kerumahnya untuk ambil gambar dan maklumat tempat kejadian…

    Anwar cemas , macai PKR mula pertikai ujian poligraf dng mencipta perbagai teori bagi menolak ujian ini. Anwar yg gelabah dijangka mengelak dari menjalani ujian poligraf dengan perbagai alasan dicipta nanti...Biasa la tu..!! Kes dulu pun beratus kali tangguh..!!

    Begitulah Anwar yang menerima kebenaran secara terpilih. Penyokong Anwar tahu dia sangat gelabah terdesak & panik dan mula main sentimen Anwar kena ujian poligraf kenapa Azmin tidak kena..!? Jawapanya mudah ko orang tanya la Tun Mangkuk kau tuhh..!! Padan muko..!!

    HAAH INI FORMULA ELAK KENA FITNAH MEMBANGANG
    POP CORN TAMBAH KASI TEPUK SAMPAI REBAH
    KITA TENGOK SAPA YANG KENA FITNAH GAMPANG
    WAYANG SEMBURIT CIPTAAN PEMIMPIN PH HARAMJADAH

    Panji kunyit hitam dari timur sedang berantakan....kita tengok sapa yang kena..!!

    Ini lah kali pertama Anwar datang secara senyap2 ke Bukit Aman bila dipanggil polis, kalau tak sebelum ini Anwar akan diviralkan ke media dan pada macai PKR secara besar besaran …

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penganut2 dia tak viralkan sebab dah bosan dengan dia ke?

      Delete
  4. NAJIB LAKUKAN SUMPAH LAKNAT DI MASJID KG BARU SELEPAS SOLAT JUMAAT

    Mahathir dng muka tebal tak tau malu , menafikan berhubung Akuan Bersumpah Azilah Hadri. Satu kenyataan dikeluarkan oleh PMO menyebut, Mahathir tidak pernah bertemu dengan Azilah Hadri. "Semasa lawatan di Jakarta Mahathir awal2 lagi membayangkan bahawa kes pembunuhan Altantuya akan dibuka semula dan Najib akan didakwa"

    Lim Kit Siang, Tun Mangkok dan DAP pula dilihat sangat terdesak untuk mengenakan Najib dan Rosmah Mansor dalam pembunuhan Altantuya Shiiribu selepas mendapati agak sukar untuk Tommy Thomas mensabitkan Najib dalam skandal RM42 bilion, RM2.6 bilion, RM42 juta dan apa-apa saja jumlahnya.

    Bekas Peguam Anwar Ibrahim, Zulkifli Noordin Ahli Parlimen Bandar Baru Kulim juga menafikan adanya penglibatan DS Najib dalam kes pembunuhan Altantuya...dahulu beliau adalah peguambela kepada Azilah dalam kes nie...

    Peguam Azilah , Datuk Hazman Ahmad percaya, Akuan Bersumpah itu telah dideraf oleh pihak lain bagi pihak Azilah. Hazman juga tidak tahu, peguam manakah yang dilantik oleh Azilah menfailkan permohonan semakan penghakiman Mahkamah Persekutuan Oktober lalu

    Sirul menafikan penglibatan DS Najib dlm kes pembunuhan Altantuya... sampai sekarang kerajaan Pakatan Harapan tidak membuat permohonan ekstradisi dari Australia bawa Sirul balik ke Malaysia.

    Bukit Aman menyatakan, PDRM belum lagi melihat Akuan Bersumpah tersebut. Polis belum mengesahkan kesahihan Akuan Bersumpah tersebut terlebih dahulu.

    DS Najib sekali lagi difitnah oleh manusia tamak , moral yang korup dan berpenyakit hatinya serta tidak takut dengan azab api neraka Allah SWT?

    SUMPAH LAKNAT BOSSKU JUMAAT 20.12.19 DI MASJID KG BARU SELEPAS SOLAT JUMAAT

    Tanggal 20.12.2019 Jumaat - Rakyat Malaysia dan dunia am nya akan menyaksikan Najib Tun Razak akan melakukan sumpah laknat di masjid Kg Baru Kuala Lumpur selepas solat jumaat.

    Pada rakyat Malaysia mohon hadir dan berikan sokongan beramai ramai menyaksikan sendiri peristiwa bersejarah di mana sumpah laknat akan dilaksanakan. Peristiwa yang belum pernah dilakukan oleh mana mana pemimpin dunia atas dasar perjuangan melawan fitnah jijik yang cukup lama memenuhi politik kotor oleh pemimpin kotor dan tidak bermaruah... semoga lafaz sumpah laknat ini akan memakan diri sang fitnah serta keturunan dengan azab dan musibah dasyat..

    'MALU APA BOSSKU' KINI MAKIN MENYERLAH
    BOSSKU BERANI KERANA BENAR MAKIN NYATA
    JOM DATANG BERAMAI DAN SOKONG BOSKU BERSUMPAH
    KASI AJAR SI FITNAH JIJIK POLITIK KOTOR HANCURKAN SEMUA

    Sesungguhnya rakyat Malaysia sudah meluat dan naik menyampah dengan politik fitnah jijik dari pemimpin korup dan rendah moral dan korup akidah. Mereka dengan muka tebal tanpa segan silu sedang mengadaikan bangsa dan agama

    Berani kerana Benar

    Malu Ape Bosskuu

    FORMULABERANIKERANABENAR = BMF + POP CORN TAMBAH + HAAAH TEPUKKK...!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengan manusia dia tak malu. Sumpah laknatullah depan / dengan Allah SWT, kot dia gentaq. Tapi kes curi wang berbillion di 1MDB, dia berurus dengan manusia - Hakim Mahkamah. Kalau gah, lebih lama hukum penjara nya.

      Delete
    2. Ya malu apa bossku?
      Tarak malu tarak secubit salah?
      Kah kah kah
      Melayu jadi lalai sombong angkuh,
      Masih meniaga tepi longkang
      Walau sudah merdeka 62 tahun
      Kah kah kah
      Tepi jalan jalan saja mampu,
      Tunggu bonus Raya balik sekolah
      Menarah tangan habuan kerajaan
      Apa.nak.jadi
      Yang jadi pemimpin semua perompak
      Perogol kaki sondol bontot,
      Yang berdekah melayu Islang pun rasuah kuat
      Mana nak orang hormat melayu
      Ada lkuasa je nao buat bduit
      Nak free semua
      Nak harta karun
      Mampooossss woit

      Delete
    3. Mahkamah belum mengesahkan najib curi wang 1mdb.Klu dia bersalah kena penjaralah. Itu mahkamah dunia. Siapa yg ada kuasa akan mampu mengubah keputusan mahkamah.

      Angkat sumpah mubahalah atau sumpah laknat dihakimi oleh Allah swt. Biar Allah swt yg menentukan hukuman kpd mrk. Najib dah kata akan jatuh laknat kpdnya jika berbohong. Begitu juga sebaliknya kpd mrk yg dikatakan memfitnahnya.
      Kita nak memperlekehkan sumpah laknat najib takut kita pula yg kena laknat....hihihi

      Lagipun yg mula2 sarankan najib bersumpah laknat ketika kes tu disiasat adalah dari kalangan menteri2 ph yg masa itu adalah pembangkang.
      Kita meroyan giler dgn sumpah laknat najib buat apa. Yg kena laknat bukan kita.Antara najib atau org yg memfitnah dia. Kan?!!

      Delete
    4. Kalau sumpah laknat dan kemudian di dapati sebenar nya bohong, macam mana nak tahu dia kena sumpah?

      Apa yang terjadi kpd dia yang boleh dianggap kena balasan Allah sebab dia sumpah bohong?

      Delete
  5. Lebih rela dihumban kedalam penjara
    dari dimakan sumpah. GENG LIBERAL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dihumban ke penjara bukan dimakan sumpah ke? Sumpah laknatalah ke tidak.

      Delete
  6. Asik2 Najib, Saiful, Najib, Saiful saje yang bersumpah?

    Kutty, Non, JJ, nenek Pidah bila lagi?

    Apalah nasib mereka2 yang telah berBAIAH cerai talak 3 dengan bini masing2 suatu ketika dahulu? Adakah mereka sekarang hidup berZINA?

    Tanya je, harap mereka2 yang ALIM, ulamak, mufti dapat terangkan sekali lagi hukum ini sebagai friendly reminder?

    Jangan main2 dengan bende ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau bersalah besar tapi tak kena tangkap atau penjara, kalau nak betul2 clearkan nama, kena sumpah laknat ler, Mat.

      Delete
  7. Danger khabar azilah pun nak buat sumpah laknat. Mungkin dah buat

    ReplyDelete
  8. Bang Non, Atok Tua & Jemin bila lagi? Ada brani ka? Kikikiki lalalala ♫ ♪ ♫

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu Najib sumpah tak curi RM2.6 billion dari 1MDB pulak.

      Delete
    2. anus 3.24pm,
      Cer kau suruh 2 pemimpin kesayangan kau tu bersumpah tak bersemburit. Tentu terketar & terkencing sebab tak berani.. kan? hahahahahah.

      Delete
    3. Ko orang Najib yer, kau beri bukti, fakta, atau se kurang2 nya penerangan mengapa rakyat tak perlu caya Bossmu curi dari 1MDB

      Delete
  9. Bila kera jaan hancing nak dakwa kes rasuah banglo murah dan terowong PENIPU LGE?

    Mana polis, mana SPRM? Celakalah kera jaan hancing!!!

    ReplyDelete
  10. 11:28 PM, kamu kena kencing? Kesian.

    Cobalah jangan menuduh liar, kamu tak akan kena kencing.

    Boleh menuduh tapi kasi bukti, fakta, punca2 maklumat yang boleh dipercayai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebuah badan siasatan RCI perlu dibentuk bukan saja untuk menyiasat kes rasuah banglo murah LGE sahaja tetapi untuk menyiasat juga hakim yang dikatakan bersubahat?

      Difahamkan kes rayuan untuk kes tidak lepas bebas juga dihakaimi oleh hakim yang sama yang sepatutnya dihakimi oleh hakim yang berlainan?

      Untuk nampak bebas sebuah RCI perlu segera dibentuk untuk menyiasat?

      Delete
    2. Awat hang tak hingaq pasai ni di zaman Najib merintah? Sekarang dia tak merintah, hang jerit kat dia di lubang yang dia dah tersumbat sejak Pru14.

      Delete
  11. Yang paling berkesan untuk pertahankan diri ia lah melalui saman.

    Tapi bayaran loyar mahal. Jadi main sumpah laknat saja lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naib banyak duit, silap2 dia billionaire.
      '
      Jadi, tak masalah Najib pakai loyar 3-4 pun.

      Kalau orang saman, loyar boleh lawan.

      Apasal dia nak sumpah.

      Delete
    2. sebab ko tu Bongok...

      Delete
    3. Mana kau punya lojik?

      Kau pernah dengar lojik?

      Kau tau ada berapa bijik?

      Delete
    4. Betul betul betul.

      Seruju setuju setuju.

      Delete
  12. anus 6.50am, kau baru keluar gua ke? kesian.. kikikiki tentu kau kenyang minum kencing PH kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ada otak ke? Kalau kau kata duduk di gua, mana ada minum kencing PH.

      Tak macam kau, dah bergelen kena minum.

      Delete
    2. dah nama pun Pakatan Haprak...hancing le...

      Delete
    3. Kau sekolah pass darjah 1, jadi otak pun begitu. Kesian.

      Delete
    4. Betul betul betul.

      Seruju setuju setuju.

      Delete
  13. Jom ke Kg Baru dan sokong Najib bersumpah laknat semoga celaka dan hancur lah sang penguasa tamak dan sang fitnah bersama keturunannya.. aminn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang yang nak angkat sumpah tu kena bersih.

      Najib curi wang RM2.6 billion dari 1MDB, tak boleh. Kena laknat sebelum angkat sumpah.

      Delete
    2. ko tulis ko komen....kihkihkih...

      Delete
    3. Kau sekolah pass darjak 1 memang tak reti membezakan komen dari 2 orang berlainan. Tak kesian. Bodoh.

      Delete
    4. Betul betul betul.

      Seruju setuju setuju.

      Delete
  14. sumpah laknat oleh najib dulu dah makan tuan...hampir pasti masuk penjara kes src dan kes altantunya timbul kembali...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul betul.

      Seruju setuju setuju.

      Delete
    2. Ada aku kesah!!!

      Delete
    3. Bang non xsumpah pun dh 2x masok dlm.
      Apa lagi jika bersumpah mau disambar
      Petir abis terbakor anunya.

      Delete
    4. Anu nya tak terbakar, tapi barang nya masuk ke lu.ang bela.ang kau.

      Delete
    5. Mamat Apa Aku Kisah,

      Bakpa kau keluar dari gua kamu.

      Dok diam2 kan bagus.

      Hah, sekali sekala nak kenakan si bodoh mcm dia nih.

      Delete
    6. Betul betul betul.

      Seruju setuju setuju.

      Delete
    7. Sebenarnya sumpah laknat DSN itu dah menampakkan kebenarannya.
      Sekarng ini kera jaan PH saling berantakan & menuju perpecahan. Rakyat juga sudah teramat benci pada kera jaan penipu ini. Itulah balasannya kpd kera jaan yg terbina dgn fitnah jijik.. Rakyat sudah bangkit & sedar

      Delete
    8. 817, kamu sorang ajer yang kata begitu. Tinggi pun segelintir saja gerombolan kamu.

      Yang bangkit itu barang kamu? The Japanese say theirs stand up every morning.

      Delete
    9. anus 3.32pm,
      Kau pun baru keluar gua ke? Berapa ribu kau dapat utk komen kat sini?
      Tengok sekeliling kau, makin ramai rakyat yg dah muak dgn kera jaan PornHub ni.. kikikkikiki.
      Keluarlah dari gua, jadilah manusia yg waras.. hahahahaha

      Delete
    10. Banyak prk dah puak semburit nie kalah tapi tak sedar2. Kena laknat krn kencing kepala rakyat.
      Masih tergelak baca anon 1041 ttg anwar kena sambar petir anunya krn bersumpah laknat.
      Klu azmin pulak mgkin masuk petir dlm duburnya...hihihi

      Delete
    11. 627 kau mengarut mengata makin ramai rakyat yg dah muak dgn kerajaan sekarang. Kau sekor saja yang kera.

      Delete
  15. Tahun 2020 bakal tiba tapi penyokong PornHub masih dalam gua, termasuk le pemimpinnya sekali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul betul.

      Seruju setuju setuju.

      Delete
    2. Saya bersetuju & menyokong dgn komen 'betul & setuju' oleh anon 12.09 di atas itu.

      Delete
  16. Jom sokong dan ramaikan ke Kg Baru najib sumpah laknat .. jom berdoa supaya si fitnah bersama keturunan mereka mendapat musibah dari perbuatan sang fitnah adu domba... sama2 berdoa dan.aminkan di hari jumaat yg mulia ini



    Amin semoga kita dijauhi azab fitnah dan malaysia terhindar dari fitnah jijik oleh pemimpin fitnah ... rakyat Malaysia sudah muak meluat menyampah dengn pemimpinan fitnah jijik


    Jom amin kan bersama sema

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.... dalam kes Altantunya insyaAllah Najib dipihak yang benar!

      Binasalah pihak yang MEMFITNAH bersama rakan2 kafir LKS yang mereka puja2!

      Delete
    2. Yang memfitnah tak bersumpah pun kena binasa?

      Delete
    3. Tunggu saja lah selepas kes SRC apa kes lain Najib di heret ke mahkamah. Dia sumpah beribu kali pun, Mahkamah yang menentukan.

      AQku mahu lihat di dipenjarakan.

      Delete
  17. “I think we have accepted that the Indians who came to this country, the Chinese… we gave them citizenship even when they did not qualify, and they are all in the government,” he said.

    Our forefathers, who shed their tears and blood for this homeland of ours were “not qualified” for citizenship. But, a foreign fugitive, who’s wanted in his home for money laundering, who have not contributed anything, but disharmony to this country, entitled for Permanent Resident status, and VIP treatment.

    PS : Pakatan Harapan still wondering, why our supporters are deserting us? If the PM wants to whack India, he can do it; the diplomatic repercussions of such attacks, should be faced by the country. No one will complain. But, why dragging the ethnic Chinese, Indians when making such comments. Malaysians, irregardless of their race, religion contributed to the nation building of Malaysia. If one can’t appreciate the fact, at least should not insult such contributions!

    https://www.facebook.com/177290362469415/posts/1239508852914222/?d=n

    ReplyDelete
    Replies
    1. Make sure all of them respect and live by the Constitution fully. Including Article 152 on BM - Chinese and Indian schools run counter to that.

      Religious schools? Article 3 stating Islam is the religion of this country justify their existence.

      Those who don't respect and like the Constitution should migrate. Canada has a lot of spaces.

      Delete
    2. "Pakatan Harapan still wondering, why our supporters are deserting us?"

      Who said so? You said so? You don't count. Because you secretly are a BN man. Masquerading as a PH man. In war, you masquerade, will be shot on the spot when detected.

      Delete
  18. Hormatilah hak Najib untuk bersumpah laknat!

    DALAM KES ALTANYUNYA KALAU BELIAU BERBUAT SALAH ALLAH AKAN MELAKNATINYA BERGITU JUGA SEBALIKNYA KALAU TIDAK BERBUAT SALAH ALLAH AKAN MELAKNATI PARA2 PEMFITNAH DAN PENGIKUTNYA, AMIN....

    Setiap rakyat berhak untuk berbuat sedemikian, tiada siapa yang rugi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul betul.

      Setuju setuju setuju.

      Delete
  19. BERITA BAIK YANG BARU DITERIMA;

    AMPANG – Cukai taksiran pihak berkuasa tempatan (PBT) di seluruh negara akan dinaikkan bermula tahun depan, kata Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Zuraida Kamaruddin.

    Cukurrrr!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin Allah SWT sedang melaknati rakyat Malaysia kerana telah mengangkat pemimpim kafir DAP sebagai parti terbesar?

      Delete
    2. Najib jatuh, rakyat senang!
      Sekarang? Rasakan... hehehehehehe

      Delete
    3. Sonang apo eee Jang...apo yg ko merepek ni....

      Delete
    4. Sekarang rakyat lagi senang sebab lebih cukai dipungut diguna untuk faedah rakyat, bukan disonglap atau curi mcm Najib buat.

      Delete
    5. Bangang...tun mangkuk senang2 jual aset negara pada kroni krn kebodohan mahacainya. Bukan rm2.6b tetapi berpuluh2 billion.
      Tol tak mansuh...yg dapat mahacai yg TOLol...
      Hihihu

      Delete
  20. Tarif air juga dikatakan akan dinaikkan mulai tahun depan?

    Cukurrrrrlah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu tak cukur janggut dll yer?

      Delete
  21. KUALA LUMPUR – “Kamu fikir mereka hendak mengaku?”

    Itu respon Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah terhadap penafian Pejabat Perdana Menteri mengenai isu ada VVIP yang berjumpa dengan Azilah Hadri.

    SIAPA VVIP YANG BUAT PENJARA TU MACAM RUMAH TOK NEK DIA SUKA2 BOLEH MASUK KELUAR MACAM KES BANDUAN ABDULLAH NG DAHULU?

    HARAP PIHAK POLIS SEGERA MENYIASAT?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dikatakan juga ramai VVIP yang buat statement TIDAK TAHU bila diajukan soalan dalam kes RCI main judi FOREX yang menyebabkan sejumlah RM30 Billion (money of the day) hilang menjadi abu tanpa dapat dikesan?

      Bila dah jadi ABU ianya TIDAK BERGUNA LAGI?

      Delete
    2. Harap pihak polis cepat menyiasat!

      Di Australia kes pembunuhan puluhan tahun dapat diselesaikan hanya menggunakan bukti DNA sahaja inikan pula penjara yang dilengkapai dengan beratus2 biji CCTV beserta dengan para pengawal yang berjaga 24 jam?

      Lebih menghairankan bagaimana Pesuruhjaya Sumpah juga boleh dibawa untuk berjumpa banduan akhir?

      Delete
    3. Apa makna "banduan akhir"?

      Pesuruhjaya Sumpah tu yang di katakan VVIP ke? Kalau ia, salah istilah tu, Beb.





      Delete
    4. Arwah jalil seorg akauntan yg mati angkara menyiasat skandal bmf forex tak ada ker vvip masa tu berani bersumpah laknat?!

      Delete
  22. Ada bukti ke laknat tu -

    " .. Jika tidak, maka laknat Allah ke atas beliau," kata bekas mufti Perlis Dr Mohd Asri Zainul Abidin.

    Mufti Kedah, Datuk Sheikh Muhamad Baderudin Ahmad enggan mengambil pendirian, enggan "panjang-panjang (cerita)" berhubung cabaran untuk melakukan sumpah laknat oleh Prof. Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin. ... bersumpah laknat telah dibuat oleh Dr Mohd Asri 23 November lalu selepas ...

    Ada sesiapa nampak kesan sumpah laknat di mana2? Tolong kasi contoh, TK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak nampak tak nampak tak nampak

      Tak tahu tak tahu tak tahu

      Delete
    2. Ada nampak, kesannya anon 8:36 AM dah jadi Taik.

      Delete
    3. Kamu Ano 311 memang tahi dari asal nya.

      Delete
  23. Najib kata, 'Jika saya berdusta maka laknat Allah SWT ke atas diri saya'.

    Apakah dia sanggup dengan senang lenang kata begitu sebab bukti laknat Allah itu tak nyata dan, kalau ada pun, timbul lama kemudian?

    Dia jenis menipu, membohong, mencuri, merompak - curi wang rakyat RM2.6 billion di 1MDB contoh nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Betul tak betul tak betul.

      Tak Setuju tak setuju tak setuju.

      Delete
  24. Najib yang bersumpah laknat, yang lain pula yang panas punggung?

    Kalau Najib berkata tidak betul dia akan dilaknati, sebaliknya kalau dia berkata benar para pemfitnah akan dilaknati!

    Jadi ada apa masalah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul betul.

      Seruju setuju setuju.

      Delete
  25. Lebih menghairankan bila Najib bersumpah laknat, orang KAFIR seperti LKS pula yang berlebih2an? Tak usahlah masuk campur dalam hal dalaman orang Islam.

    Kalau kamu nak pergi bersumpah depan kayu, patung, batu, pokok, patung Jesus kamu buatlah... orang Islam tak masuk campur! Kamu dengan cara kamu kami dengan cara kami!

    Tak usah menyibuk!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul betul betul.

      Seruju setuju setuju.

      Delete
    2. Najib sumpah di masjid, tunggulah di laknat atau tidak.

      Curi wang rakyat RM2.6 billion kalau tak laknat Tuhan, kena laknat manusia - di mahkamah dan dalam penjara.

      Delete
    3. Ada di sini yang marah bila orang sebut Najib curi RM2.6 billion dari 1MDB.

      Kot yang marah itu pun akan kena laknat.

      Delete
  26. Semua Jabatan tutup,
    Tinggal imam masjid sudah,
    Siap sumpah settle semua kes,
    Kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siap SD sudah, semua banduan boleh lepas & bebas.. kah kah kah!

      Delete
  27. PONTIAN: Empat pengundi mendakwa tidak dapat mengundi selepas identiti mereka digunakan orang lain yang terlebih dahulu mengundi pada Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Tanjung Piai.

    Ketua Polis Daerah Pontian, Superintendan Mustafa Bakri Salleh, berkata pihaknya menerima empat laporan berkaitan kejadian itu.

    Apa hasil siasatan pihak polis dan bila nak dakwa SPR kerana cuai?

    Tanya je?

    ReplyDelete
  28. Mamak madey gagal urus negara, dulu macam macam kutuk Najib, tapi madey langsung Tak layak, tengok saja geng dia, kah kah kah Ada perogol Ada peliwat Ada perompak Ada penyamun so gagal, untuk alih perhatian melayu Dan Islam dia alih perhatian, konon menjadi pejuang Islam sedunia, kah kah Komen pasal isu Palestine, Komen pasal.isu Kashmir, pasal rohingya pasal ughyiur tapi belakang Kawan deal dengan cina India dapat projek lah lah kah gagal.lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang lebih ramai kutuk Najib. Kalau Jepun dia sudah harakiri. Kalau Roman General, dia sudah fall on his sword. Tapi dia katak puru, ha nya merayap sembunyi di bawah tempurung..

      Delete
    2. Yg gagal mcm mahdey dia bawa pengikut2nya jilat taik dan kencing tua busuknya.

      Delete
    3. Kau tau busuk sebab kau dah kena kencing yer. Bagus lah, kamu mesti jenis yang jahat.

      Delete
  29. “Wallahi, wabillahi, watallahi.

    “Malah saya tak pernah berjumpa dan tak mengenali mendiang sama sekali. Jika saya berdusta maka laknat Allah SWT ke atas diri saya.

    “Dan jika saya benar, maka mereka yang memfitnah saya dan tidak bertaubat akan dilaknat oleh Allah SWT di dunia dan akhirat,”

    Siapa MEREKA? Tak takut ke diLAKNATI?

    Tunggu dan lihat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. najib dah kena laknat dari semenjak sumpah laknat pada 2007 dan 2008....laknat dari Allah

      Delete
    2. Puak semburit dah kena laknat akan jadi KERAjaan sepenggal.
      Prk kalah teruk tanda sumpah laknat raykat yg kena kencing...hmmmmmm

      Delete
    3. Klu aku lagi brutal..akan aku tambah ayat agar sekor2 muka kaki fitnah tu disumpah laknat mcm muka babi bila mampus nanti.

      Delete
    4. 335 dan 345, kot kamu yang kena laknat sebab menuduh secara liar tanpa bukti, fakta dan punca maklumat yang boleh di percayai.

      Delete
  30. bagai lawak jenaka bila najib bersumpah...semuanya perasuah...peremvat duit rakyat..tunggu masa masuk penjara...zahid...aziz rahim....hadoi....lawak lawak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih lawak lagi bila semua kes yg babitkan geng PornHub boleh settle & lepas bebas.. hadoi.. lawak lawak.. ha ha ha ha

      Delete
    2. Bukan je kafir harbi KEPANASAN, malahan
      HARBI kutty pun tempias sama.

      Delete
  31. Imi sumpah laknat ke tiga... ada keturunan akan kena bala pedih lepas ni... rasanya ada anak cucu krna bala musibat lepas ni... kaya sekatang merempat lepas ni...


    tunggu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah kaya tak merempat, boleh merasuah dsb nya. Kalau kaya dari wang rasuah, laknatkan saja lah depa tu.

      Delete
  32. Suma yang dah menyampah dengan politik fitnah jijik selama 22++ tahun ... jom semua baca yassin setiap pembaca dlm blog ini dan sebarkan.. kita ramai ramai baca yassin supaya sang fitnah memgelupor kepanasan bersama anak cucu...


    sebarkan pada blog blog lain... ayoh rakyat malaysia hentikan politik kotor fitnah jijik oleh pemimpin fitnah ini


    sebarkannn...!!!

    ReplyDelete
  33. Aku rasa ramai orang tak faham geopolitik di Timur Tengah. Hatta yang duduk di Wisma Putra. Yelah, sebab Menterinya sendiri seorang yang emosi manakala timbalannya pula seorang penipu kelulusan.

    Orang awam, ramai yang sangka Qatar tu baik, walhal perangai mereka lebih kurang sama dengan Singapura. Apa pandangan korang bila ada orang luar dari region korang yang puji Singapura tu baik, bersih dan bebas. Mesti korang akan pandang semacam kan?

    Begitu jugalah pandangan pemerintah Arab Saudi, UAE, Bahrain hatta Mesir melihat tindakan Tun M yang nampak begitu kagum dengan Qatar. Bagi mereka, Tun M tidak mengetahui topeng sebenar Qatar.

    Adapun dalam isu Turki, negara Arab melihat pemerintah Turki sekadar seorang yang populis. Lebih banyak mempotretkan dirinya sebagai pejuang Islam, walaupun Erdogan pada hakikatnya adalah seorang pemerintah yang mempunyai masalah dalaman di negaranya. Anaknya sendiri didakwa terlibat dalam aktivi penggubalan wang haram. Rujuk : https://anca.org/erdogans-son-investigated-in-italy/)


    Malah, Erdogan sendiri melantik anak menantunya menjadi Menteri Kewangan (Rujuk : https://www.bbc.com/news/world-europe-44774316)

    Apa-apa pun, apa yang terjadi pada hari ini adalah satu yang amat-amat memalukan bagi Malaysia, apabila hampir 50 ketua negara dijemput, kurang daripada 5 yang akan hadir.

    Malah tidak diketahui adakah jiran terdekat Malaysia, seperti pemerintah Brunei & Indonesia akan menghadiri sidang kemuncak "Syok Sendiri

    ReplyDelete
  34. KEMPEN BACA YASSIN SELURUH NEGARA

    Lepas sumpah laknat 'Jom kempen Baca Yassin seluruh negara' sekali kan solat hajat sekali ...hentikan fitnah kotor

    Kempen baca yassin setiap malam setelah sumpah laknat untuk hentikan politik kotor fitnah jijik

    Suma yang dah menyampah dengan politik fitnah jijik selama 22++ tahun ... jom semua baca yassin setiap pembaca dlm blog ini dan sebarkan.. kita ramai ramai baca yassin supaya sang fitnah memgelupor kepanasan bersama anak cucu...


    sebarkan pada blog blog lain... ayoh rakyat malaysia hentikan politik kotor fitnah jijik oleh pemimpin fitnah ini.. Kalau kempan solat hajat dan baca yassin sekali pun ok jugak ...


    ayohh sebarkannn...!!!

    ReplyDelete
  35. Jom kempen Baca Yassin solat hajat bersendirian arau berjamaah seluruh negara ...hentikan fitnah kotor

    Kempen baca yassin setiap malam setelah sumpah laknat untuk hentikan politik kotor fitnah jijik

    Suma yang dah menyampah dengan politik fitnah jijik selama 22++ tahun ... jom semua baca yassin setiap pembaca dlm blog ini dan sebarkan.. kita ramai ramai baca yassin supaya sang fitnah memgelupor kepanasan bersama anak cucu...


    sebarkan pada blog blog lain... ayoh rakyat malaysia hentikan politik kotor fitnah jijik oleh pemimpin fitnah ini


    sebarkannn...!!!

    ReplyDelete
  36. PARTI POTONG STIM








    BETUL KE?

    INI MENARIK


    PH mahu jadikan P Pangkor bebas cukai arak?
    IPOH: PAS menyelar tindakan Kerajaan Negeri Perak kerana mempertimbangkan minuman keras sebagai item bebas cukai untuk dijual di Pulau Pangkor yang bakal diisytiharkan sebagai Pulau Bebas Cukai menjelang Januari 2020 ini.

    Pesuruhjaya PAS Perak, Razman Zakaria berkata, PAS menentang keras jika Kerajaan Negeri Perak bersetuju menjadikan arak sebagai barangan bebas cukai kerana minuman keras itu merupakan ‘ibu’ kepada segala maksiat.

    “Masyarakat Melayu sebagai kaum majoriti di Pulau Pangkor kebanyakannya terdiri daripada nelayan. Dengan kemasukkan free duty arak mahupun rokok pasti akan menjejaskan dan meningkatkan masalah sosial terutama di kalangan muda belia,” terangnya.


    PARTI PAS NI

    SELALU POTONG

    STIM

    HANG NAK GI

    SYURGA PEGILA

    RAMAI NAK

    NAK ENJOY DULU

    KEMUDIAN KENA

    BAKAR

    KALAU TAK ENJOY

    KENA BAKAR

    JAWABNYA

    TAK BERBALOI

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  37. penduduk langkawi pasiaq bedengung rumah org Islam di roboh.. anak beranak kawl Kedah pun buat bodoh.. ada ati nak champion umat islam sedoonia.. puiii.!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biaqpila dh ujung2 umoq nak juga jadi
      WIRA donia. Walaupun negara kita la ni
      Dah jadi PARIAH STATE.

      Delete
    2. Sana sini mangkuk tua dgn mahacainya sebut ttg rm2.6b tapi penduduk jajahan kuasa dia tak mampu nak jaga. BANGANG!!!!!

      Lupa plak...dia cuma mampu jaga anak..waris..proksi dan kroninya. Raykat biaq pi lah!!!!

      Delete
    3. Lepas ni tengok lah siapa yg dpt hak ke atas tanah tepi pantai yg lama jadi milik rakyat tu. Klu tak proksi atau kroni sejati mangkuk tua tu!!!!

      Delete
    4. Yang guna kata2 mangkuk tua, macai dll ini ia lah budak kecik. Jahat dia, curi pakai computer masa bapak dia tidur dah pukul 3 setengah pagi. Perlu sekel ajer kepala nya.

      Delete
  38. Terpaksalah kena pertahankan mangkuk tua
    Oops madey kuti,demi taik dan kencingnya

    ReplyDelete
  39. alhamdulillah...sumpah laknat najib telah di makbul Allah....pdrm buka semula kes altantunya...mufti eilayah menyatakan tidak ada sumpah laknat untuk kes bunuh mcm najib....hadoi...najib..najib...

    ReplyDelete
  40. ada 8 permainan poker menarik di AJOQQ :D
    ayo segera bergabung dan dapatkan bonusnya :D
    WA : +855969190856

    ReplyDelete

DISCLAIMER

Jika ada sebarang maklumat untuk dikongsi dalam blog ini, sila emelkan ke drnovandrihasan@yahoo.com

Pandangan penulis di dalam blog ini adalah pandangan peribadi dan boleh didebat oleh sesiapa sahaja dalam blog ini.

Penulis tidak memaksa anda memasuki blog ini dan tidak akan bertanggungjawab jika ada yang tercedera atau tersinggung emosi dek blog ini.

Sila komen dalam blog ini jika ada yang tidak puas hati dengan sebarang artikel di dalamnya.

Blog ini tidak bertanggungjawab di atas mana-mana komen di dalam blog ini.